افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

اصول بازاريابی پيامکی / کارشناس بازاریابی حرفه ای شوید!

  • کد خبر : 5082
اصول بازاريابی پيامکی / کارشناس بازاریابی حرفه ای شوید!

بازاریابی پیامکی یکی از رایجترین و قوی ترین روش تبلیغاتی ست که می توانید با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان برند کسب و کارتان را معرفی کنید. با این روش تبلیغاتی نگرانی برای کاهش فروش و کمرنگ شدن برندتان را ندارید و به راحتی می توانید به گروه وسیعی از مشتریان و مخاطبان […]

بازاریابی پیامکی یکی از رایجترین و قوی ترین روش تبلیغاتی ست که می توانید با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان برند کسب و کارتان را معرفی کنید. با این روش تبلیغاتی نگرانی برای کاهش فروش و کمرنگ شدن برندتان را ندارید و به راحتی می توانید به گروه وسیعی از مشتریان و مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

از آنجایی که تبلیغات پیامکی انبوه یا بازاریابی پیامکی یکی از روش های موثر در برقراری ارتباط با دیگران است و موجب تعامل بیشتر و ارتقای برند شما می شود؛ بنابراین آشنایی با اصول بازاریابی پیامکی لازمه موفقیت در این روش تبلیغاتی ست.

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی یکی از روش های تبلیغاتی ست که کسب و کاهار با استراتژی درست به ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در حوزه کاری خود می پردازند تا به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازند.

این روش مشابه روش بازاریابی ایمیلی ست؛ اما مزایای بسیاری دارد که مهم ترین مزیت ان این است که فرد برای دریافت پیامک نیازی به اتصال اینترنت ندارد و برای همین موثرتر از روش ایمیلی ست.

در دنیای امروز این روش تبلیغاتی به دلیل راحت بودن اجرا، در دسترس بودن و بازدهی بالایی که برای کسب و کارها ایجاد می کند از محبوب ترین راه ها محسوب می گردد.

مزایای بازاریابی پیامکی

استفاده از روش پیامکی در دنیای امروز که اکثر افراد حداقل یکی گوشی همراه دارند می تواند روش کاربردی باشد که مزایای بسیاری دارد. استفاده از روش بازاریابی پیامکی مزایای بسیاری دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

  1. مهم ترین مزیت این روش تبلیغاتی بدون محدودیت بودن این روش است و در تمام مناطق ایران پوشش دهی دارد.
  2. هزینه تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد.
  3. اگر به صورت هدفمند و مطابق با اصول بازاریابی ارسال شود بازدهی بالایی دریافت می کنید.
  4. سریعترین روش است تا شما برای هزاران نفر در کمتر از چند ثانیه پیامک ارسال کنید.
  5. با این روش می توانید برای هر مخاطب نوع پیام مناسبی که به آن علاقمند است را ارسال کنید.
  6. نیاز به نصب سخت افزار برای اجرای برنامه ندارید و مخاطب هم برای دریافت پیامک نیاز به انجام کار سختی ندارد و پیامک را در لحظه دریافت می کند.

پنل اس ام اس رایگان چیست؟

پنل پیامک رایگان یا پنل اس ام اس نرم افزاری تحت وب است که امکان دریافت یا ارسال پیامک تبلیغاتی یا غیر تبلیغاتی به صورت تکی یا انبوه می دهد. به عبارت دیگر، شما با خرید پنل پیامک در یک سامانه اس ام اسی علاوه بر دریافت یا ارسال اس ام اس امکان مدیریت پیامک های انبوه خود را هم نیز دارید.

پنل اس ام اس رایگان خدمتی است که توسط این گونه سامانه ها ارائه می شود. پنل پیامک رایگان فقط بابت ارسال پیامک و شارژ پنل از شما پول دریافت می کند و بابت فعال سازی هزینه ای بسیار بسیار کم را بابت راه اندازی دریافت می کند.

اصول بازاریابی پیامکی

نکات و اصولی که باید در هنگام اجرای بازاریابی پیامکی به آنها توجه کنید تا بازدهی بالایی از انجام اس ام اس مارکتینگ دریافت کنید را در زیر برای شما توضیح می دهیم.

انتخاب جامعه هدف مشخص

برای اجرای بازاریابی پیامکی باید پیامک ها را به جامعه هدف دقیق ارسال کنید در غیر این صورت بازخورد خوبی دریافت نمی کنید. به عنوان نمونه زمانی که شما می خواهید لوازم آرایشی تبلیغ کنید ارسال پیامک برای بانوان جوان بیشتری بازدهی را برای شما دارد تا ارسال پیامک برای هر فرد و شخص، که تنها صرف هزینه و انرژی برای شما دارد.

زمان مناسب برای ارسال پیامک

یکی از مهم ترین اصول در بازاریابی پیامکی ارسال پیامک در زمان درست و صحیح است تا نتیجه مطلوبی از ارسال پیامک دریافت کنید. زمان کار و نیمه شب زمان مناسبی برای ارسال پیامک نیست؛ بلکه موجب آزار مشتریان خود نیز می گردید. بهترین زمان ارسال پیامک 8 تا 10 صبح و 5 تا 9 است.

معرفی درست محصولات و خدمات

رقبای بسیاری در بازار رقابت می کنند شناساندن درست محصولات و خدمات مطابق با ویژگی هایی که دارند بهتر آنها را معرفی می کند. بیان نقاط ضعف محصول در کنار ویژگی شناخت دقیقی از محصول برای مشتری یا مخاطب فراهم می کند و ترغیب بیشتری برای خرید ایجاد می کند.

اجازه از مشتری برای ارسال پیامک

رضایت فرد برای دریافت پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی تاثیر آن را بیشتر خواهد کرد. شما می توانید با دریافت اطلاعات شخصی از آنها رضایت برای ارسال پیامک دریافت کنید یا با ارسال پیامک نظر او را برای دریافت پیام های بعدی بپرسید.

متن کوتاه و جذاب

تعداد کاراکتر در هر پیام فارسی 60 کاراکتر است ارسال مطلب بیشتر هزینه بیشتری را می طلبد شما می توانید با به کار بردن کلمه کلیدی اصلی در ابتدای متن ، پیامک هدفمند و جذابی که معرف برند و محصولات شماست را ارسال کنید.

کلام آخر

یکی از مطمئن ترین و بهترین راه برای برقرای ارتباط و تعامل با مشتری و مخاطبین، پیامک می باشد. اگر این روش تبلیغاتی به صورت هدفمند و با استراتژی درستی اجرا شود از تبلیغات نتیجه خوبی دریافت خواهید کرد که موجب افزایش فروش خواهد شد. هر شرکت باید متناسب با اهداف خود از اصول بازاریابی متناسب شرایط خود را رعایت کند تا بازدهی بالایی دریافت کند.

اگر شما هم قصد بازاریابی پیامکی تبلیغاتی و اطلاع رسانی به صورت انبوه را دارید در ابتدا باید به پنل اس ام اس دسترسی داشته باشید تا بتوانید با استفاده از امکانات آن سامانه به ارسال پیامکی هدفمند بپردازید.

سامانه پیامکی پیام رسان را می توانید از این لینک دریافت کنید.

سامانه پیامکی پیام رسان یکی از بهترین پنل های پیامکی ست که با ثبت نام اولیه در این سامانه پیامکی به امکانات و قابلیت های بسیاری برای ارسال پیامک هدفمند به جامعه هدف دسترسی پیدا خواهید کرد. برای درخواست و ثبت نام پنل اس ام اس پیام رسان عدد 111 را به شماره 500040075 پیامک کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5082

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.