افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

اهمیت و نقش عکسهای صنعتی در فروش کالا و خدمات

  • کد خبر : 1853
اهمیت و نقش عکسهای صنعتی در فروش کالا و خدمات

عکاسی صنعتی به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخه‌های عکاسی تأثیر بسزایی در جلب نظر مخاطبان و افزایش فروش کالا و خدمات دارد. امروزه با توجه به این که افراد جامعه به دلیل مشغله‌های فراوان فرصت و حوصله مطالعه محتوای متنی و مطالب طولانی را ندارند، عکسهای صنعتی و تبلیغاتی بهترین ابزار برای بازاریابی و فروش محصولات هستند. […]

عکاسی صنعتی به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخه‌های عکاسی تأثیر بسزایی در جلب نظر مخاطبان و افزایش فروش کالا و خدمات دارد. امروزه با توجه به این که افراد جامعه به دلیل مشغله‌های فراوان فرصت و حوصله مطالعه محتوای متنی و مطالب طولانی را ندارند، عکسهای صنعتی و تبلیغاتی بهترین ابزار برای بازاریابی و فروش محصولات هستند. بی شک عکس حرفه ای و کامل می‌تواند باندازه یک متن طولانی اطلاعات در زمینه محصول به مشتری‌ها منتقل کند. همه ما از تأثیر و قدرت تبلیغات در گسترش و فروش بیشتر محصولات در کسب و کارهای مختلف اطلاع داریم و این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست. عکس‌های با کیفیت و جذاب تبلیغاتی در دنیای امروز به عنوان هویت یک برند محسوب می‌شود. صاحبان مشاغل می‌توانند با استفاده از عکاسی محصولات و تهیه عکس‌های پویا و باکیفیت به برندسازی کالا و خدمات خود کمک کنند‌. در این مقاله قصد داریم درباره نکات مهم در عکاسی صنعتی صحبت کنیم.

عکاسی صنعتی چیست؟

عکاسی صنعتی یکی از شاخه‌های صنعت عکاسی است که با هدف‌های تجاری برای فروش بیشتر محصولات یک برند انجام می‌شود. شما در هر کسب و کاری که مشغول فعالیت باشید، با استفاده از عکسهای صنعتی با کیفیت می توانید محصولات خود را به مخاطبان معرفی کنید. این عکسها اگر با استفاده از اصول حرفه ای تهیه شده باشند کمک به افزایش فروش شما خواهند کرد. بی شک هر تولید کننده ای برای تصویر سازی محصولات در فروش و بازاریابی آنلاین  به عکاسی محصولات نیاز دارد. هر عکس با کیفیتی که با هدف معرفی و افزایش فروش یک محصول یا خدمات تهیه می‌شود، یک گام کسب و کار را به موفقیت نزدیکتر می کند. عکسهای صنعتی و تبلیغاتی در تبلیغات معمول و کمپین‌های تبلیغاتی و همچنین در رسانه هایی مثل کاتالوگ، پوستر و بازاریابی دیجیتال استفاده می شود. حتماً بارها در بیلبوردهای تبلیغاتی، سایت‌های تجاری و سایر رسانه های تبلیغ عکس‌‌های مختلف کالا و خدمات را دیده اید. اینها همان عکسهای صنعتی و تبلیغاتی هستند که باعث موفقیت در برندسازی و فروش کسب و کارهای کوچک و بزرگ می شوند.

استفاده از عکسهای صنعتی کم کیفیت و ضعیف، اعتبار برند شما را زیر سؤال خواهد برد و تاثیری در میزان فروش محصولات و خدمات نخواهند داشت. به عنوان مثال دو سایت فروشگاهی را تصور کنید که هر دوی آن‌ها یک نوع کالا را به فروش می‌رسانند. سایت اول دارای عکس‌های جذاب و کامل که  تمام اصول حرفه ای در عکسها رعایت شده و در مقابل سایت دوم دارای عکس‌هایی بی‌کیفیت و نامفهوم از محصولات باشد. مسلماً سایتی که از عکس‌های با کیفیت استفاده کرده، افراد بیشتری را به خود جلب می‌کند‌. دنیای امروز دنیای عکس و تصویر است. استفاده از عکس صنعتی و محتوای تبلیغاتی نقش بسزایی در موفقیت برندسازی و افزایش فروش محصولات ایفا می‌کند‌. عکسهای صنعتی بسیار گسترده هستند و در زمینه های مختلف تهیه می شوند. عکاسی از محصولات مختلف، عکاسی خدمات، عکاسی مواد غذایی، عکاسی مبلمان، عکاسی خطوط تولید و کارخانجات همگی در زمره عکسهای صنعتی هستند.

عکاسی صنعتی چه مزایایی برای کسب و کارها دارد؟

هدف اصلی عکاسی صنعتی این است که مشتری را برای خرید یک محصول متقاعد کند و نظر مثبت او را جلب نماید. در عکس‌هایصنعتی با شناسایی و درک بیشتر نیاز مخاطبان و ارائه نتیجه‌ای جذاب می‌توان در ذهن مشتری ماندگار شد. در این بخش شما را با مزایای عکس صنعتی آشنا می‌کنیم.

  • ارائه اطلاعات دقیق به مشتریان

زمانی که کالا و خدمات با استفاده از عکاسی صنعتی و به صورت حرفه‌ای در معرض دید مشتری‌ها به نمایش در می‌آید، مشتری به خوبی با مزایا و ویژگی‌های محصول آشنا می‌شود و تصویری ماندگار و مثبت در ذهن او باقی می‌گذارد.

 

  • کمک به برندسازی و گسترش کسب و کار

استفاده از عکاسی محصولات و اشتراک‌گذاری عکس‌ها در وب سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، مجلات، بروشورها و غیره کمک به برندسازی و برتری محصولات شما نسبت به محصولات مشابه موجود می‌کند.

  • افزایش سطح آگاهی افراد از برند شما

عکس‌های جذاب و خلاقانه ای که توسط عکاس حرفه ای تهیه  می‌شود، در ذهن مخاطبان تأثیرگذاری بیشتری دارد. با استفاده از این عکسها می توان مخاطب را جذب محصول و ترغیب به خرید کرد.

  • افزایش فروش و کمک به برگشت سرمایه

عکاسی محصولات اگر به صورت حرفه ای و با کیفیت بالا انجام شود، میزان فروش کالا و خدمات را افزایش خواهد داد. وقتی میزان فروش بیشتر شود، طبیعتاً سود بیشتری نصیب کسب و کار شما خواهد شد و در مدت کوتاهی سرمایه‌ای که بابت عکاسی صنعتی صرف شده، بازگشت خواهد یافت.

 

اصول حرفه ای در عکاسی صنعتی

در گرفتن عکسهای تبلیغاتی صنعتی باید به زاویه دید و پرسپکتیو توجه داشت و از یک زاویه جدید و خلاقانه برای قرار دادن دوربین برای گرفتن عکس‌های خاص و تاثیرگذار استفاده کرد. استفاده از سه پایه کمک می کند عکسهای شارپ و با کیفیت تهیه شود.توجه به جزئیات بعنوان یکی از نکات تاثیرگذار در عکسهای محصولات باید رعایت شود. زیرا تمرکز بر روی کل تصویر محصول و جزئیات ریز و درشت آن در عکس صنعتی اهمیت بسیار زیادی دارد. نورپردازی عکسهای محصولات هم یکی از مهمترین فاکتورهای تولید عکسهای صنعتی حرفه ای است. و در آخر بحث ویرایش عکسها است که در تهیه عکسهای صنعتی باید توجه ویژه ای به آن داشت.

عکاسی صنعتی کالا و خدمات خود را به استودیو مانی بسپارید

اگر قصد دارید کسب و کار خود را رونق ببخشید و با انتشارعکسهای صنعتی جذاب و حرفه‌ای به برندسازی کالا و خدمات خود کمک کنید، انجام این خدمات را به سایت استودیو مانی با آدرس اینترنتی https://studiomani.ir  بسپارید. استودیو مانی یکی از شناخته ترین استودیوهای تهران است که در حوزه‌های مختلف عکاسی حرفه‌ای تجربیات بسیاری دارد. با استفاده از خدمات عکاسی و تبلیغات ارائه شده در استودیو می‌توانید، کالا و خدمات خود را به بهترین شکل در معرض دید مخاطبان قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و دیدن نمونه‌های عکاسی به سایت استودیو مانی مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1853

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.