افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

آشنایی با 3 برند ادکلن معروف زنانه و مردانه در دنیا

  • کد خبر : 4987
آشنایی با 3 برند ادکلن معروف زنانه و مردانه در دنیا

بهترین عطرهای دنیا معمولاً با ترکیبی از رایحه‌های ماندگار، نت‌های بالای دلپذیر و نت‌های میانی جذاب مشخص می‌شوند. در عطرها نت‌های بالایی قوی‌ترین و ماندگارترین رایحه‌ها هستند، سپس نت‌های میانی و پایه مورد بررسی قرار می‌گیرند. به طور کلی بهترین عطرها آن‌هایی هستند که رایحه‌های مختلف را با هم ترکیب کرده و رایحه منحصر به […]

بهترین عطرهای دنیا معمولاً با ترکیبی از رایحه‌های ماندگار، نت‌های بالای دلپذیر و نت‌های میانی جذاب مشخص می‌شوند. در عطرها نت‌های بالایی قوی‌ترین و ماندگارترین رایحه‌ها هستند، سپس نت‌های میانی و پایه مورد بررسی قرار می‌گیرند. به طور کلی بهترین عطرها آن‌هایی هستند که رایحه‌های مختلف را با هم ترکیب کرده و رایحه منحصر به فرد و به یاد ماندنی ایجاد می‌کنند. عطرهای عالی بر اساس ماندگاری و پیچیدگی مورد قضاوت قرار می‌گیرند. عطر عالی باید احساسات را برانگیزد و با هر استفاده شگفتی دلپذیری را ایجاد کند. در ادامه بهترین عطر پلیس، عطر برندینی و ادکلن مارک جوزف را معرفی خواهیم کرد.

عطر پلیس

عرضه عطر پلیس به اوایل دهه ۲۰۰۰ در ایتالیا برمی‌گردد. در سال ۲۰۰۳ برند پلیس، عطر مردانه خود را روانه بازار کرد که به دلیل رایحه چوبی تند به سرعت محبوبیت پیدا کرد. در سال‌های بعد، عطرهای این برند با حس و حال امروزی‌تر، غلظت بالاتر، مواد با کیفیت‌تر تولید شدند. از آن زمان تا امروز، برند پلیس به گسترش مجموعه عطرهای خلاقانه و پیچیده خود برای مردان و زنان ادامه داده است. امروزه پلیس همچنان یک برند با حضور قوی در سراسر جهان است. افرادی که به دنبال عطرهای متفاوتی هستند عطرهای برند پلیس دارای رایحه‌های تند و هیجان‌انگیز هستند.

ویژگی عطر پلیس

مهمترین ویژگی عطرهای برند پلیس ماندگاری طولانی مدت آن‌ها است. به گونه‌ای طراحی شده‌اند که رایحه ماندگار ارائه می‌دهند. بدین معنا که وقتی عطر را صبح استفاده کنید، مجبور نیستید آن را دوباره در وسط روز یا عصر استفاده کنید. مواد با کیفیت به کار رفته در عطر بر روی ماندگاری طولانی مدت آن‌ها تاثیر مستقیم دارد. اگر به دنبال یک رایحه کلاسیک برای روزمره و یا یک عطر جسورانه برای مناسبت‌های خاص هستید، عطر پلیس می‌تواند مطابق با سلیقه شما باشد.

بهترین عطر پلیس

  • بی-کول: این عطر مردانه در سال ۲۰۰۶ عرضه شد که دارای نت ابتدایی گریپ فروت، ریحان و گلابی، نت میانی اسطوخودوس، هل و نت پایه چوب صندل، چوب کشمیر و دانه تونکا است. این عطر با رایحه تند و معطر برای فصل زمستان مناسب است.
  • کارائیبین: یک عطر زنانه با رایحه گلی میوه‌ای است که بهترین انتخاب برای زنان است. در سال ۲۰۰۷ توسط این کمپانی عرضه شد و دارای نت ابتدایی سیب سبز و ترنج، نت میانی گل رز و زنبق و نت پایه سدر و مشک است. دارای رایحه خنک و شیرین است که ماندگاری متوسطی دارد.
  • پشن: این عطر مردانه دارای نت اولیه پرتقال، ترنج، دارچین و اسطوخودوس، نت میانی یاس، کهربا و سیب، بنفشه و نت پایه مشک است. این عطر گرم با ماندگاری بالا برای فصول سرد مناسب است.

عطر جوزف

عطر مارک جوزف یک برند لوکس است که توسط خانه عطر فرانسوی ساخته شده است. این برند در سال ۱۹۳۳ اولین عطر خود را به بازار عرضه کرد و به دلیل عطرهای مجلل و خلاقانه خود که از سنت‌های عطرسازی کلاسیک الهام گرفته است، بسیار مشهور شد. عطر جوزف به ارائه بالاترین کیفیت و پیچیده‌ترین عطرها به مشتریان شهرت دارد.

ویژگی عطر جوزف

عطر جوزف دارای طیف وسیعی از عطرها برای مردان و زنان است، هر عطر با نت‌های منحصر به فرد ساخته و با دقت ترکیب می‌شوند تا عطری بی‌انتها ایجاد شود. رایحه مشخص این برند، دارای ترکیبی جذاب از وانیل، یاس و چوب صندل است تا یک رایحه متمایز و مشخص ایجاد کند که ساعت‌ها با شما می‌ماند. مهمترین ویژگی عطر برند جوزف ماندگاری رایحه آن است. عطرهای جوزف با ترکیبات با کیفیت ساخته شده اند و دارای ترکیبی چشمگیر از رایحه‌ها هستند که آن‌ها را در بین برندهای دیگر متمایز می‌کند.

بهترین عطر جوزف

  • عطر جزف اربر: این عطر با رایحه شیرین و تند یک عطر گرم زنانه است که برای روزهای سرد سال انتخاب مناسبی است. دارای نت اولیه هلو، سیب، پرتقال، نارنج و لیمو، نت میانی دارچین، سدر و یاس و نت پایه وانیل و مشک است.
  • عطر جوزف رز: این عطر زنانه با ماندگاری خوب برای تمام فصول انتخاب مناسبی است. در گروه بویایی گلی وانیل قرار دارد. نت اولیه آن گریپ فروت و پرتقال ماندارین و نت پایه وانیل، تونکا و گل سرخ است.
  • عطر جوزف بلک بولد: این عطر با اسانس اولیه ترنج و لیمو ترش، اسانس میانی چوب گایاک و بادیان ختایی و نت پایه چرم و دانه تونکا برای آقایان طراحی شده است.

عطر برندینی

عطر برندینی ایرانی با مواد با کیفیت ساخته می‌شود که در نتیجه، رایحه پیچیده و در عین حال منحصر به فرد ایجاد می‎کند. این برند ایرانی توانسته با تیم قوی خود بهترین عطرهای ایرانی را به بازار عرضه کند. با حضور پررنگ در نمایشگاه‌های جهانی توانسته با استفاده از بهترین مواد اولیه، عطر ایرانی را با کیفیت جهانی تولید کند.

ویژگی عطر برندینی

ادکلن برندینی ماندگاری بسیار بالایی دارد و با رایحه‌ای گیرا می‌تواند شما را بسیار خاص جلوه دهد. برای کسانی که می‌خواهند بیش از حد در معرض دید باشند، عطرهای برندینی می‌توانند یک انتخاب عالی باشند. چه برای مراسم‌های خاص و چه استفاده روزمره می‌توانید از عطرهای این برند استفاده کنید.

بهترین عطر برندینی

  • S cherry: این عطر زنانه دارای نت پایه مشک، درخت بلوط و چوب صندل سفید است، در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد و برای فصول بهار و تابستان بهترین انتخاب است.
  • Aurora: این عطر به دلیل رایحه ملایم و شیرین برای فصول بهار و پاییز برای استفاده روزانه می‌تواند انتخاب خوبی باشد. نت اولیه چای، برنج، سیب، پرتقال ماندارین و فلفل، نت میانی رز، عسل، یاس سفید، شکوفه پرتقال و نت پایه مشک، فلفل، زنبق و چوب صندل است.
  • Epic: این عطر با نت اولیه جوز هندی، زیره سیاه، هل، زعفران و فلفل صورتی، نت پایه مشک، چوب صندل، سرو و چرم، دارای ماندگاری متوسط است. این عطر با رایحه گرم، تند و تلخ برای فصول سرد سال برای آقایان انتخاب خوبی خواهد بود.

سخن پایانی

بهترین عطرها با مواد با کیفیت ساخته می‌شوند که با دقت از سراسر جهان تهیه می‌شوند. مواد تشکیل دهنده با کیفیت با نت‌های متعادل و رایحه‌های ماندگار جزو فاکتورهایی هستند که در اندازه‌گیری کیفیت یک عطر مورد بررسی قرار می‌گیرند. هر عطر باید با دقت ترکیب شود تا اطمینان حاصل شود که می‌تواند به پتانسیل کامل خود دست پیدا کند و رایحه فراموش نشدنی ایجاد کند. فرم بطری و بسته‌بندی عامل مهم دیگری است که در ارزیابی بهترین عطر و ادکلن‌های معروف در دنیا در نظر گرفته می‌شود.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4987

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.