افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

آشنایی با بست کمربندی

  • کد خبر : 1376
آشنایی با بست کمربندی

بست کمربندی نوعی بست میباشد که برای  نگهداشتن و یا پلمب  چند جسم یا کابل با همدیگر مورد استفاده قرار میگیرد ، لازم بذکر است بست کمربندی به دلیل مصرف بالا و قیمت مناسب بسیار مورد استفاده قرار میگیرد ،  بست کمربندی در انواع بست کمربندی پلاستکی و انواع بست کمربندی استیل و بست کمربندی […]

بست کمربندی نوعی بست میباشد که برای  نگهداشتن و یا پلمب  چند جسم یا کابل با همدیگر مورد استفاده قرار میگیرد ، لازم بذکر است بست کمربندی به دلیل مصرف بالا و قیمت مناسب بسیار مورد استفاده قرار میگیرد ،  بست کمربندی در انواع بست کمربندی پلاستکی و انواع بست کمربندی استیل و بست کمربندی استیل در بازار موجود و مورد استفاده قرار میگیرد . از خصوصیات ساختار بست کمربندی این است که کابل‌ها از نواری پلاستیکی دندانه‌دار ساخته شده که در انتهای آن ضامن جمع‌کننده‌ای قرار دارد، طراحی و تولید میگردد. از خصوصیات اصلی بست کمربندی این است که هنگامی که نوک بست کمربندی از درون ضامن عبور می‌کند، ضامن بست کمربندی مانع برگشت نوار میگردد و حلقه فقط می‌تواند کوچکتر بشود .در بازار ایران انواع بست کمربندی تولید ایران و همین طور بست کمربندی وارداتی که معمولا از کشور ترکیه و تایوان و چین نیز موجود است.

بست کمربندی استیل : بست کمربندی استیل یکی از پر فروشترین و پر مصرف ترین نوع بست میباشد که دارای مقاومت بالا و خاصیت ضد زنگ میباشد ، یکی از موارد استفاده زیاد این نوع بست برای خوشه بندی لوله ها و شیلنگ ها مورد استفاده قرار میگیرد . بست کمربندی استیل به دو نوع روکش دار و بدون روکش تقسیم میگردد. فروشگاه ابزار شبکه ا سالها تجربه بعنوان واردکننده و تولید کننده انواع بست کمربندی استیل در ایران میباشدکه با سالها تجربه سعی در تایمن وتولید با کیفیت ترین نوع بست کمربندی استیل نموده است .

بست کمربندی پلاستیکی

بست کمربندی پلاستیکی یکی از انواع پر مصرف بست کمربندی است ، این نوع از بست به دو دسته اصلی تقسیم میگردد ، که  نوع اول از جنس نایلون 6.6 میباشد و  و نوع دوم بست کمربندی پلاستیکی  را نایلون 6.4 تشکیل میدهد ، ماده اصلی ساخت این نوع بست از پلی امید میباشد ، و لازم بذکر است این نوع بست دارای حساسیت نسبت به هوای خشک وتابش آفتاب است و در رنگ های مختلف این نوع بست تولید میگردد. (بست کمربندی پلاستیکی بی رنگ (سفید رنگ) و بست پلاستیکی مشکی رنگ ). برای خرید انواع بست کمربندی نوع و برند تولید کننده بسیار مهم میباشد که در بازار ایران انواع مدل و برند و با کیفیت های مختلف و با قیمت های متغیر نیز موجود است . فروشگاه ابزار شبکه فروشنده و وارد کننده انواع بست فلزی،  بست کمربندی تایوان با برند اصلی وای وای و واردکننده انواع بست کمربندی ترکیه  با کیفیت میباشد . ( طراحی و دیجیتال مارکتینگ نانو تجارت )

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1376

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.