افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

آشنایی با پرطرفدارترین تورهای زمینی 1401

  • کد خبر : 2598
آشنایی با پرطرفدارترین تورهای زمینی 1401

بیشتر علاقه مندان به سفر دوست دارند به مکان ‌های و مقاصد مختلفی در دنیا سفر کنند و در طی این سفرها جاذبه های گردشگری معروف دنیا را ببینند و دنیای ناشناخته‌ ها آشنا شوند؛ اما موضوعی که مانع رسیدن به این هدف می ‌شود بحث هزینه های سفر می باشد. به همین دلیل در […]

بیشتر علاقه مندان به سفر دوست دارند به مکان ‌های و مقاصد مختلفی در دنیا سفر کنند و در طی این سفرها جاذبه های گردشگری معروف دنیا را ببینند و دنیای ناشناخته‌ ها آشنا شوند؛ اما موضوعی که مانع رسیدن به این هدف می ‌شود بحث هزینه های سفر می باشد. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا محبوب ‌ترین و ارزان ‌ترین مقاصد مناسب برای سفرهای زمینی در قالب تورهای نوروزی خارجی را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد دارید تور زمینی ارزان قیمتی را بخرید، بتوانید راحت‌ تر مقصدتان را انتخاب نمایید.

تور زمینی ویژه نوروز 1401 از تورهای پرطرفدار برای ایرانی ها محسوب می شود. این تورها بیشتر به صورت هوایی برگزار می شوند، اما به دلیل استقبال بی نظیر از طرف مسافران در سال های اخیر باعث شده که این تورها به صورت زمینی هم برگزار شوند. از مزایای تورهای زمینی، قیمت ارزان تر آن نسبت به تورهای هوایی می باشد و همچنین به دلیل اینکه این تورها به صورت گروهی برگزار می شوند بسیار هیجان انگیز و جذاب خواهند بود و شما می توانید با انتخاب این تور تجربه ای بسیار متفاوت و خاطره انگیزی از سفر خود داشته باشید. در نهایت از آنجاییکه آژانس های محدودی توانایی برگزاری تورهای زمینی را دارند، از این جهت تقاضا همیشه برای این تورها بسیار زیاد است.

تور زمینی وان

تور وان، پرطرفدارترین تور گردشگری ترکیه برای مسافران ایرانی بشمار می رود. وان شهری با نام کوتاه، تاریخ طولانی و جاذبه های جذاب بسیار متنوعی برای گشت و گذار است به خصوص اگر علاقه مند تاریخ، طبیعت بکر و گربه های بامزه هستید؛ این مقصد فوق العاده است. شهر وان با دارا بودن دریاچه ها و صخره ها و آثار باستانی با توجه به برنامه ریزی های شهری درست رشد قابل توجهی کرد. از آنجاییکه دارای بهترین هتل ها، رستوران ها، حمل و نقل و سایر خدمات است، تور وان بهترین گزینه برای سفرهای زمینی ارزان قیمت در این روزها محسوب می شود. خوشبختانه وان با توجه به اینکه شهر مرزی ترکیه است و به ایران هم نزدیک می باشد، می تواند مقصدی ایده آل و عالی مخصوصا برای اولین سفر به خارج از کشور شما در تعطیلات تابستانی باشد. اگر وان را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های بیادماندنی با آب و هوای مطبوع و لذت بخشی را همراه با ارزان ترین تور زمینی وان آژانس مسافرتی نامی گشت تجربه خواهید کرد.

تور زمینی باکو

شهر باکو پایتخت کشور جمهوری آذربایجان است و به علت داشتن موقعیت مناسب برای گردشگری از نظر مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی باکو و مکان ‌های تفریحی که دارد، هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران ایرانی به خود است. به دلیل مناظر طبیعی که این کشور دارد، تور باکو بهترین انتخاب برای گردشگران است تا در حین مسیر از جاذبه ‌های طبیعی کشور آذربایجان دیدن کنند. در ضمن کشور جمهوری آذربایجان دارای سه شهرستان مرزی زمینی همنام با شهرهای ایران است.

اولین و مهمترین شهر مرزی، شهرستان آستارا در استان گیلان است که درگاه مهم تعاملات تجاری و اقتصادی بین ایران و منطقه اورآسیا میباشد. شهر مرز بعدی بترتیب، شهر بیله سوار در استان اردبیل و شهر خداآفرین در استان زیبای آذربایجان شرقی می باشد. در ابتدا لازم است بدانید که مدارک لازم برای سفر زمینی به باکو به شرح زیر است:

  • حتما قبل از شروع سفرتان ویزای ورود به کشور آذربایجان را دریافت نمایید.
  • برای دریافت ویزای خود هم می توانید در تهران و هم در تبریز به سفارت و کنسولگری آذربایجان مراجعه کنید.
  • پاسپورت خود را که حداقل 6 ماه از اعتبار آن باقی مانده است را حتما در طول سفر خود به همراه داشته باشید.

توجه داشته باشید که این روزها سفر زمینی به باکو با قطار از تهران یا سایر شهرهای بزرگ مثل امکان‌ پذیر نیست و هیچ قطاری از ایران مستقیما به آذربایجان حرکت ندارد. برای سفر زمینی به باکو با قطار، ابتدا باید به مرز آستارا بروید و سپس از آنجا بلیط مستقیم به باکو را خرداری نمایید و اینکه شما برای خرید آنلاین بلیط آستارا به باکو این امکان را دارید که به بخش فروش بلیط وب ‌سایت رسمی راه ‌آهن آذربایجان مراجعه نمایید.

تور زمینی ارمنستان

تور ارمنستان به دو صورت تور ارمنستان هوایی و تور ارمنستان زمینی برای متقاضیان این مقصد برگزار می‌ شود. در نتیجه شما این امکان را دارید که تا با پرواز، قطار، اتوبوس و حتی خودرو شخصی، خود را به خاک کشور ارمنستان برسانید. خوشبختانه به جهت همسایگی ارمنستان با کشورمان ایران و داشتن مرز زمینی مشترک با این کشور، تور ارمنستان به صورت تور زمینی، با اتوبوس، قطار و حتی خودرو شخصی برگزار می ‌شود.

تور زمینی ارمنستان با خودرو شخصی: اگر گواهینامه‌ و پلاک بین المللی دارید، می ‌توانید با ماشین خودتان ابتدا مستقیم به مرز نوردوز بروید و از آنجا ویزای مرزی بگیرید و بعد از انجام مراحل قانونی به سمت ایروان حرکت کنید. در غیر این صورت با ماشین شخصی تا جلفا بروید و در آنجا ماشین را در پارکینگ بگذارید و سوار اتوبوس یا تاکسی شوید تا به مرز نوردوز برسید. در مرز نوردوز بعد از انجام مراحل قانونی از مرز و رود ارس عبور کرده و در آن سوی مرز نیز تاکسی‌های بسیاری ایستاده ‌اند تا شما را به شهر ایروان برسانند.

تور زمینی ارمنستان با اتوبوس: اتوبوس ‌های تور ایروان، همه روزه از تهران (ترمینال آزادی و یا ترمینال بیهقی) و تبریز به مقصد ایروان حرکت دارند و ۲۲ ساعت تا ۲۴ ساعت بعد به شهر ایروان خواهند رسید. خدمات تورهای زمینی ارمنستان شامل بلیط رفت و برگشت اتوبوس، پذیرایی بین راه، رزرو اقامتگاه، ارائه سیم‌کارت ارمنستان، صبحانه، راهنمای فارسی زبان و گشت شهری است. این انتخاب برای کسانی که قصد سفر خانوادگی به ارمنستان را دارند بسیار مناسب بوده و امن ‌تر و مطمئن ‌تر است و در آخر برای تهیه تور زمینی ارمنستان، می ‌توانید از طریق آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان اقدام نمایید.

نتیجه گیری

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای زمینی به مقاصد وان، گرجستان و ارمنستان برای گذراندن تعطیلات تابستان از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع در مسیرهای گفته شده، کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای زمینی خارجی در تعطیلات تابستانی هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای زمینی داخلی و خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.