افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

آرایشگرهای معروف ایران چگونه به موفقیت رسیدند؟

  • کد خبر : 3697
آرایشگرهای معروف ایران چگونه به موفقیت رسیدند؟

امروزه آرایشگری در دسته پردرآمدترین شغل های کشور ایران قرار دارد. بانوان به طور ذاتی به زیبایی و خوب به نظر رسیدن علاقه مند هستید. علاوه بر آن امروزه سالن های زیبایی خدمات متعددی را در سالن های خود انجام می دهند. رنگ مو، زیبایی ناخن، اصلاح، پاکسازی پوست، تاتو ابرو، پرسینگ و… فقط چند […]

امروزه آرایشگری در دسته پردرآمدترین شغل های کشور ایران قرار دارد. بانوان به طور ذاتی به زیبایی و خوب به نظر رسیدن علاقه مند هستید. علاوه بر آن امروزه سالن های زیبایی خدمات متعددی را در سالن های خود انجام می دهند. رنگ مو، زیبایی ناخن، اصلاح، پاکسازی پوست، تاتو ابرو، پرسینگ و… فقط چند نمونه از خدمات زیبایی در سالن های آرایشی است. بر و رو در این نوشتار قصد دارد به راز موفقیت بهترین و معروف ترین آرایشگرهای ایران بپردازد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

راز موفقیت آرایشگران برتر

هنگامی که پای صحبت آرایشگرهای موفق و مطرح ایران بنشینید متوجه خواهید شد که این افراد در راه رسیدن به موفقیت کنونی چالش های مختلفی را از سر گذرانده اند. هر کس تجربه متفاوتی داشته و به اندازه تلاش های خود نتیجه مناسب را دریافت کرده است. در این بخش به مهم ترین دلایل موفقیت آرایشگرهای موفق اشاره خواهیم کرد.

تخصص در حرفه

تعداد افرادی که علاقمند به آموزش آرایشگری هستند، کم نیست و بسیاری در این زمینه ورود پیدا می کنند. اما عدم آگاهی از بهره گیری از دانش و آموزش های تخصصی زمینه موفقیت را برای همه فراهم نخواهد کرد. به این ترتیب باید دانست که چگونه می توان دانش بیشتری کسب کرد و آموخته ها را تقویت نمود. اولین مرحله در این حوزه خلاقیت است. پس از اینکه از داشتن استعداد و علاقه اطمینان پیدا کردید حال باید به دنبال خلاقیت و نوآوری در حرفه خود باشید. موفقیت در گرو ایجاد تمایز با سایرین است و این امر نیازمند هنرهایی است که نمایش می گذارید. کپی کار نباشید! سعی کنید در حوزه فعالیت خود بهترین باشید و سبک جدید و متفاوتی را در پیش بگیرید.

توجه به درخواست مشتری

رضایت مشتری عامل مهمی برای موفقیت شما خواهد بود. بسیاری از افرادی که در زمینه زیبایی فعالیت دارند از شنیدن جمله -همونی شد که می خواستم- عمیقا لذت برده و پرانرژی تر فعالیت می کنند. با مشتری صحبت کنید و حرف های او را بشنوید. به او کمک کنید تا انتظارش را بر مبنای آنچه که برایش بهتر است، قرار دهد. اگر میکاپ آرتیست یا شینیون کار هستید، در هر مرحله از کار نظر مشتری را بپرسید و تغییرات لازم را طبق خواسته او انجام دهید. هنگامی که مشتری خدمات رضایت بخشی از شما و گروه تان دریافت کند، از کار شما رضایت خواهد داشت. رضایت مشتری خود یکی از تاثیرگذارترین راه ها برای تبلیغات کسب و کارتان خواهد بود.

اصول مشتری مداری

مهارت فوق العاده شما در صورتی که اخلاق مدار نباشید، بی ارزش است! برای داشتن یک کسب و کار موفق اصول مشتری مداری و اخلاق مداری را رعایت کنید. در برابر مشتری صبور باشید و سعی کنید او را راضی نگه دارید. نحوه صحبت کردن با مشتری خود زمینه را برای قضاوت شما فراهم می کند. در کسب و کارهایی شبیه به آرایشگری همیشه افرادی هستند که از برخی خدمات ناراضی باشند. رفتار خضوعانه شما با مشتری و سعی در حل مشکل یک پوئن مثبت برای شما خواهد بود. اگر اشتباه از جانب شما و تیمتان بود مبنا را بر دلجویی بگذارید. اگر مشتری در اشتباه قرار گرفته است با لحنی آرام او را متقاعد کنید.

بازاریابی درست

موفقیت در کسب و کار زمانی حاصل می شود که درآمد زایی مطلوب افراد قرار بگیرد. در مورد آرایشگری نیز جذب مشتری برای رسیدن به درآمد مد نظر اهمیت زیادی دارد. بسیاری از آرایشگران موفق به دنبال جدیدترین روش های بازاریابی را آموخته اند و با کمک آن ها مشتریان زیادی را برای خود پیدا کرده اند. روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد اما نکته مهمی که پیش از هر نوع تبلیغی باید به آن توجه کنید، ارتقا و حفظ کیفیت کاری تان است. روش های بازاریابی قطعا مشتریانی را به سمت سالن زیبایی شما سوق می دهند اما عملکرد مثبت زمانی خواهد بود که مشتری از خدمات راضی بوده و تصمیم به مراجعه مجدد داشته باشد.

یکی از روش های تبلیغات موثر برای آرایشگاه ها، آفرهای مناسبتی است. نزدیک عید نوروز، شب یلدا، روز مادر و… پیشنهادات ویژه ای را برای مشتریان در نظر بگیرید. اگر قصد افزودن لاین جدیدی در خدمات خود دارید، افتتاحیه آن را با آف های فوق العاده برگزار کنید. فضای مجازی بستر مناسبی برای معرفی کسب و کار هاست. تیم خود را از طریق اینستاگرام، واتساپ و سایز اپلیکیشن های مطرح به کاربران معرفی کنید.

به روز باشید

به آموزش های ابتدایی بسنده نکنید. همواره در جست و جوی جدیدترین متدهای مفید و موثر در حرفه خود باشید. نیازهای بانوان را بشناسید و مطابق با خواسته هایشان بهترین خدمات را ارائه دهید. دوره های تخصصی فیلد کاری تان را بگذارید و در همایش هایی که به این منظور برگزار می شوند شرکت کنید. از موفق ترین افراد کمک بگیرید و از تجارب آن ها استفاده کنید. سلبریتی ها به خصوص هنرمندان هالیوودی در صنعت مد، زیبایی و لباس تاثیر مستقیمی دارند. تا حدی که می توان گفت سبک هایی که مد می شود موثر از این افراد است. توصیه ما این است که دنبال کننده این هنرمندان باشید و سبک هایی که توسط هنرمندان استفاده می شود را آنالیز کنید.

عاشق شغلتان باشید

هر موفقیتی نیازمند تلاش شبانه روزی است فراز و فرودهای زیادی همراه خواهد بود. اما آنچه که افراد را سرپا نگه می دارد عشق به کار و حرفه است. علاقه شما باعث خواهد شد که خستگی ها و بی حوصلگی ها شیرین شود و شما را به موفقیتی که در انتظارش بودید برساند.

تیم حرفه ای و متعهد

سالن آرایشگاه توسط تیم اداره می شود. هر چقدر شما ماهر و درجه یک باشید اما تیم متخصص و زبر دستی نداشته باشید، تلاش شما بی نتیجه خواهد بود. در انتخاب تیم آرایشگری وسواس به خرج دهید. مهارت آن ها را مورد ارزیابی قرار داده و استانداردهای خودتان را در لاین مد نظر پیاده کنید. اصل اخلاق مداری را از یاد نبرید و نسبت به آن مسئول باشید. با تیم هماهنگ باشید و از نظرت آن ها استفاده کنید. علاوه بر به روز کردن دانش های خود، تیم تان را نیز آپدیت نگه دارید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3697

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.