افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

آشنایی با ارز هارمونی وان و پیش بینی قیمت ONE

  • کد خبر : 3771
آشنایی با ارز هارمونی وان و پیش بینی قیمت ONE
در این مطلب میخواهیم با رمز ارز جذاب هارمونی آشنا شویم و ببینم آیا هارمونی میتواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در آینده باشد؟

در این مقاله می خواهیم با یک رمزارز بی حاشیه ولی متفاوت به نام هارمونی آشنا شویم. اگرچه عملکرد و کاربرد کلی فناوری بلاک چین و تمرکززدایی مدت هاست ثابت شده است، اما مقیاس پذیری همچنان برای پلتفرم های مبتنی بر بلاک چین مشکل ایجاد می کند. ناتوانی در مقیاس، ازدحام را به یک مشکل رایج تبدیل کرده است؛ مشکلی که برخی از پروژه های بلاک چین وعده حل آن را می دهند. یکی از این پروژه ها ارز one است. شبکه بلاک چین این رمزارز با عنوان هارمونی شناخته می شود. در ادامه تیم میهن سیگنال شمارا با کلیه جزئیات این رمز ارز آشنا خوهد کرد.

هدف هارمونی (ONE) ارائه تمرکززدایی و مقیاس بندی به سازندگان و کاربران است. هارمونی با معرفی نوآوری و ترکیبی از فناوری ها در پلتفرم خود، کارایی کلی، مقیاس پذیری و قابلیت همکاری را افزایش می دهد که در مجموع رسیدن به حداکثر عملکرد را تسهیل می کند.

در حال حاضر بسیاری از شبکه های بلاک چین از مدل اثبات سهام استفاده می کنند. هارمونی نیز جزو این دسته از شبکه هاست. در این مدل، گره ها توکن های خود را به عنوان وثیقه می گذارند تا شانس انتخاب تصادفی برای اعتبارسنجی تراکنش ها را داشته باشند. برای تأیید یک بلوک، چندین اعتبارسنج باید تراکنش ها را بررسی کنند.

ارز one چیست؟

هارمونی (ONE) یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است که هدف آن حل معمای دستیابی به مقیاس پذیری و عدم تمرکز، بدون قربانی کردن هریک از اینها است. هارمونی به عنوان بخشی از عرضه اولیه صرافی بایننس (IEO) در ماه می 2019 راه اندازی شد. هدف آن ایجاد پلی بین مقیاس پذیری و تلاش های غیرمتمرکز بود. این طرح با شعار «تمرکززدایی در مقیاس» شروع شد و بر اشتراک گذاری داده ها و ساخت بازارهای دارایی های غیرقابل تعویض و توکن های تعویض پذیر تأکید داشت. علاوه بر این، هارمونی وعده داده است که توان عملیاتی بالایی را ارائه دهد و تأخیر و هزینه را در شبکه کم کند.

البته شرکت هارمونی از سال 2018 شروع به فعالیت کرد. سرمایه گذاران متعددی، از جمله شرکت سرمایه گذاری Consensus Capital در سیلیکون ولی، Lemniscap VC هنگ کنگ و دیگران، علاقه مند به جذب سرمایه آن بودند. در نتیجه این تلاش ها، این پروژه در آوریل 2019 حدود ۱۸ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرد.

پروژه ارز one امکان دسترسی به اکوسیستمی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند که شامل بازارهای غیرمتمرکز، نظارت بر زنجیره تامین، قابلیت پذیرش بالاتر و… است.

توکن ONE به عنوان ارز بومی این شبکه استفاده می شود. دارندگان این توکن می توانند جوایز بلوک را دریافت کنند. این توکن بر هدف پروتکل برای کمک به رویه های اجماع باز برای میلیاردها نفر در سراسر جهان تأکید می کند. توکن ONE برای پرداخت تمام فعالیت ها و امکانات پلتفرم، از جمله رای گیری، هزینه های تراکنش، کارمزد، استیکینگ و کسب پاداش استفاده می شود.

بنیانگذاران هارمونی چه کسانی هستند؟

هارمونی توسط یک تیم که تجربه زیادی در رمزنگاری و علوم کامپیوتر دارد، تأسیس شد و مقیاس بندی و قابلیت همکاری را برای توسعه دهندگان Dapp به ارمغان آورد. بنیانگذار و مدیرعامل هارمونی استفان تسه است، در حالی که نیک وایت نیز یکی از بنیانگذاران و اعضای فعال جامعه هارمونی است. این شرکت در ابتدا در سال 2017 با یک تیم 12 نفره از جمله تسه تأسیس شد که هفت نفر از آنها قبلاً در مایکروسافت، گوگل، آمازون و اپل فعالیت داشته اند.

ویژگی های منحصربه فرد هارمونی

Harmony یک پروژه منحصر به فرد در بازار ارزهای دیجیتال و بخش DeFi و Dapps است. زیرا تلاش می کند تا زمان اعتبارسنجی را تا حد ممکن کاهش دهد و بلاک ها بتوانند در چند ثانیه در دفتر کل ایجاد شوند. هارمونی به طور قابل توجهی زمان موردنیاز برای اعتبارسنجی تراکنش ها را با معرفی اشتراک گذاری کاهش می دهد.

پروژه ارز one همچنین میزبان برنامه ای به نام Harmony Grants است تا توسعه دهندگان Dapp بیشتری را به شبکه جذب کند. جدای از استفاده از FBFT، هارمونی از یک تابع تصادفی قابل تأیید برای اهداف امنیتی و اشتراک گذاری خود استفاده می کند.

با هارمونی می توانید عدم تمرکز و امنیت را حفظ کنید. هارمونی فکر می کند شبکه اش می تواند در عین حفظ تمرکززدایی و امنیت مقیاس پذیر باشد؛ زیرا از شاردینگ استفاده می کند که اعتبارسنجی ها را به گروه های متعددی تقسیم خواهد کرد. هارمونی اکنون می تواند 2000 تراکنش در ثانیه (TPS) را پردازش کند که با ویزا، یکی از بزرگترین شبکه های پرداخت جهان، قابل مقایسه است.

از سوی دیگر، هارمونی امنیت یا تمرکززدایی را به خطر نمی اندازد. برای مثال، شبکه گره ها یا رایانه هایی را که به شبکه می پیوندند و تراکنش ها را تأیید می کنند، از طریق یک مکانیسم تولید تصادفی توزیع شده، به قطعات متمایز اختصاص می دهد. هارمونی همچنین حداقل تعداد توکن های ONE موردنیاز برای پیوستن گره ها به شبکه را به عنوان اعتبارسنجی و حفظ تمرکززدایی در سطح پایین نگه می دارد.

ویژگی های منحصربه فرد هارمونی

ارز ONE را از کجا بخریم؟

ارز ONE در طیف وسیعی از صرافی ها از جمله بایننس، Crypto.com و Huobi Global برای خرید در دسترس است. همچنین صرافی های داخلی اوکی اکسچنج، بیت پین، کیف پول من، بیت برگ، تبدیل، بیت 24، سرمایکس و غیره امکان خرید و فروش این ارز دیجیتال را فراهم کرده اند. لذا شما می توانید بعد از ایجاد حساب در هر یک از این صرافی ها نسبت به خرید و فروش این رمزارز اقدام کنید.

برای راهنمایی بیشتر میتوانید مقاله ده صرافی برتر ارز دیجیتال ایرانی را مطالعه کنید و بعد تصمیم گیری کنید.

بهترین کیف پول برای ارز هارمونی چیست؟

برای ذخیره ارز هارمونی از گزینه های مختلفی می توان استفاده کرد. کیف پول Harmony ONE به عنوان یک افزونه Google Chrome در دسترس است که نصب آن ساده و استفاده از آن بسیار آسان است. تعداد زیادی کیف پول شخص ثالث نیز برای ذخیره ONE وجود دارد. شما باید با توجه مقدار ارزی که دارید و نحوه استفاده ای که به دنبال آن هستید کیف پول خود را تعیین کنید.

کیف پول های سخت افزاری مانند Ledger یا Trezor، امن ترین گزینه هستند. با این حال پرهزینه اند. کیف پول های نرم افزاری رایگان بوده و نحوه استفاده آسانی دارند. با این حال امنیت فوق العاده ای را تضمین نمی کنند. نمونه ای از این کیف پول ها تراست والت است.

بهترین کیف پول برای ارز هارمونی چیست؟

آیا هارمونی وان سرمایه گذاری خوبی برای آینده است؟

سرمایه گذاری یک تلاش بسیار شخصی است. تنها توصیه مهمی که وجود دارد این است که حتماً باید قبل از هر سرمایه گذاری تحقیقات خود را انجام دهید و همواره اطلاعات خود در مورد پیشرفت های پروژه هارمونی را به روز نگه دارید.

اگرچه هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در پروژه ارز one وجود دارد، اما این پروژه راه حلی برای مقیاس بندی و قابلیت همکاری و پایه مفیدی برای توسعه دهندگان DApp در نظر گرفته است.

هدف نهایی هارمونی تبدیل شدن به شبکه ای بسیار سریع و کارا در دنیای رمزنگاری است. لازم است بدانید این پروژه در مسیر درستی برای رسیدن به هدف خود در حال حرکت است. این پلتفرم به وعده خود مبنی بر کاهش هزینه های کارمزد و معاملات عمل می کند. مانند هر ارز دیجیتال یا پلتفرم دیگری، ONE با فراگیرتر شدن هارمونی موردتوجه بیشتری قرار می گیرد. همچنین توصیه میکنیم حتما تحلیل های دقیق سایت میهن سیگنال را دنبال کنید.

پیش بینی قیمت هارمونی

طبق پیش بینی های کارشناسان changelly.com قیمت از 0.0149 دلار فراتر نخواهد رفت. در سال آینده میانگین قیمت ONE، 0.020 دلار خواهد بود و در سال 2024 تا 0.03 دلار افزایش خواهد یافت. در سال 2025 قیمت هارمونی احتمالا به 0.045 دلار خواهد رسید و تا سال 2030 این میزان به 0.339 دلار افزایش خواهد یافت.همچنینی میانگین قیمت هارمونی برای سال 2031، 0.499 دلار پیش بینی شده است. پس احتمالا هارمونی میتواند یک گزینه جذاب برای سرمایه گذاری باشد.

منابع:

https://kriptomat.io/cryptocurrencies/harmony/what-is-harmon/

https://cointelegraph.com/explained/what-is-harmony-one-blockchain-and-why-it-is-getting-so-much-traction

https://mihansignal.com/harmony-cryptocurrency/

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3771

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.