افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

اقامت رویایی در هتل های لوکس 4 ستاره و 5 ستاره شمال

  • کد خبر : 2458
اقامت رویایی در هتل های لوکس 4 ستاره و 5 ستاره شمال

شمال یکی از مهم‌ترین مقاصدر سفر برای ایرانی‌هاست و همه گروه‌ها به آن سفر می‌کنند، از اقشار متوسط جامعه گرفته تا افراد سطح بالا و متمول. امکان سفر به شمال با هزینه‌های مختلف هم وجود دارد، زیرا اقامتگاه‌های مختلف با خدمات متنوع و قیمت‌های متفاوتی در این منطقه تأسیس شده‌اند. این مقاله به معرفی هتل […]

شمال یکی از مهم‌ترین مقاصدر سفر برای ایرانی‌هاست و همه گروه‌ها به آن سفر می‌کنند، از اقشار متوسط جامعه گرفته تا افراد سطح بالا و متمول. امکان سفر به شمال با هزینه‌های مختلف هم وجود دارد، زیرا اقامتگاه‌های مختلف با خدمات متنوع و قیمت‌های متفاوتی در این منطقه تأسیس شده‌اند. این مقاله به معرفی هتل های لوکس شمال اختصاص دارد. با اقامت در هتل‌های لوکس، بهترین تجربه سفر به شمال را برای خود رقم می‌زنید و از تمام امکانات مورد نیاز برای یک سفر به یاد ماندنی برخوردار خواهید شد.

هتل‌هایی که در این مقاله معرفی می‌شوند در مناطق مختلف شمال قرار دارند و با توجه به محلی که برای اقامت انتخاب کرده‌اید، می‌توانید برای رزرو هتل مناسب اقدام کنید.

هتل دلفین بندر انزلی

یکی از انتظارات مسافران شمال این است که اتاقشان ویوی رو به دریا یا جنگل داشته باشد. اتاق‌های هتل دلفین ویوی دریا دارند و حتی مسافران می‌توانند در ساحل نزدیک به هتل وقت بگذرانند. این هتل در نزدیکی ساحل قو قرار دارد و کلیه امکانات یک هتل لوکس را برای مسافران فراهم کرده.

تفاوتی ندارد که برای یک سفر کاری به انزلی رفته‌اید یا قصد دارید انزلی را به عنوان مقصد ماه عسل انتخاب کنید؛ در هر صورت هتل دلفین بندر انزلی اتاق مناسبی برای شما دارد. علاوه بر اتاق‌های متنوع، رستوران، کافه، آلاچیق، اتاق ماساژ و سایر امکانات نیز در این هتل ارائه شده است.

هتل دلفین در بندر انزلی، ساحل قو، خیابان اطبا قرار دارد.

هتل آذین گرگان

هتل آذین گرگان برای افرادی مناسب است که ترجیح می‌دهند در فضای شهری اقامت داشته باشند. البته زیبایی شمال، در این هتل هم دیده می‌شود. اگر اتاق مناسبی رزرو کنید، می‌توانید به ویوی کوه‌های سرسبز یا دشت زیبای ترکمن دسترسی داشته باشید.

هتل آذین سالن برگزاری همایش یا مراسم، رستوران، لابی و امکانات مختلفی دارد و اتاق‌هایش را با امکانات گوناگون و قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهد. این هتل در ابتدای جاده ورودی گرگان واقع شده است.

هتل ستاره دریا چمخاله

ستاره دریا فقط یک هتل نیست؛ این منطقه یک مجموعه تفریحی اقامتی است که در چمخاله لنگرود واقع شده است. در این مجموعه هم واحدهای اقامتی ویلایی قرار گرفته و هم هتل آپارتمان قرار دارد. یکی از مزیت‌های مجموعه ستاره دریا این است که هم به ساحل دریای خزر اشراف دارد و هم دریاچه‌ مصنوعی زیبا در محیط مجموعه قرار گرفته. بنابراین حتی اگر از مجموعه خارج نشوید هم به تفریحات مختلفی دسترسی خواهید داشت. با چند دقیقه پیاده‌روی از اتاقتان در هتل می‌توانید به ساحل خزر برسید.

در مجموعه ستاره دریا چمخاله امکانات ورزشی، رستوران روباز و سربسته، کافه و چند فروشگاه وجود دارد. هتل ستاره دریا چمخاله، ۲ کیلومتر بعد از پل لنگرود به چمخاله قرار دارد.

هتل سالاردره ساری

هتل سالاردره ساری یکی از سبزترین هتل‌های لوکسی است که در شمال قرار دارد و در همه جای فضای بیرونی آن طبیعت دیده می‌شود. هتل سالاردره امکانات تفریحی مختلفی از جمله باغ، رستوران، کافه، مجموعه آبی و اتاق ماساژ در اختیار مسافران قرار می‌‌دهد. استفاده از بعضی امکانات با رزرو اتاق در این هتل رایگان می‌شود، اما برای اغلب آن‌ها باید هزینه‌ای مجزا پرداخت کنید.

این هتل امکان برگزاری مراسم‌های مختلف مثل کنفرانس، جشن عروسی و دورهمی‌های خانوادگی را دارد. حتی بعضی از سازمان‌ها برای سفرهای کاری که به شمال دارند، اتاق‌های این هتل را برای پرسنلشان رزرو می‌کنند. هتل سالار دره در کیلومتر ۱۲ جاده ساری به سمنان، روبروی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران قرار گرفته است.

هتل لیلیوم متل قو سلمان شهر

متل قو به عنوان یکی از تفریحگاه‌های لوکس شمال کشور شناخته می‌شود. هتل لیلوم هم یکی از اقامتگاه‌های لوکس این منطقه است که ویوی آن به سمت جنگل‌های تیلاکنار است. فضای بیرونی هتل هم باغ‌های سرسبزی دارد که ویوی بعضی از هتل‌ها به سمت آن است. افرادی هم که به ویوی پنجره اهمیتی نمی‌دهند، می‌توانند اتاق‌هایی که به پارکینگ مشرف هستند را رزرو کنند.

این هتل امکانات مختلفی برای برگزاری مراسم‌های مختلف رسمی و غیررسمی را ارائه می‌دهد. رستوران، امکانات ویژه معلولین، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه سواری، سالن سینما و سالن برگزاری نمایشگاه هم از دیگر خدمات و فضاهایی است که مهمانان هتل می‌توانند از آن استفاده کنند. این هتل در متل قو، خیابان دریا گوشه، نزدیک جنگل تیلاکنار واقع شده است.

هتل نوید ساری

هتل نوید جزو اقامتگاه‌های مدرن شمال کشور است که بیشتر برای افرادی که به قصد سفرهای تجاری به شمال می‌روند کاربرد دارد. این هتل به دریا یا جنگل‌های قابل دسترسی شمال نزدیک نیست و برای رسیدن به این مناطق باید مدتی رانندگی کنید. هتل نوید امکانات اقامتی کاملی به مسافران ارائه می‌دهد و فضای کافی برای برگزاری جلسات و همایش‌های رسمی را دارد. این هتل به جاذبه‌های دیدنی شهر ساری هم نزدیک است و در کیلومتر ۴ جاده ساری به قائم‌شهر واقع شده.

 

هتل کاخ امیران چالوس

ویژگی‌های کاخ امیران از نام آن مشخص است و یکی از اقامتگاه‌های لوکس برای مسافران شمالی است که به چالوس زیبا علاقه دارند. سرسبزی و آبادی شمال کشور از ویژگی‌های این هتل است. ویوی سوییت‌های آن به جنگل‌های زیبای چالوس اشراف دارد و فاصله آن با سواحل این شهر زیاد نیست. این هتل همچنین به مجموعه تفریحی گردشگری نمک آبرود نزدیک است.

امکانات داخلی هتل هم رضایت مسافران را جلب کرده. اتاق‌ها و سوییت‌های لوکس، مجسمه‌های جذابی که با طرح‌های سلطنتی هخامنشی در فضا قرار گرفته و پرسنل حرفه‌ای از نکات مثبت هتل کاخ است. برای دسترسی به این هتل باید از کمربندی چالوس به سمت رامسر بروید، در ابتدای جاده ذوات به خیابان کاخ بروید. این هتل در کنار کاخ مادر واقع شده است.

هتل کادوس رشت

یکی از زیباترین هتل‌های لوکس شمال، هتل کادوس رشت است که در یکی از بهترین مناطق این شهر قرار گرفته و به دریا اشراف دارد. کادوس در ابتدا یکی از شعبه‌های گراند هتل بوده و هنوز هم به همان سبک مدیریت می‌شود و بهترین امکانات را به مسافران ارائه می‌دهد. رستوران و کافه، امکانات ورزشی مثل زمین تنیس، سالن برگزاری مراسم‌ها، سالن عقد و استخر روباز مخصوص آقایان از جمله امکانات این هتل مجلل است. هتل کادوس در رشت، بلوار آزادی، خیابان منظریه واقع شده است.

هتل نارنجستان نور

هتل نارنجستان نور هم از هتل‌هایی است که برای افرادی که به اقامت در نزدیکی دریا علاقه دارند، مناسب است. هتل نارنجستان امکانات بسیار متنوعی برای اقامت و تفریح دارد و می‌تواند بهترین تجربه برای سفر به شمال کشور را برایتان رقم بزند. اتاق‌های این هتل علاوه بر امکانات و خدمات لوکسی که ارائه می‌دهند، پنجره‌های بزرگی دارند که به دریا و جنگل مشرف است.

 

چطور هتل های لوکس شمال را رزرو کنیم؟

ساده‌ترین روش برای رزرو هتل های لوکس شمال، استفاده از پلتفرم رزرواسیون رهی نو است. این پلتفرم امکان رزرو هتل‌ها در شهرهای مختلف کشور را فراهم کرده است. مسافران می‌توانند برای چند روز تا چند ماه بعد هتل مورد نظرشان را رزرو کنند و تنها در صورتی با مشکل مواجه می‌شوند که ظرفیت اقامتگاه مورد نظرشان تکمیل شده باشد. توصیه می‌کنیم برای رزرو اقامتگاه، به محض اینکه تاریخ سفر مشخص شد، اقدام کنید؛ به خصوص اگر قصد دارید در فصل‌های پرمسافر مثل اردیبهشت یا مهر ماه به شمال بروید. بهترین زمان برای رزرو هتل در روزهای پر مسافر، دو الی چهار هفته قبل از حرکت است.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.