افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 July , 2024
1

اقامت در بهترین هتل کیش

  • کد خبر : 4444
اقامت در بهترین هتل کیش

یکی از دغدغه‌های مهم هنگام سفر به کیش، انتخاب یک هتل مناسب است. پیش از رزرو هتل در کیش باید موقعیت مکانی آن را در نظر گرفت. نزدیکی هتل به جاذبه‌های مهم گردشگری و مراکز خرید می‌تواند کیفیت سفر شما را افزایش دهد. هتل داریوش هتل 5 ستاره مجلل داریوش یکی از بهترین و معروف‌ترین […]

یکی از دغدغه‌های مهم هنگام سفر به کیش، انتخاب یک هتل مناسب است. پیش از رزرو هتل در کیش باید موقعیت مکانی آن را در نظر گرفت. نزدیکی هتل به جاذبه‌های مهم گردشگری و مراکز خرید می‌تواند کیفیت سفر شما را افزایش دهد.

هتل داریوش

هتل 5 ستاره مجلل داریوش یکی از بهترین و معروف‌ترین اقامتگاه‌های کیش و ایران به‌حساب می‌آید. معماری آن با الهام از معماری ایران باستان و تخت جمشید، یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش است.

این هتل که در شمال شرقی جزیره و در ساحل خلیج‌فارس قرار دارد، دسترسی راحتی به جاذبه‌های اصلی منطقه، مراکز خرید مدرن و ساحل دریا دارد.

هتل بزرگ داریوش دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی مانند چندین زمین ورزشی، باغ پرندگان، قایق بادبانی، ورزش‌های آبی، زمین‌های بازی اختصاصی پینت بال و تنیس، سالن بدن‌سازی، غواصی و قایق‌سواری در دریاچه است. برای رزرو هتل داریوش می‌توانید به اپلیکیشن یا وب‌سایت اسنپ تریپ مراجعه فرمایید.

هتل ترنج

هتل 5 ستاره ترنج مارین واقع در شمال غربی جزیره کیش از 2 فاز ساحلی و دریایی تشکیل شده است. فاز دریایی شامل کلبه‌های مجلل می‌شود که توسط آب‌های خلیج‌فارس احاطه شده‌اند. این هتل، مجلل‌ترین اقامتگاه کیش به دور از مرکز جزیره در منطقه‌ای آرام است. علاوه بر این، امکان مشاهده گیاهان دریایی و آبزیان از طریق کف‌پوش شیشه‌ای در فاز دریایی هتل ترنج وجود دارد.

رستورانی زیبا با کف‌پوش شیشه‌ای و رستوران‌های دیگر نیز در قسمت‌های مختلف هتل با سرو انواع غذاها و کافی‌شاپ سنتی کنار ساحل موجود هستند. تمام مناطق هتل توسط اسکله‌های چوبی به هم متصل شده‌اند. این هتل همچنین خدمات رایگان برای صبحانه بوفه، خانه کودک، والیبال ساحلی، مرکز تناسب‌اندام و ترانسفر به مراکز خرید ارائه می‌دهد. از دیگر امکانات هتل ترنج می‌توان به سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، خشک‌شویی، گالری هنری، سالن زیبایی و … اشاره کرد.

هتل شایان

هتل 5 ستاره شایان در زمینی به مساحت 55000 مترمربع با 193 اتاق و سوئیت و امکانات رفاهی مدرن در 4 طبقه، یکی از بزرگ‌ترین و بهترین اقامتگاه‌های کیش به شمار می‌رود. این هتل در بهترین منطقه جزیره، نزدیک به مجتمع‌های تجاری و جاذبه‌های گردشگری بسیاری مانند زیتون و مراکز خرید ونوس واقع شده است.

بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره در مقابل هتل شایان قرار دارد. این هتل 5 ستاره در سال 1354 تاسیس و در سال 1388 به گروه هتل‌های پارس اضافه شد. امکانات رفاهی مختلفی ازجمله استخر روباز، رستوران سنتی روباز، رستوران فرانسوی، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، لاندری و سالن کنفرانس در این مجموعه ارائه می‌شوند.

هتل مارینا

هتل 5 ستاره مجلل مارینا پارک واقع در جزیره منطقه آزاد کیش در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس از سال 1390 شروع به کار کرده است. این هتل از نظر معماری، یکی از بهترین هتل‌های کیش به‌حساب می‌آید.

هتل مارینا پارک دارای 190 اتاق و سوئیت با امکانات مدرن در 2 طبقه است. علاوه بر این، هتل امکانات مختلفی ازجمله چندین استخر، سونا، جکوزی، رستوران‌های سرپوشیده و روباز، کافی‌شاپ، خشک‌شویی، سالن چند منظوره، اتاق اجتماعات، اتاق بازی‌های ویدیویی، زمین تنیس، باشگاه سلامت و فضای سبز بزرگ به مهمانان ارائه می‌دهد. با رزرو هتل در کیش می‌توانید اقامتی راحت و دوست‌داشتنی را در هتل مارینا تجربه کنید.

هتل میراژ کیش

هتل 5 ستاره میراژ یکی از مجلل‌ترین هتل‌های نوساز در جزیره زیبای کیش است که از سال 1397 شروع به کار کرده است. ساختمان 2 طبقه این مجموعه با معماری مدرن و امروزی، دارای 178 اتاق و سوئیت است. هتل میراژ در بلوار دریا در 800 متری ساحل خلیج‌فارس و اسکله تفریحی بزرگ قرار دارد. این اقامتگاه دسترسی راحتی به امکانات ساحلی ازجمله جت اسکی، قایق‌سواری، غواصی و همچنین مراکز خرید مدرن ازجمله مراکز خرید مریم و ونوس را فراهم می‌کند.

هتل ویدا

هتل 5 ستاره ویدا واقع در بهترین منطقه مسکونی و تجاری جزیره کیش، در 6 کیلومتری ساحل دریا قرار دارد. این هتل مجلل در سال 1396 افتتاح شد و با توجه به آخرین معماری روز دنیا و بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده است.

هتل ویدا دسترسی آسان به مراکز خرید، مرکز همایش‌های بین‌المللی و پردیس بین‌المللی دانشگاه شریف برای مهمانان خود فراهم می‌کند. علاوه بر این، این هتل امکانات مختلفی ازجمله سالن کنفرانس، مجموعه ورزشی متشکل از استخر، سونا، مرکز آبگرم و سالن بدن‌سازی، رستوران، خشک‌شویی، باشگاه کودکان، منطقه بازی و استودیو عکس ارائه می‌دهد. هتل زیبای ویدا دارای 144 اتاق و سوئیت با امکانات مدرن در 10 طبقه است.

هتل لیلیوم

هتل 5 ستاره لیلیوم به‌عنوان یکی از بهترین و جدیدترین هتل‌های جزیره، در سال 1398 افتتاح شد. این هتل 8 طبقه در زمینی به مساحت 5500 مترمربع بر اساس معماری مدرن، کار خود را آغاز کرد. هتل لیلیوم دارای 154 اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مدرن، رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، سالن کنفرانس با تجهیزات امروزی، سالن تشریفات با ظرفیت 500 مهمان، خشک‌شویی، فضای سبز، فروشگاه و … است.

با اقامت در این هتل، دسترسی راحتی به ساحل دریا و مراکز خرید معروفی مانند پردیس، پانیذ و سارینا خواهید داشت. از طریق مجموعه اسنپ تریپ می‌توانید اقدام به رزرو هتل لیلیوم کیش کنید و از امکانات این مجموعه بهره‌مند شوید.

هتل پانوراما

هتل 5 ستاره پانوراما یکی از جدیدترین و مجلل‌ترین هتل‌های جزیره زیبای کیش است که در سال 1398 افتتاح شد. این هتل در 15 طبقه در زمینی به مساحت تقریبی 30000 مترمربع با معماری منحصربه‌فرد تاسیس شد. هتل پانوراما که در بهترین نقطه کیش واقع شده است، دسترسی عالی به ساحل دریا، مراکز تجاری و بازارها دارد. با انتخاب هتل پانوراما فاصله کمی تا مراکز خریدی مانند زیتون، پانیذ، پردیس 1و2 خواهید داشت.

جمع‌بندی

جزیره زیبای کیش دارای هتل های مجلل و جذابی است که هر یک از ویژگی منحصربه‌فردی برخوردار هستند؛ هتل‌هایی مانند هتل داریوش، مارینا، ترنج، ویدا و … که به امکانات هر کدام اشاره کرده‌ایم. برای اقامت در این هتل‌های لوکس و زیبا می‌توانید از طریق اسنپ تریپ اقدام به رزرو هتل در کیش فرمایید و لحظات خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4444

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.