افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

استراتژی های سرمایه‌ گذاری بلندمدت در ارز دیجیتال

  • کد خبر : 5609
استراتژی های سرمایه‌ گذاری بلندمدت در ارز دیجیتال

سرمایه‌گذاری در حوزه ارز دیجیتال یا به عبارتی سرمایه‌گذاری صحیح نیازمند داشتن سواد کافی در مورد دنیای ارز دیجیتال و قیمت امروز ارزهای دیجیتال و شیوه‌های معامله آن است. نگهداری کوتاه‌مدت دارایی‎ها و خرید و فروش سریالی آنها از جمله استراتژی‌های ترجیح داده شده در بازار کریپتو هستند. از سوی دیگر، سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت کریپتو پتانسیل […]

سرمایه‌گذاری در حوزه ارز دیجیتال یا به عبارتی سرمایه‌گذاری صحیح نیازمند داشتن سواد کافی در مورد دنیای ارز دیجیتال و قیمت امروز ارزهای دیجیتال و شیوه‌های معامله آن است. نگهداری کوتاه‌مدت دارایی‎ها و خرید و فروش سریالی آنها از جمله استراتژی‌های ترجیح داده شده در بازار کریپتو هستند. از سوی دیگر، سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت کریپتو پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای بازدهی‎های بسیار سودمند دارند.

دلیل این امر بسیار ساده است: سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در کریپتو این امکان را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌آورند که از طیف وسیع‌تری از تغییرات قیمت به جای تغییرات کوچک قیمتی کوتاه مدت سود ببرند. با این حال، در حال حاضر نزدیک به 23000 پروژه رمزنگاری وجود دارد که می‌توان روی آنها سرمایه‌گذاری کرد، و برخی از این پروژه‌ها بسیار کوتاه مدت هستند و در کنار همه مزایا می‌توانند منجر به زیان‌های پیش‌بینی نشده نیز شوند.

سرمایه گذاری بلند مدت کریپتو چیست؟

سرمایه‌گذاری بلندمدت کریپتو به خرید دارایی‌های دیجیتالی اطلاق می‌شود که توسط خریداران به قصد نگهداری آن‌ها برای مدت طولانی انجام می‌شود. سرمایه گذارانی که از این استراتژی پیروی می کنند، به جای حدس زدن زمان اوج یا پایین آمدن قیمت، به دنبال فرصت‎های رشد بلندمدت در یک پروژه ارز دیجیتال باکیفیت هستند.

اگرچه تعداد پروژه‌های رمزنگاری دائما در حال افزایش است، اما اکثر این پروژه ها در مدت زمان کوتاهی شکست می‌خورند زیرا برای رشد بلندمدت مناسب نیستند. سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت کریپتو در پروژه‌هایی انجام می‌شود که دوام خود را ثابت کرده‌اند.

پروژه‌های موفق ارز دیجیتال، توکن‌هایی تولید می‌کنند که ارزش استفاده واقعی دارند و پتانسیل تسلط در فضای کریپتو را دارا هستند. علاوه بر این، بهترین سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت کریپتو معمولاً دارای ارزش بازاری بالایی هستند. سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت کریپتو معمولاً ریسک کمتری دارند و می‌توانند بسیار سودآور باشند.

ریسک کمتر در سرمایه گذاری های بلند مدت ارز دیجیتال

دنیای کریپتو و قیمت ارز دیجیتال که با نوسانات گاهاً قابل پیش‌بینی و در مواقعی غیرقابل پیش‌بینی معروف است و فرصتی برای کسب سودهای قابل توجه برای هر کسانی است که آگاهانه و با داشتن سواد و برنامه هدفمند این بازار را دنبال کنند. نوسانات قیمت ارز دیجیتال می‎تواند منجر به زیان‎های هنگفت و سودهای ناگهانی برای صاحبانش شود. حتی سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت کریپتو نیز مقدار مشخصی ریسک دارند اما به طور کلی می‌توان گفت که استراتژی نگهداری بلندمدت ریسک کمتری نسبت به شیوه‎های دیگر سرمایه‌گذاری در این حوزه دارد.

پتانسیل بازدهی بسیار بالاتر همراه با نوسانات قیمت ارز دیجیتال

در فرآیند انتخاب بهترین پروژه‌های رمزنگاری بلندمدت، سرمایه‌گذاران برای حفظ دارایی‌های خود تا زمان رسیدن به بازده معین باید برنامه‎ریزی هدفمند داشته باشند و البته سرمایه‎گذاران کوتاه مدت نیز برای دریافت سود در این بازار پرنوسان باید اهداف کوتاه مدتی را برای خود تعریف کنند.

بسیاری از سرمایه‌گذارانی که در سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت کریپتو انتخاب‌های هوشمندانه انجام می‌دهند، توانسته‌اند میلیون‌ها دلار با سرمایه‌گذاری‌های نسبتاً کوچک و بدون نیاز به پیگیری روزانه بازار در جلوی یک صفحه نمایش به دست آورند.

با وجود اینکه سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در کریپتو از نظر بسیاری سودده و پربازده هستند، معایبی نیز دارند که باید قبل از تحقیق در مورد ارز دیجیتال در نظر گرفته شوند.

استیک در سرمایه گذاری های بلند مدت

برای رسیدن به رشد ایده‌آل در سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت کریپتو، سرمایه‌گذاری باید تا رسیدن به هدف دست نخورده باقی بماند. سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند از یک پروژه کریپتو سود بلندمدت به دست آورند، معمولاً مقادیر نسبتاً کمی از وجوه را استیک می‌کنند و سرمایه‌گذاری خود را قبل از زمان ایده‌آل نقد نمی‌کنند. با این حال، برخی از سرمایه‌گذاران ممکن است مقادیر بسیار مهمتری از دارایی‌ها را نسبت به کل ارزش خالص یا نقدینگی حساب خود سرمایه‌گذاری کنند. وقتی این افراد با هزینه‌های غیرمنتظره یا مشکلات دیگر مواجه می‌شوند، احتمال دارد که سرمایه‌گذاری‌های خود را زودتر نقد کنند.

فرآیند تصمیم گیری استرس زا

مانند سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت کریپتو، سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در کریپتو نیز می‌تواند برای کاربران استرس‌زا باشد. بسیاری از سرمایه‌گذاران داستان‎هایی را در مورد افرادی شنیده‌اند که هزاران یا حتی میلیون‌ها دلار را در معاملات دارایی‌های دیجیتال از دست داده‌اند. تصمیم‌گیری صحیح هم در سرمایه‌گذاری‌های کوتاه مدت و هم در سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت کریپتو، بسیار حیاتی و پراسترس هستند. با این حال، از آنجایی که دارایی‌ها در رشد بلندمدت به ارزش‌های بسیار بالاتری می‌رسند، تصمیم‌گیری برای فروش یا نگهداری دارایی می‎تواند در طول زمان بسیار دشوارتر شود.

مقایسه سرمایه گذاری های بلند مدت و سرمایه گذاری های کوتاه مدت ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال، که عموماً مسیری بسیار پرنوسان را دنبال می‌کنند، حتی در چند ساعت می‌توانند قله‌های زیادی را ببینند. این نوسانات قیمت به سرمایه‌گذاران این فرصت را می‌دهد که با سرمایه‌گذاری کوتاه مدت کریپتو، سودهای کوچکی کسب کنند. در مقابل، سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت و خوب کریپتو بازدهی بسیار بالاتری را در دوره‌های چند ماهه یا چند ساله ایجاد کرده‌اند. سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت کریپتو معمولاً دارای پایه‌های قوی و موارد استفاده گسترده هستند.

چگونه بهترین سرمایه گذاری بلند مدت را برای سبد سهام خود انتخاب کنیم؟

هنگام تحقیق در مورد ارزهای دیجیتال به منظور رسیدن به رشد طولانی مدت، با کمی مطالعه می‎توانید به راحتی پروژه‌های رمزنگاری کلاهبرداری را رد کنید. هنگامی که گزینه‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت کریپتو خود را به پروژه‌هایی با مدیریت خوب که حوزه‌های کاربری گسترده‌ای دارند محدود کنید، همچنان هزاران گزینه در اختیار خواهید داشت. سپس می‌توانید جستجوی خود را برای بهترین سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت کریپتو با تمرکز بر مدت زمان پروژه‌ها، ارزش بازار و سطح ریسک کلی اصلاح کنید.

آیا سرمایه گذاری بلند مدت رمزارز ارزش معامله را دارد؟

هم مبتدیان و هم سرمایه‎گذاران با تجربه می‎توانند از ارزهای دیجیتال به عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری بلندمدت بهره‌مند شوند. با این حال، انجام تحقیقات جامع در این فرآیند بسیار مهم است. برخی از رمز ارزها گزینه‌های عالی برای شروع هستند، و مشخص کردن اهداف شخصی و وضعیت مالی در هنگام تصمیم‎گیری بین سرمایه‌گذاری‎های کوتاه‎مدت و بلندمدت کریپتو نیز حائز اهمیت می‌باشد.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5609

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.