افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

اقامت در فریدون‌کنار: معرفی بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها از لوکس تا اقتصادی

  • کد خبر : 5597
اقامت در فریدون‌کنار: معرفی بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها از لوکس تا اقتصادی

فریدون‌کنار یکی از بهترین شهرهای شمالی کشور برای داشتن سفری چندروزه به‌حساب می‌آید. این قابلیت وجود دارد که شما نیز با رزرو هتل فریدون‌ کنار، اقامت در حاشیه دریای خزر را تجربه کرده و اوقاتی لذت‌بخش را برای خود رقم بزنید؛ اما سوالی که در این میان به‌وجود می‌آید این است که کدام‌یک از هتل‌ ها […]

فریدون‌کنار یکی از بهترین شهرهای شمالی کشور برای داشتن سفری چندروزه به‌حساب می‌آید. این قابلیت وجود دارد که شما نیز با رزرو هتل فریدون‌ کنار، اقامت در حاشیه دریای خزر را تجربه کرده و اوقاتی لذت‌بخش را برای خود رقم بزنید؛ اما سوالی که در این میان به‌وجود می‌آید این است که کدام‌یک از هتل‌ ها و اقامتگاه‌های فریدون‌کنار نسبت به سایر آن‌ها بهتر هستند و امکانات و خدمات سطح بالاتری را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند؟ برای پاسخ به این سوال، تا پایان مطلب همراه ما باشید.

هتل همیاران

اگر به‌دنبال هتلی ساحلی و شیک هستید، هتل همیاران یکی از بهترین گزینه‌ها است. این هتل سه‌ستاره بوده و جزو لوکس‌ترین هتل‌ های فریدون‌کنار نیز به‌حساب می‌آید. البته معمولا هتل ‌های سه‌ستاره را در دسته هتل‌ های لوکس قرار نمی‌دهند اما باتوجه‌به میزان خدماتی که هتل همیاران نسبت به سایر رقبای خود عرضه می‌کند، می‌توان آن را هتلی لوکس در نظر گرفت. تمامی امکاناتی که برای داشتن یک اقامت بی‌دردسر و آسان مورد نیاز هستند در این هتل فراهم شده‌اند؛ علاوه‌براین، مهمانان می‌توانند از صبحانه رایگان این هتل نیز نهایت لذت را ببرند و روزی پرانرژی را آغاز کنند. کافه و رستوران، سالن اجتماعات، ساحل اختصاصی و …، از دیگر امکانات این مجموعه هستند.

یکی از نقاط قوت هتل همیاران، نوساز‌بودن آن است. این هتل در سال ۱۳۹۱ ساخته شده و به‌همین‌خاطر محیط داخلی آن و اغلب وسایلی که برای رفاه حال مهمانان در نظر گرفته شده‌اند، هنوز کهنه نشده‌اند و نیازی به نگرانی در این رابطه وجود ندارد. اگر شما نیز می‌خواهید سفری خاطره‌انگیز به فریدون‌کنار را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که علاوه‌بر رزرو هتل، نسبت به خرید اینترنتی بلیط قطار نیز اقدام کرده و با گذر از بین رشته‌کوه‌های البرز به مقصد برسید.

هتل آپارتمان یاس

یکی دیگر از بهترین هتل ‌های فریدون‌کنار که بسیاری از گردشگران آن را به‌عنوان مکان اقامت خود انتخاب می‌کنند، هتل آپارتمان یاس است. این هتل با این‌که سه‌ستاره است، اما هزینه اقامت پایین‌تری را نسبت به سایر رقبای سه‌ستاره خود در نظر گرفته و همین امر سبب شده است تا به‌عنوان هتلی اقتصادی شناخته شود. اگر شما نیز قصد رزرو هتل فریدون‌کنار را دارید و می‌خواهید هزینه کمتری را بپردازید، هتل آپارتمان یاس می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

هتل یاس ۴ طبقه داشته و این امکان وجود دارد که با رزرو یکی از واحدهای طبقات بالایی، از نمایی بی‌نظیر به‌سمت دریای خزر لذت ببرید؛ علاوه‌براین، این هتل با تالاب فریدون‌کنار نیز فاصله چندانی نداشته و مهمانان می‌توانند در عرض ۸ دقیقه به این جاذبه طبیعی زیبا برسند.

متل نخل

اگر می‌خواهید تا در مجموعه‌ای متفاوت اقامت داشته باشید، متل نخل یکی از بهترین گزینه‌ها به‌حساب می‌آید. این مجموعه دوستاره، واحدهای اقامتی مختلفی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که از‌لحاظ امکانات و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. متقاضیان می‌توانند با بررسی ویژگی‌های مرتبط با هر کدام از این واحدها، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرده و نسبت به رزرو آن اقدام کنند. متل نخل در سال ۱۳۸۷ ساخته شد و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. باتوجه‌به این موضوع، محیط داخلی آن و تمامی وسایلی که برای واحدها در نظر گرفته شده‌اند کهنه نیستند و در وضعیت کیفی خوبی قرار دارند.

اگر شما نیز می‌خواهید تجربه اقامت در متل نخل را داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که بعد از نهایی‌کردن رزرو یکی از واحدهای این مجموعه، بلیط قطار خود را نیز تهیه کرده و سفرتان را آغاز کنید. علاوه‌بر این‌که قیمت بلیط قطار نسبت به سایر روش‌های حمل‌ونقل بسیار پایین‌تر است، امکاناتی که توسط شرکت‌های ریلی در اختیار مهمانان قرار داده می‌شوند نیز باعث می‌شوند تا سفر کاملا بی‌دردسری را تجربه کنید.

هتل آپارتمان میلاد

یکی دیگر از بهترین هتل ‌های فریدون‌کنار، هتل آپارتمان میلاد است. این هتل دوستاره از سال ۱۳۹۰ تاکنون مشغول به کار بوده و با ارائه خدماتی مناسب و باکیفیت، سعی داشته تا نظر مهمانان را بیش از پیش نسبت به خود جلب کند. باتوجه‌به این‌که هتل آپارتمان میلاد فقط دو ستاره دارد، هزینه اقامت در آن نیز بالا نبوده و اگر می‌خواهید سفری اقتصادی داشته باشید، گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود.

یکی از نقاط قوت هتل آپارتمان میلاد، وجود کارکنان حرفه‌ای و کارآزموده است. اغلب گردشگرانی که در این مجموعه اقامت داشته‌اند، نظرات مثبتی را در رابطه با کارکنان این هتل به‌ثبت رسانده‌اند و از نحوه خدمات‌رسانی ایشان کاملا راضی بوده‌اند.

هتل آپارتمان کیش مهر

اگر می‌خواهید در محیطی شیک و خاص اقامت داشته باشید، هتل آپارتمان کیش مهر انتخاب بسیار خوبی است. این مجموعه در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و با داشتن ۵ طبقه و ۴۵ واحد اقامتی، این توانایی را دارد که از تعداد زیادی مهمان به‌صورت هم‌زمان پذیرایی کند. کافی‌شاپ، رستوران با منوی ایرانی و خارجی، پارکینگ روباز، بالکن و…، از امکاناتی هستند که در اختیار مهمانان قرار خواهند گرفت. برای اقامت در این هتل، پیشنهاد می‌کنیم که علاوه‌بر انجام رزرو در چند روز پیش از سفر، نسبت به خرید بلیط قطار نیز اقدام کنید تا با مشکلاتی مانند تکمیل ظرفیت قطارها مواجه نشوید؛ باتوجه‌به پرطرفدار‌بودن خطوط ریلی شمال کشور، معمولا بلیط قطارهای آن به‌سرعت به‌پایان می‌رسد.

کدام‌یک از هتل ‌ها و مجموعه‌های اقامتی فریدون‌کنار از سایر آن‌ها بهتر است؟

متأسفانه هیچ پاسخ دقیقی برای این سؤال وجود ندارد. انتظاراتی که هر گردشگر از سفر دارد، با سایر گردشگران متفاوت بوده و نمی‌توان نسخه‌ای ثابت را برای همه در نظر گرفت؛ علاوه‌براین، هر کدام از هتل ‌ها و مجموعه‌های اقامتی، خدمات متفاوتی را ارائه کرده و هزینه‌های مختلفی را نیز دریافت می‌کنند. باتوجه‌به این موضوع، پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد رزرو هتل فریدون‌کنار را دارید، با دقت تمام ویژگی‌های مرتبط با هر کدام از مجموعه‌ها را بررسی کرده تا بتوانید در‌نهایت بهترین گزینه را رزرو کنید.

راحت‌ترین روش رزرو هتل و خرید بلیط

امروزه تمامی کارهای مرتبط با گردشگری از رزرو هتل گرفته تا تهیه بلیط قطار، از‌طریق اینترنت قابل انجام هستند و نیازی به مراجعه حضوری نیست. اگر شما نیز می‌خواهید بدون مراجعه حضوری چنین امکاناتی را دریافت کرده و در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنید، وب‌سایت فلای تودی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فلای تودی یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی کشور بوده و نکته قابل‌توجهی که در مورد آن وجود دارد این است که از قیمت بلیط قطار گرفته تا قیمت رزرو هتل، به‌نحوی در نظر گرفته شده‌اند که تمامی اقشار جامعه توانایی رفتن به مسافرتی پر‌امکانات را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5597

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.