افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

اپلیکیشن صنایع دستی بازار مینا آسانترین راه خرید محصولات صنایع دستی

  • کد خبر : 1860
اپلیکیشن صنایع دستی بازار مینا آسانترین راه خرید محصولات صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی جذابیت خرید صنایع دستی را دو چندان می کند چرا که تنها با یک اپلیکیشن می توانید از آخرین محصولات صنایع دستی همراه با تخفیف های جدید مطلع شوید. با دانلود و نصب اپلیکیشن صنایع دستی مجبور نیستید حتما وارد سایت شوید و می توانید به راحتی از همان ابتدا از یک رابط کاربری […]

اپلیکیشن صنایع دستی جذابیت خرید صنایع دستی را دو چندان می کند چرا که تنها با یک اپلیکیشن می توانید از آخرین محصولات صنایع دستی همراه با تخفیف های جدید مطلع شوید. با دانلود و نصب اپلیکیشن صنایع دستی مجبور نیستید حتما وارد سایت شوید و می توانید به راحتی از همان ابتدا از یک رابط کاربری ایده-آل و عالی استفاده کرده، محصول مورد نظر را انتخاب و از طریق درگاه پرداخت آنلاین در کسری از ثانیه خرید خود را نهایی کنید. اپلیکیشن صنایع دستی با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگاری کامل دارد تا همه کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. امروزه پیشرفت تکنولوژی کمک کرده تا برای خرید صنایع دستی یا حتی فروش صنایع دستی نیاز به مراجعه حضوری یا فعالیت فیزیکی نباشد و تمامی معاملات در سریعترین زمان ممکن از هر جای کشور، بر بستر آنلاین امکان پذیر باشد. یکی از بهترین اپلیکیشن های فروش صنایع دستی، متعلق به بهترین فروشگاه صنایع دستی کشور یعنی بازار میناست. این اپلیکیشن با امکانات کامل خود، انتخاب سریع و آسان هر نوع محصول صنایع دستی را فراهم کرده و از طریق فعال سازی پیام دهنده داخلی، می توانید از جدیدترین حراجی و تخفیف ها مطلع شوید.

اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن فروشگاه صنایع دستی بازار مینا این امکان را فراهم کرده تا شرکت و سازمان های مختلف خصوصی و دولتی کشور بتوانند در سریعترین زمان ممکن، محصول مدنظر خود را در تعداد بالا خریداری کرده و در اسرع وقت همراه با بسته بندی شیک و لوکس تحویل بگیرند. در اپلیکیشن صنایع دستی بازار مینا، علاوه بر ظروف تزئینی و کاربردی صنایع دستی مختلف، هدایای تبلیغاتی صنایع دستی مثل تندیس های مناسبتی هم به چشم می خورند. برای خرید عمده هر یک از محصولات می توانید با همکاران فروشگاه صنایع دستی بازار مینا تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را دریافت کنید. اپلیکیشن صنایع دستی کمک می کند تا به راحتی هر چه تمامتر هر نوع محصولی را با تخفیف مناسب خریداری کنید و زودتر از همه، از تخفیف و جشنواره ها اطلاع پیدا کنید. همین حالا می توانید اپلیکیشن صنایع دستی بازار مینا را از بازار، سیب اپ و گوگل پلی دانلود کنید.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا عرضه کننده انواع محصولات صنایع دستی ایرانی اعم از : میناکاری اصفهان،میناکاری روی سفال،فیروزه کوبی،خاتم کاری،مس و پرداز،ترمه،فیروزه کوبی روی مس،قلمزنی،تشعیر،مینیاتور و … می باشد. خرید ظروف صنایع دستی اصیل کشورمان به منظور تهیه هدایای تبلیغاتی سازمانی در هر تیراژی با تخفیف ویژه امکان پذیر است.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا     BazareMina,ir

تماس با واحد فروش : 09019277512    –      03134651271

فروش عمده صنایع دستی

فروش عمده صنایع دستی برای فروشگاه های سراسر کشور و همچنین شرکت ها و سازمان های مختلف دولتی و خصوصی امکان پذیر شد. فروش عمده صنایع دستی و ارسال به سراسر کشور نیازمند تولید در مقیاس بالا و البته حفظ کیفیت محصولات است تا همیشه فروش خوبی داشته باشند. استقبال بالای مردم برای خرید صنایع دستی کاربردی، تزئینی و دکوراتیو و حتی کادویی باعث شده تولید این محصولات بالاتر برود و در مقابل امکان عرضه و فروش عمده صنایع دستی فراهم گردد. از طرفی یکی از کاربردهای بسیار مهم صنایع دستی، استفاده به عنوان هدایای تبلیغاتی نفیس سازمانی و ارگانی است. شرکت هایی که همیشه به دنبال ایده های تبلیغاتی و بازاریابی جدید و تأثیرگذار و البته کم هزینه تر هستند، از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی استقبال بسیار خوبی داشته اند. اما فروش عمده صنایع دستی بستگی به ظرفیت و توان فروشگاه ها نیز دارد. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا با توان تولید محصولات مختلف صنایع دستی در کارگاه های اختصاصی خود، از پتانسیل بالایی برخوردار است و می تواند روزانه تعداد زیادی از صنایع دستی مختلف را به شکل عمده همراه با بسته بندی شیک به سراسر کشور ارسال کند. فروشگاه بازار مینا برای فروش عمده صنایع دستی تخفیف های ویژه در نظر گرفته تا خرید آن را برای مشتریان همیشگی خود مقرون به صرفه تر کند. از طرفی بازار مینا برای فروش عمده صنایع دستی تندیس های مناسبتی و یا هدایای تبلیغاتی امکان سفارشی سازی رایگان و درج پلاک تجاری هم فراهم ساخته است. کیفیت تمامی محصولات توسط این فروشگاه تضمین شده و ماندگاری بالایی دارند.

هدایای تبلیغاتی میناکاری

هدایای تبلیغاتی میناکاری برای شرکت ها و سازمان هایی که همیشه به دنبال محصولاتی شیک، لوکس، مشتری پسند و البته قیمت مناسب هستند را توصیه می کنیم. هدایای تبلیغاتی میناکاری یکی از مؤثرترین و جالب توجه ترین تکنیک های جذب مشتری است و حتی کمک می کند مشتریان فعلی، ثابت بمانند. اما همانطور که می دانید هزینه ای که بابت هدایای تبلیغاتی می شود بسیار زیاد است و در مقابل باید سودآوری منطقی داشته باشد که بستگی به جدید بودن ایده هدیه تبلیغاتی، شیک و زیبا بودن و قیمت نهایی آن دارد. هدایای تبلیغاتی میناکاری براساس ویژگی های گفته شده به عنوان یکی از نمونه های بسیار مناسب برای شرکت و سازمان ها تولید شده اند. طبق ادعای فروشگاه بازار مینا و رضایت بالای مشتریانی که این فروشگاه کسب کرده، هدایای تبلیغاتی میناکاری توانسته فروشی بسیار بالاتر از سایر کادو و هدایای تبلیغاتی لوکس خارجی داشته باشد. از جمله دلایل آن می توان به زیبایی و تنوع در طرح و نقش و حتی مدل این نوع هدایا، قیمت مناسب و قابلیت سفارشی سازی مثل درج پلاک تجاری اشاره کرد که منحصرا توسط این فروشگاه برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

هدایای تبلیغاتی میناکاری به شکل باکس میناکاری و تندیس های مناسبتی عرضه می شوند. باکس های میناکاری به شکل ست بشقاب و گلدان، ست سه بشقاب رنگی میناکاری، تابلوهای میناکاری و غیره به فروش می رسند. تندیس های میناکاری هم به عنوان نفیس ترین هدایای تبلیغاتی با امکان درج پلاک تجاری به پایه چوبی یا بدنه تندیس با فروش بسیار خوبی مواجه شده اند. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا این نوید را به مشتریان خود می دهد که با یکبار خرید این محصولات، به مشتری دائمی آن تبدیل خواهند شد. کیفیت و ماندگاری همه محصولات  توسط این فروشگاه تضمین شده و برای خرید عمده هدایای تبلیغاتی میناکاری تخفیف های بسیار ارزنده ای در نظر گرفته است.علاقه مندان به صنایع دستی ایران می توانند در اپلیکیشن صنایع دستی بازار مینا، تمامی محصولات را با قیمت روز خریداری کنند. ضمنا از طریق اپلیکیشن آخرین تخفیف ها و جشنواره ها اطلاع رسانی می شود. شما با دانلود این اپلیکیشن می توانید در هر زمان و مکان، به راحتی چند کلیک، هر نوع محصولی را که مایل هستید خریداری نمایید.قیمت صنایع دستی ایرانی به مراتب ارزانتر از نمونه های لوکس خارجی می باشد. از این رو برای خرید هدایای تبلیغاتی سازمانی توجیه اقتصادی دارد. سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی می توانند بهترین صنایع دستی ایرانی را با قیمت ویژه با هر تیراژی سفارش دهند. سفارشی سازی محصولات بسادگی امکان پذیر است. درج پلاک های تبلیغاتی برند شما را ماندگار خواهد نمود.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1860

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.