افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

اطلاعاتی درباره خرید و فروش انواع روغن هیدرولیک و بهران سرد ویژه 68

  • کد خبر : 1424
اطلاعاتی درباره خرید و فروش انواع روغن هیدرولیک و بهران سرد ویژه 68
فیدار اویل با داشتن محصولات متنوع در زمینه انواع روغن های صنعتی مانند روغن صنعتی هیدرولیک روغن بهران حرارت و روغن کمپرسور سرد ویژه است.

شرکت ما دارای انواع روغن های صنعتی در برند های مختلف جهان است که تمامی محصولات شرکت فیدار اویل (fidaroil.com) کاملا درجه یک و با کیفیت بوده و به صورت کاملا اورجینال می باشد و دارای استاندارد جهانی می باشد که می توانید از اصل بودن مواد مطمئن باشید هم چنین دارای  استانداردهای زیست محیطی برای استفاده در کارخانجات و ماشین آلات مختلف است برای خرید و فروش انواع روغن بهران هیدرولیک و روغن بهران حرارت کافی است به فروشگاه ما سر بزنید .

اطلاع از خرید و فروش انواع روغن بهران هیدرولیک :

. برای اطلاع از خرید و فروش انواع روغن بهران هیدرولیک باید نوع آنها را در نظر گرفت. روغن هیدرولیک نوعی روغن صنعتی محسوب شده که موجب عمر طولانی قطعات می شود که از روغن پایه و مواد افزودنی تشکیل شده است که موجب کاهش اصطحکاک می شود.  همچنین در انواع زیادی  از سیستم های هیدرولیک صنعتی و گردشی که از موارد ضروری  در خودرو ها هستند هم به کار می رود.  انتقال قدرت به قطعات و‌ در نتیجه به حرکت در آوردن آنها از وظایف اصلی این روغن بوده است.

از دیگر مشخصات این روغن ها می توان به مقاومت برشی زیاد، پایداری هیدرولیکی بالا، نقطه ریزش خیلی کم، قابلیت فیلتراسیون خوب، شاخص گرانروی بالا، ضد اکسیداسیون است که پایداری هیدرولیکی در این روغن ها از بسته شدن فیلتر جلوگیری می کند.

در هنگام خرید روغن بهران حرارت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قیمت خرید و فروش روغن حرارت براساس ویژگی های آن می تواند متفاوت باشد اما این روغن های شرکت بهران دارای نقطه اشتعال بالا، ویسکوزیته عالی، ویژگی های انتقال حرارت مناسب، سهولت دفع مواد زائد، غیر سمی و بی بو بودن، عدم ایجاد خوردگی در دستگاه، نقطه جوش بالا، تحمل دما بالا به منظور انتقال حرارت، و پایداری حرارتی بالا از ویژگی های اصلی روغن های حرارتی بهران است اما در هنگام خرید باید دقت کرد که با توجه به دستگاهی که ازین روغن در آن استفاده می شود این ویژگی های می تواند متفاوت جلوه کند.

نکته دیگر طول عمر این روغن هاست که عموما تا چند سال عمر می کند اما برای عمر بیشتر باید دقت کنید مقاومت به اکسایش این روغن ها تا چه حدی می باشد زیرا که روغن های حرارت با اکسیژن واکنش می دهند و این امر در طول عمر آن ها اثر می گذارد.

از بزرگترین مزیت های روغن بهران حرارت دارا بودن ضریب حرارتی بالا می باشد که به موجب آن علاوه بر منتقل کردن حرارت، دارای گرانروی نبوده و یا در حین انجام عملیات موجب تولید رسوب در محفظه و لوله های انتقال نمی شود. پس همانطور که آگاهی پیدا کردید هدف اصلی این روغن انتقال مناسب حرارت از منبع گرمایی به مصرف کننده های مختلف بوده که نیازمند گرما هستند که روغن بهران توانسته است این کار را به خوبی انجام داده و تلفات نداشته باشد.

 روغن کمپرسور بهران سرد ویژه ۶۸ و ویژگی های آن:

روغن کمپرسور بهران سرد ویژه ۶۸ را می‌ توان تشکیل شده از روغن پایه نفتتیک دانست که در خصوص استفاده در کمپرسور های برودتی به همراه گاز آمونیاک نیز به کار می رود. این روغن در صورت سرما یا دماهای پایین خاصیت سیالیت عالی دارد و از همین رو از روغن های مهم صنعتی محسوب می شود. از طرفی روانکاری فوق العاده آن ها در دمای بالا را می توان از دیگر مزایای این روغن ها دانست.

برای خرید روغن کمپرسور بهران سرد ویژه ۶۸ از طریق مراجعه به سایت ما با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا امکان پذیر می باشد. در خصوص خرید این روغن ها رعایت نکات و مد نظر قرار دادن آنها الزامی میباشد. از جمله این موارد توجه به برند و فروشگاه مد نظر است که در صورت نادیده گرفتن در کنار کیفیت پایین در کارکرد، موجب هدر رفتن هزینه نیز می شود. حتی در برخی موارد موجب فرسایش قطعات شده که تمامی این موارد نشان از اهمیت کیفیت این روغن ها می باشند.

شرکت فیدار اویل:

فیدار اویل با سابقه چندین ساله در زمینه فروش انواع روغن های صنعتی در برند های بهران، توتال و شل بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کرده است وهمیشه در مسیر رضایت آن ها در تلاش بوده است کافی برای برخورد داری از بهترین تخفیف های ما به سایت ما رفته و برای دریافت اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1424

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.