افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
0

آیا می توانید میز بیلیارد را بیرون نگه دارید؟

  • کد خبر : 5001
آیا می توانید میز بیلیارد را بیرون نگه دارید؟

شما می توانید در هر زمان با هر تعداد از دوستان یا خانواده از بیلیارد لذت ببرید. این بازی افراد را گرد هم می آورد و سرگرمی های بی پایانی را می کند. میزهای بیلیارد را می توان بیرون یا داخل نگاه داشت، اما نمی توانم میز بیلیارد سرپوشیده را به فضای باز تبدیل کنید. […]

شما می توانید در هر زمان با هر تعداد از دوستان یا خانواده از بیلیارد لذت ببرید. این بازی افراد را گرد هم می آورد و سرگرمی های بی پایانی را می کند. میزهای بیلیارد را می توان بیرون یا داخل نگاه داشت، اما نمی توانم میز بیلیارد سرپوشیده را به فضای باز تبدیل کنید. برای بردن از یک میز بیلیارد در بیرون، می توانید یک میز برای فضای باز بخرید.
برای خرید میز بیلیارد بهتر است به مرکز خرید میز بیلیارد ایران مراجعه کنید که واقع در تهران می باشد که بهترین مجموعه حامدی بیلیارد می باشد.
میزهای بیلیارد حیاط خلوت یک راه عالی برای بردن از آب و هوا در مهمانی های فضای باز است. این راهنما توضیح می دهد که چرا نمی توانید از میز بیلیارد سرپوشیده در بیرون استفاده کنید، تفاوت های بین میز بیلیارد داخلی و خارجی، مزایای میز بیلیارد در فضای باز و نحوه نگهداری ایمن میز بیلیارد در خارج از منزل.

چرا نمی توانید از میز بیلیارد سرپوشیده در بیرون استفاده کنید؟

میزهای بیلیارد داخلی دارای متریال متفاوتی نسبت به میزهای فضای باز هستند. موادی مانند پارچه، چوب و لاستیک روی میزهای داخلی نمی توانند در برابر آب و هوا عناصر آن مقاومت کنند و باعث پیری سریعتر آنها شوند.
دماها و نوسانات شدید می تواند باعث شکستن ضربه گیرها با انبساط و انقباض لاستیک شود. زیاد می تواند باعث متورم شدن، شکافتن و تاب برداشتن چوب شود. پارچه هوا را جذب می‌کند و مقاومت آن را افزایش می‌دهد و به سرعت آن را فرسوده می‌کند تا نرمی و سرعتی که قبلاً می‌چرخید نغلتند.

آیا می توانید میز بیلیارد را ضد آب کنید؟

شما نمی توانید میز بیلیاری را که در داخل آن قرار دهید ضد آب کنید. در حالی که می توانید چوب را برای محافظت در برابر درزگیری و دوباره مهر و موم کنید، نمی توانید همین کار را با پارچه انجام دهید. این ماده سطحی جاذب است و افزودن هر نوع سیلر به آن می‌تواند روی سطح بندی و گیم پلی بازی تأثیر بگذارد.
به طور کلی، تلاش برای قرار دادن میز بیلیارد سرپوشیده در خارج از خانه بر طول عمر و قابلیت بازی آن تاثیر می گذارد. حتی اگر سعی کنید میز را زیر یک قسمت سرپوشیده مانند ایوان یایو قرار دهید، همچنان در دمای بالا، تغییر دما و احتمالاً مقداری آفتاب قرار می گیرد. اما هنوز راهی برای بیرون بازی بیلیارد وجود دارد.

میزهای بیلیارد داخلی در مقابل فضای باز

ارائه دهندگان میزهای بیلیارد در فضای باز را طراحی می کنند تا بتوانید آنها را در تمام طول سال بیرون نگاه دارید. برخی از تفاوت های اصلی بین میزهای بیلیارد داخلی و خارجی عبارتند از:
سطح بازی: سطح میز بیلیارد سرپوشیده پارچه و تخته سنگ است که نمی تواند بیرون را اداره کند. میزهای بیلیارد در فضای باز از نوعی مواد ضد آب استفاده می کنند که برای فضای باز ساخته شده است.
تهیه: میزهای بیلی در فضای باز دارای فریم هایی هستند که از مواد بادوام مانند فولاد یا ساخته شده اند. چهارچوب میزهای بیلیارد سرپوشیده چوبی بوده و در معرض آسیب آب و رطوبت هستند.

اعضای میز بیلیارد در فضای باز

میز بیلیارد خارج از کشور عالی است، اما داشتن میز بیلیارد در فضای باز کاربران دارد، مانند:
فضای اضافی: میز بیلیارد سرپوشیده در هر اتاقی که آن را در آن قرار می دهد، فضایی را اشغال می کند. وقتی میز بیلیارد در فضای باز را انتخاب کنید، داخل اتاق ها را در قرار می دهید.
امکانات اضافی: شاید حیاط خلوت شما دارای یک بیلیارد شنا و سایر بازی های فضای باز باشد. یا شاید یک میز بیلیارد در فضای باز اولین وسیله ی سلامتی شما باشد. در هر صورت، این فضای افزودنی باز شما را سرگرم کننده تر خواهد کرد. مهمان های بزرگ در فضای باز برگزار می کنند و به مهمانان خود گزینه های زیادی برای لذت بردن از جمله بیلیارد بدهید.
پذیرش پذیری اضافه شده: فضای بیرونی شما ممکن است فضای بیشتری نسبت به فضای داخلی داشته باشد. یعنی می‌توانید با دوستان بیشتر بازی کنید یا تماشاگران را دور میز جمع کنید تا بازی را تماشا کنید.
افزایش نور طبیعی: هنگام بازی در داخل خانه، نور ممکن است محدود باشد و گاهی اوقات نور طبیعی و طبیعی برای کارهایی که انجام می دهید وجود ندارد. وقتی میز در فضای باز می توانید از نور طبیعی استفاده کنید.
محیط هیجان انگیز: یک میز بیلیارد در فضای باز حیاط خلوت یا پاسیو شما را جذاب تر می کند و حال و هوای بازی را ایجاد می کند. بازی در فضای باز می تواند شادی و انرژی را افزایش دهد و بازی را لذت بخش تر کند. دور بودن از حواس‌پرتی‌های فناوری به شما کمک می‌کند تا با خودتان و دیگران ارتباط برقرار کنید تا یک مسابقه معنادارتر داشته باشید.
بهبود روابط: بیلیارد بازی یک راه عالی برای ایجاد پیوند و ارتباط با خانواده و دوستان است. شما می توانید یک بازی بیلیارد را با گروه زیادی از افراد بیرون انجام دهید، بنابراین برای گردهمایی مجدد، مهمان ها یا گردهمایی های خانوادگی عالی است. یا، می‌توان یک گروه داشت که از لذت می‌برند، در حالی که دیگران در حال کباب کردن یا بازی‌های دیگر در این نزدیکی هستند، هنوز در فاصله گپ هستند.
تطبیق پذیری: برخی از میزهای بیلیارد در فضای باز می توانند به میز ناهارخوری با روکش تبدیل شوند. تبدیل میز بیلیارد به آن بیشتر می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا بدون خرید میز ناهار خوری در فضای باز با خانواده و دوستان خود از یک وعده غذایی در فضای باز لذت ببرید. این تطبیق پذیری در فضای شما نیز صرفه جوئی می کند – شما باید نخواهید بود بین میز بیلیارد یا میز ناهارخوری در پاسیو خود یکی را انتخاب کنید.

نحوه نگهداری ایمن میز بیلیارد در بیرون

میزهای بیلیارد در فضای باز طوری ساخته شده اند که بیرون باشند و در برابر عوامل بیرونی، از باران گرفته تا سرما و برف مقاومت کنند. در حالی که این امر باعث آرامش خاطر می شود، مراقبت از میز بیلیارد همچنان مفید است.
نگهداری ایمن میز خود را در خارج از خانه کمک می کند تا سال ها آن را در شرایط خوبی نگه دارید. یکی از راه های نگهداری ایمن میز بیلیارد استفاده از روکش میز بیلیارد است. این پوشش از ورود کثیفی، جذب برگ ها و سایر عناصر فضای روی میز بیلیارد شما مانع می شود. پس از آن می‌توانید به‌راحتی زمانی که زمان بازی فرا می‌رسد، به جای صرف زمان برای پاک کردن سطح بازی میز، پوشش را بردارید.
همچنین باید مکان مناسبی برای میز بیلیارد خود پیدا کنید. یک منطقه سریده می تواند در معرض قرار گرفتن در برخی از عناصر محدود، عمر آن را طولانی تر کند و تعمیر و نگهداری را آسان تر کند.
کسب و کار خانوادگی ما در سال 1390 تاسیس شد و از آن زمان، ما به یکی از بزرگترین ارائه دهندگان اتاق های بیلیارد و بازی در ایران تبدیل شده ایم.فروش میز اسنوکر و انواع میز بیلیارد بوفالو و کلاسیک به کشورهای همسایه نیز از افتخارات مجموعه حامدی می باشد. مجموعه ما دارای اکیپ با تجربه برای نصب میز بیلیارد و اسنوکر می باشد در صورت نیاز به این خدمات با ما در تماس باشید..
لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5001

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.