افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در تهران

  • کد خبر : 2156
آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در تهران

اگر قصد ورود به بازار کار تاتو را دارید یا علاقمند به یادگیری تاتو بدن هستند حتما در انتخاب آموزشگاه مناسب تاتو دقت به عمل بیاورید. در چندین سال گذشته آموزشگاه ها و کلاس های تاتو بدن در تهران بسیار زیاد شدند ولی برای انتخاب یک کلاس تاتو مناسب باید به نکاتی توجه نمود که […]

اگر قصد ورود به بازار کار تاتو را دارید یا علاقمند به یادگیری تاتو بدن هستند حتما در انتخاب آموزشگاه مناسب تاتو دقت به عمل بیاورید. در چندین سال گذشته آموزشگاه ها و کلاس های تاتو بدن در تهران بسیار زیاد شدند ولی برای انتخاب یک کلاس تاتو مناسب باید به نکاتی توجه نمود که بتوانیم بهترین آموزشگاه تاتو برای گذراندن دوره مبتدی و پیشرفته تاتو بدن طی کنیم.

در دوره آموزش تاتو با موارد زیر آشنا خواهید شد

شناخت پوست

‌‎شناخت سبکهای تاتو بدن و آنالیز

‌‎شابلون سازی و برگرداندن طرح تاتو بدن بدون نیاز به مهارت در نقاشی و طراحی

‌‎شناخت و کار با دستگاه های  تاتو  بدن

‌‎شناخت انواع سوزن و کاربرد آنها در تاتو بدن

اجرا و آموزش فوق حرفه ای تتو بدن با جدید ترین متد روز دنیا

تئوری تاتو : شناخت دستگاه تاتو ٬ سوزن ها ٬ رنگ ها ٬ بی حسی و لوازم مورد نیاز در انجام تاتو بدن

طرز انتقال طرح روی بدن

طرز انتقال درست رنگ به زیر پوست

طرز کاور و ترمیم طرح های قدیمی و خراب تاتو

اصول نگهداری تتو و شناخت تمام سبک ها

آموزش کامل لاین(خطها )

آموزش پر کردن طرح های مختلف

آموزش کامل سایه کاری در تاتو

آموزش کامل طریقه سه بعدی کردن طرح های مختلف در تاتو های بدن سه بعدی

ویژگی های بهترین مراکز آموزش تاتو

به مراکز و آموزشگاه های معتبر تاتو مراجعه نمایید و از شرایط دوره های تاتو و مدارک این دوره ها سوال نمایید. همچنین در آموزشگاه هایی ثبت نام کنید که مدرسین در آن مجموعه دارای سوابق کاری بالا و آشنا به برندها و جدیدترین متدهای روز باشند زیرا برای تبدیل شدن به یک تاتو کار حرفه ای باید از اساتید این زمینه تجربه کسب کرد.

استفاده از تجهیزات استاندارد

استفاده از رنگ های با کیفیت

داشتن خلاقیت

امکان سفارش طرح دلخواه

رزومه خوب

امکانات و خدمات بهترین مراکز تاتو

هزینه آموزشگاه تاتو بدن

قیمت تاتو بدن نیز در آموزشگاه ها و مراکز تاتو بسته به زمان آموزش، خصوصی بودن یا گروهی بودن کلاس ها و سطح کلاس ها (مبتدی ، پیشرفته ، فوق پیشرفته) متفاوت است. در نتیجه قبل از هرگونه اقدام از تعداد جلسات و قیمت دوره های آموزش اطلاع پیدا کنید. همچنین دریافت مدرک معتبر در پایان دوره نیز بسیار حائز اهمیت است زیرا برای ورود به کار تاتو نیاز به یک مدرک معتبر دارید.

مباحث آموزش تاتو صورت برای هنرجویان یکی از هنرهای تایید شده سازمان فنی حرفه ای است که هر ساله قیمت های مصوب آن از طریق پرتال مربوطه اعلام می شود. برای اطلاع از هزینه کلاس آموزش تاتو، با یکی از آموزشگاههای مجوز دار برای گرفتن قیمت سال جدید تماس بگیرید.

آشنایی با  تاتو بدن

انجام تاتو بدن یا خالکوبی می تواند به خاطر زیبایی و یا جهت یک عقیده خاص باشد. تاتو بدن انواع مختلف و كاربردهاي متنوعي دارد. مي توان از يك منظر تاتو را تنها روشي براي تزئین، نشان دادن وابستگي شخص به گروه يا عقيده اي خاص، تنوع طلبي، آرايش دائمي و… دانست؛ اما از منظري ديگر مي توان تاتو (تتو) را راهي براي پوشاندن و از بين بردن نقايص مختلف مانند نقايص مادرزادي يا اكتسابي دانست. اگر چه در ايران تاتو كردن، حتي از نگاه يك روش درماني باز هم توسط پزشكان انجام نشده و يا بسيار به ندرت انجام مي شود، اما نمي توان منكر فوايد درماني تاتو براي افراد نيازمند شد.

انواع تاتو بدن

تاتو بدن رنگی، سیاه سفید

تاتو بدن سه بعدی

تاتو بدن دات ورک

تتو جئومتریک، هندسی

تتو ماندلا یا سنتی

تتو ماوری

تاتو ابرنگی

تاتو گریواش

تاتو پرتره ( رخ، چهره )….

 

یکی از پرطرفدارترین طرح‌ها در ایران سبک گری واش یا همان سیاه و سفید است که بیشتر در قسمت‌های مختلف بدن مانند ران، کتف، روی سینه و خصوصا بازو به رنگ مشکی و یا خاکستری مورد استفاده قرار می‌گیرد.معمولا ایرانیان خیلی به طرح پرداز نقطه ای علاقه دارند.این طرح به صورت سایه و روشن است که مناطق تیره با تراکم زیاد نقطه و همچنین قسمت‌های روشن با تراکم بسیار کم نشان داده می‌شود.البته طرح‌های دیگری مانند طرح آبرنگ، طرح ماندالا، سیاه کاری و بسیاری طرحی‌های دیگری وجود دارد.

مراقبت های بعد از انجام خدمات تاتو بدن

قسمتی از بدن را که تاتو کرده اید تا 6 ساعت ببندید تا آلودگی به آن سرایت نکند. همچنین تا سه روز نباید به حمام بروید و مراقب باشید آب به آن نخورد. حتی بعد از این سه روز در زمان شست و شو بر روی محل تاتو دست نکشید تا باعث نشوید که زخم تاتو کنده شود.

مراقب باشید تا همیشه زخم های تاتو روی بدنتان چرب بماند و خشک نشود.می توانید برای این کار از ویتامین آ مخصوص چشم کمک بگیرید.

. در خوردن مواد غذایی نیز دقت کنید و مواد غذایی تند را تا حد امکان تا یک هفته کنار بگذارید

. سعی کنید از برخورد مستقیم نور خورشید به محل تاتو خودداری کنید

تا حدود یک ماه از رفتن به استخر چشم پوشی کنید تا زخم های تاتو شما به خوبی درمان شود و باعث سرایت بیماری به آن ها توسط آب نشود.

با رعایت توصیه ها مربوط به قبل و بعد از انجام خدمات تاتو بدن حتما تاتوی مورد دلخواه و زیبا را خواهید داشت و هیچ گونه مشکلی نیز برای شما به وجود نخواهد آمد.

تاتو صورت

آموزش تاتو صورت ممکن است به هر دلیلی زده شود. بعضی از افراد صرفا به خاطر زیبایی و برخی به خاطر پوشانون برخی نواقص صورت آن را انجام می دهند. رنگدانه هایی که از طریق سوزن ها به زیر پوست منتقل می شوند معمولا ماندگاری بالایی دارند و اگر قبل و بعد از خالکوبی صورت مراقبت های لازم را به درستی انجام داد می توان ماندگاری طرح و نقش خود را افزایش داد.

یکی از بهترین راه‌های جایگزین آرایش صورت را تاتو می‌دانند؛ که نوعی از آرایش دائمی صورت به حساب می‌آید.تاتو صورت در ۴ نقطه انجام شود:

تاتوی چشم

تاتوی لب

تاتو ابرو

تاتو اسکالب سر

آموزش تاتو صورت

در آموزش تاتو صورت، تاتو زیر نظر مربیان برجسته انجام می‌شود و با رنگ‌ها، انعکاس نور، انجام تاتو و نحوه کارکرد سوزن‌ها آشنا می‌شوید. همچنین به خاطر وجود انواع پوست و درجه بی‌حسی لازم،  عوارض ناشی از بی‌حسی نیز مطالبی در خصوص آموزش تاتو گفته می‌شود.

در آموزش تاتو صورت میکروبلیدینگ، فیبروز ابرو، میکروپیگمنتیشن و انواع هاشور زدن بر روی پوست مصنوعی یاد داده می‌شود. لازم به ذکر است که انواع خطوط لب و نحوه سایه زدن لب و خط چشم متناسب بافرم چهره‌ها و کشیدن بن مژه نیز در این دوره‌ها به‌طور کامل آموزش داده می‌شود. رشته های مرتبط با تاتو صورت

رشته هایی که در آن ها سرفصل های مرتبط با تتو صورت آموزش داده می شود شامل موارد زیر است:

انتخاب یک آموزشگاه خوب برای یادگیری بهتر و آماده شدن برای ورود به بازار کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر به دنبال یک آموزشگاه حرفه ای هستید تا بتوانید دوره های آموزش رشته های مختلف مانند آموزش پدیکور، آرایش دائم و … را در آن بگذرانید، ما به شما کلینیک دکتر تاتو را پیشنهاد می کنیم.

ارتباط با کلینیک دکتر تاتو : 09120660447

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2156

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.