افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 July , 2024
2

آیا سبک زندگی بی تحرک شما می تواند در ریفلاکس اسید شما نقش داشته باشد؟

  • کد خبر : 611
آیا سبک زندگی بی تحرک شما می تواند در ریفلاکس اسید شما نقش داشته باشد؟

[ad_1] آیا سبک زندگی بی تحرک می تواند عاملی در افزایش ریفلاکس اسید در جامعه ما باشد؟ من این کلمات را در جستجوی Google تایپ کردم: آمار مربوط به سبک زندگی بی تحرک. چیزی که من پیدا کردم بسیار ترسناک بود !! این آمار اولین مقاله ای بود که منتشر شد ، “بیماری نشسته باعث […]

[ad_1]

آیا سبک زندگی بی تحرک می تواند عاملی در افزایش ریفلاکس اسید در جامعه ما باشد؟ من این کلمات را در جستجوی Google تایپ کردم: آمار مربوط به سبک زندگی بی تحرک. چیزی که من پیدا کردم بسیار ترسناک بود !!

این آمار اولین مقاله ای بود که منتشر شد ، “بیماری نشسته باعث آسیب رساندن به بدن شما می شود:”

  • فقط در ایالات متحده سالانه 300000 مرگ به دلیل عدم تحرک و عادات غذایی غلط رخ می دهد.
  • 20٪ از کل مرگ افراد 35 سال و بالاتر به عدم فعالیت بدنی نسبت داده می شود.
  • 65٪ آمریکایی ها هر روز 2 ساعت یا بیشتر تلویزیون تماشا می کنند.
  • سبک زندگی بی تحرک حدود 24 میلیارد دلار هزینه پزشکی مستقیم تخمین زده می شود
  • زنان بیشتر از مردان زندگی کم تحرکی دارند.

تکان دهنده! و این فقط اینفوگرافیک بود !!

آیا کم تحرکی می تواند عاملی برای ریفلاکس اسید باشد؟ در سن 57 سالگی ، با این واقعیت هوشیار روبرو هستم که سبک زندگی نشسته من به سیستم هضم پیری من کمک نکرده است. وقتی نیاز به تغییر عادت داشتم ، به جای آن از داروهای ضد اسید ، مسدود کننده های اسید ، کاهنده اسید و مهارکننده های پروتون استفاده کردم. به نظر می رسید که برای مدتی کارساز است اما به طور مداوم ، علائم بازگشت. و این بار با انتقام!

سریع منتظر چند روز گذشته باشید. من دوباره دچار ریفلاکس اسید شده ام. مانند الکلی که از واگن سقوط می کند و به یک جلسه دوازده قدمتی برمی گردد ، من از طریق رژیم درمانی و توصیه های مکمل پزشک طب طبیعی خود برگشتم تا ببینم کجا اشتباه کرده ام. ویتامین ها و مکمل ها ، بررسی کنید. نوشیدن آب ، خوب ، می توانم یک یا دو بطری اضافه کنم. ماست یونانی ، از آن متنفر باش اما من مقداری دیگر می خرم و دانه کتان را در آن می گذارم. و غیره و غیره

چیزی که تغییر نکرده ، ساعات طولانی نشستن روی صندلی راحتی من است. از خورشید تا تقریباً یک خورشید دیگر ، ساعتها در یک وضعیت نشسته ام. (حتی وقتی این مقاله را می نویسم ، من در حالی که لپ تاپم را در آغوشم نشسته ام در تختخوابم نشسته ام!) ذهن من دائماً درگیر است اما بدنم درگیر نیست. بنابراین من از بسیاری جهات فرزند مقاله فوق الذکر هستم.

طبق WebMD ، پیاده روی 10-15 دقیقه در طول روز می تواند به هضم غذا کمک کند. این می تواند شما را از شر گاز ، سوزش معده ، یبوست و گرفتگی معده خلاص کند.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=611

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.