افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

اپلیکیشن هایی که زندگی را برایمان راحت تر کرده اند

  • کد خبر : 3572
اپلیکیشن هایی که زندگی را برایمان راحت تر کرده اند

با دیجیتالی شدن زندگی در عصر امروز شیوه‌های سنتی در بسیاری از ارکان زندگی کمرنگ شده‌اند و احتمال می‌رود در سالیان آینده به کل برچیده شوند. طراحی اپلیکیشن یکی از مهمترین علوم بخش دیجیتال است که به راحت‌تر شدن زندگی در قرن بیست و یکم کمک شایان توجهی کرده است. امروزه اپلیکیشن‌های مختلفی طراحی شده‌اند […]

با دیجیتالی شدن زندگی در عصر امروز شیوه‌های سنتی در بسیاری از ارکان زندگی کمرنگ شده‌اند و احتمال می‌رود در سالیان آینده به کل برچیده شوند. طراحی اپلیکیشن یکی از مهمترین علوم بخش دیجیتال است که به راحت‌تر شدن زندگی در قرن بیست و یکم کمک شایان توجهی کرده است. امروزه اپلیکیشن‌های مختلفی طراحی شده‌اند که هر کدام از آن‌ها به یک بخش از زندگی اجتماعی ما مرتبط بوده و سعی کرده‌اند مشکلات مربوط به محدودیت‌های زمانی و مکانی را از بین برده و شرایط راحت‌تری را برای انجام کارهای روزمره تجربه کنیم. این مسئله می‌تواند به خوبی بیانگر اهمیت طراحی اپلیکیشن باشد. در این مقاله به معرفی چند نمونه از برترین اپلیکیشن‌های ایرانی می‌پردازیم و در نهایت شما را با بهترین مجموعه طراحی اپلیکیشن در ایران آشنا می‌کنیم.

اپلیکیشن آپ

اپلیکیشن آپ مخفف اصطلاح اصلی این برنامه یعنی “آسان پرداخت” است و شرایط پرداخت قبوض و عملیات بانکی را از طریق یک سیستم متصل به اینترنت فراهم کرده است بدون اینکه نیازی به حضور در شعب بانک‌ها یا عابربانک‌های سراسر کشور داشته باشید. برای استفاده از آپ تنها نیاز به یک بسته اینترنتی فعال روی یک دستگاه هوشمند مانند تلفن همراه، تبلت یا لپتاپ و رمز دوم کارت بانکی دارید. در صورتی که این برنامه را دانلود کرده و نصب کرده باشید می‌توانید از منوی اصلی آپ، خدمات مورد نظر را مشاهده کرده و گزینه مورد نیاز خودتان را انتخاب کنید تا در هر ساعت از شبانه روز و بدون محدودیت مکان و زمان، فعالیت مورد نظرتان را انجام دهید.

اپلیکیشن اسنپ

اسنپ یک اپلیکشن خاص برای ایجاد ارتباط میان مسافران و کسانی است که در قالب کاربر اسنپ در این برنامه ثبت نام کرده‌اند. اپلیکیشن اسنپ توانسته است به میزان قابل توجهی میزان امنیت را برای رفت و آمد در تمام ساعات شبانه روز بخصوص برای بانوان فراهم نماید. همچنین ساخت و توسعه این برنامه از افزایش بی رویه کرایه تاکسی و آژانس‌ها جلوگیری کرد و باعث شد تا مردم بتوانند با هزینه کمتری، مسافرت‌های درون شهری را انجام دهند. هزینه رفت و آمد با اسنپ به قدری منصفانه است که صدها هزار نفر در طول شبانه روز برای رفت و آمد در سطح شهرهای مختلف کشور از این سرویس استفاده می‌کنند.

اپلیکیشن اسنپ فود

اسنپ فود یک سرویس سفارش غذا به صورت آنلاین است که به همه رستوران‌ها و غذاخوری‌های سراسر کشور (که این برنامه را نصب کرده و به عنوان کاربر عضو آن شده باشند) متصل بوده و امکان سفارش غذا را برای مشتریان فراهم می‌کند. از مهمترین عواملی که باعث شده است تا اسنپ فود محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند رقابتی شدن قیمت‌ها و اطلاع مشتریان از تخفیف‌هایی است که به برخی از غذاها تعلق می‌گیرد. اسنپ فود هم با یک منوی متنوع به استقبال از کاربران می‌آید و با توجه به خدماتی که ارائه می‌کند صرفه جویی بسیار زیادی را در وقت و هزینه های شما به عمل می‌آورد.

اپلیکیشن الو پیک

الوپیک یکی از سرویس‌های محبوب در تهران است؛ این اپ در واقع اپلیکیشن سفارش پیک موتوری، از طریق اینترنت و با استفاده از تلفن همراه یا سایر سیستم‌های متصل به اینترنت است. با استفاده از آن می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در هر کجای پایتخت که باشید درخواست پیک موتور جهت ارسال بسته خود را ثبت کرده و از لحظه سفارش تا رسیدن بسته به مقصد، حرکت پیک را روی نقشه دنبال کنید. به این صورت از رسیدن مرسوله با سرعت و دقت کافی به مقصد مطمئن شوید. الو پیک از امنیت کافی برای ارسال بسته‌های مهم و ارزشمند برخوردار است و با توجه به وضعیت ترافیک تهران یکی از بهترین برنامه‌های ساخته شده برای کاربران در پایتخت است.

اپلیکیشن دیجی کالا

دیجی کالا نمونه یکی از موفق‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی است که هزاران فروشنده از طریق آن توانسته‌اند محصولات خود را به مشتریان عرضه کنند. انتشار تمام نظرات مربوط به کاربرانی که محصولی را خریداری کرده‌اند و همچنین فروش محصولات متفاوت با قیمت‌های متنوع باعث شده است تا روزبروز به طرفداران این اپلیکیشن ایرانی افزوده شود. دیجی کالا یکی از برترین و موفق‌ترین طراحی‌های ممکن را داراست و می‌توان گفت این امتیاز یکی از مهمترین عوامل موفقیت مدیران آن طی سالیان گذشته بوده است.

مزایای طراحی اپلیکیشن

این روزها افراد هوشمند به دنبال کارهایی هستند که کمترین سرمایه ممکن را بخواهد و در عین حال بیشترین بازدهی و سودآوری را به دنبال داشته باشد. کسب درآمد به شیوه‌های سنتی دردسرهای بسیار زیادی دارد و نمی‌توان از وقت و هزینه بسیار زیادی که از انسان می‌گیرد چشم پوشی کرد. اگر به دنبال یک منبع درآمد خوب و عالی با قابلیت‌های بسیار زیاد و امکان پیشرفت و ارتقا به صورت نامحدود هستید پیوستن به دنیای وب و اپلیکیشن‌های کاربردی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

فعالیت در اپلیکشن‌ها باعث می‌شود زمان و مکان فعالیت را خودتان انتخاب کرده و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید بر روی اپ مورد نظر مشغول به کار شوید. البته این واقعیت را هم نباید انکار کرد که باید همه روزه بر روی این اپلیکیشن‌ها فعالیت داشت با این حال تایم کار و استراحت را خودتان تعیین می‌کنید و در یک جمله می‌توان گفت به کسب و کار خودتان دست پیدا کرده و خودتان رییس و مدیر خودتان خواهید شد.

بهترین مجموعه طراحی اپلیکیشن در ایران

ساخت اپلیکیشن موبایل کار بسیار دقیق و حساب شده‌ای است و نمی‌توان از افراد مبتدی و بدون تجربه برای طراحی اپ‌های حرفه‌ای بهره برد. در این خصوص باید به بهترین مجموعه‌های طراحی اپلیکیشن در ایران مراجعه کرد تا مسیر روشن و مشخصی را برایتان طراحی کرده و شما را در این زمینه یاری کنند. ما در این خصوص شرکت ویرا را به شما پیشنهاد می‌دهیم که یکی از برترین شرکت‌های داخلی در زمینه طراحی و ساخت وب سایت فروشگاهی و اپلیکیشن‌های کاربردی و موفق است.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3572

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.