افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

آشنایی لازم برای خرید آیفون تصویری

  • کد خبر : 1985
آشنایی لازم برای خرید آیفون تصویری
خرید آیفون تصویری می تواند برای شما علاوه بر باز کردن در می تواند کارهایی انجام می دهد البته برای این منظور باید آشنایی لازم را داشته اشید.

اگر می خواهید اقدام به خرید آیفون تصویری کنید قبل از آن بهتر است اطلاعات لازم را برای این کار به دست آورید چراکه آیفون تصویری در این زمان بسیار متفاوت شده و امکانات و قابلیت های زیادی در آن وجود دارد که برای انتخاب آن نیاز به آشنایی قبلی است. بنابراین با ما باشید تا به این اطلاعات لازم برسید:

خرید آیفون تصویری ایرانی یا نه؟

این روزها بر خلاف سال های قبل ایران در زمینه تولید آیفون تصویری و دیگر محصولات الکترونیکی و برقی دارای تکنولوژی لازم شده است و از این نظر پیشرفت زیادی کرده است. گرچه تا سال ها پیش این چنین نبود و ما مجبور بودیم برای استفاده از این محصول آن را از خارج وارد کنیم.

اما این روزها به خاطر بالا بودن قیمت دلار دیگر خرید آیفون تصویری خارجی ارزش ندارد چراکه قیمت تمام شده آن بسیار بیشتر از آیفون ایرنی است. آیفون ایرانی این روزها دیگر تفاوت چندانی با نوع خارجی آن ندارد هم از نظر کیفیت و هم از نظر طراحی. ضمنا بر خلاف اجناس خارجی اغلب آیفون های تصویری ایرانی دارای نمایندگی در شهرهای مختلف ایران هستند و مشتری می تواند در صورت بروز مشکل از خدمات پس از فروش آن استفاده کند.

خرید آیفون تصویری بر اساس امکانات و قابلیت ها

حالا که تصمیم گرفتیم آیفون تصویری داخلی بخریم یا خارجی باید نسبت به انتخاب نوع امکانات در آن تصمیم بگیریم. این روزها آیفون های تصویری دارای امکانات زیادی است و غیر از باز کردن درب ساختمان می تواند کارهای دیگری انجام دهد. این بستگی به شما و موقعیت منزل شما دارد. برای اطلاع از این قابلیت ها ادامه مقاله را مطالعه کنید.

خرید آیفون تصویری از فروشگاه اینترنتی فارسیان شاپ

فروشگاه اینترنتی فارسیان شاپ که وابسته به فارسیان الکتریک است نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد و شرق ایران است. این فروشگاه عرضه کننده دیگر برندهای آیفون و همچنین ارسال کننده آن به سراسر کشور است. فروشگاه اینترنتی فارسیان شاپ عرضه کننده دسته اول آیفون تصویری و جک درب پارکینک است و از این نظر قیمت های کاملا رقابتی و اقتصادی به همه کشور ارائه می کند.

اگر قصد خرید آیفون تصویری تابا دارید بهترین گزینه برای شما خرید از فروشگاه فارسیان شاپ است چرا که می توانید قبل از خرید اطلاعات کافی در این زمینه از مشاوره این فروشگاه به دست آورید.

خرید آیفون تصویری برای عکاسی از دم در

اگر نمی خواهید تنها تصویری جلوی درب را با آیفون تصویری مشاهده کنید و می خواهید این تصویر را ذخیره کنید باید آیفون تصویری ای را انتخاب کنید که دارای حافظه داخلی است و امکان ثبت تصویر و ذخیره آن را دارد. داشتن حافظه داخلی در دربازکن های تصویری نشان از داشتن قابلیت عکاسی و فیلم برداری است.

خرید آیفون تصویری باحافظه می تواند تا یک اندازه عکس و فیلم را به شما تحویل دهد اگر بیشتر از این می خواهید باید برای آیفون کارت حافظه SD تهیه کنید. امروز خیلی از تولیدکنندگان آیفون تصویری محصولات خود را با حافظه به بازار عرضه می کنند. برای مثال اگر قصد خرید آیفون تصویری الکتروپیک داشتید بدانید که اغلب مدل های آیفون الکتروپیک با حافظه هستند. برای خرید آیفون تصویری الکتروپیک کلیک کنید.

خرید آیفون تصویری با انواع سایزها

وقتی از سایز آیفون تصویری صحبت می شود منظور سایز مانیتور آیفون تصویری است. سایزهای آیفون تصویری از ۳.۵ اینچ وجود دارد تا ۱۰ اینچ. اگر سایز متوسط بخواهید که قطعا قیمت کمتری هم دارد باید ۳.۵ و ۴.۳ اینچی خریداری کنید و اگر طرفدار تصویر و صفحه نمایش بزرگ هستید باید سایز ۷ یا ۱۰ اینچ خریداری کنید که قاعدتا گران تر است.

البته در انتخاب صفحه نمایش تنها سایز آن مهم نیست بلکه غیرلمسی بودن و لمسی بودن هم می تواند ملاک انتخاب نمایشگر باشد. نوع نمایشگر غیرلمسی کمک می کند که دیگر آیفون تصویری به دکمه فشاری نیاز نداشته باشد و این خود به زیبایی بیشتر آن کمک می کند.

انتخاب و خرید آیفون تصویری بر اساس امکانات ارتباطی آن

شاید دیده باشید که بعضی آیفون های تصویری کارهای مختلفی انجام می دهند این فعالیت ها به خاطر امکانات ارتباطی است که روی آيفون های تصویری قرار گرفته است. برای مثال آیفون هایی وجود دارند که می توان از طریق آن آسانسور را فراخوان کرد یا جک درب پارکینگ را بدون استفاده از ریموت باز کرد.

از دیگر امکانات ارتباطی آن می توان به ارتباط آن با وای فای اشاره کرد که از این راه شما می توانید از طریق تلفن همراه خود به آیفون فرمان دهید یا امکان ارتباط داخلی که می توانید از طریق آن با همسایگان خود در مجتمع بدون نیاز به تماس صحبت کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1985

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.