افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

ایده‌های خلاقانه و زیبا برای دکوراسیون خانه

  • کد خبر : 2167
ایده‌های خلاقانه و زیبا برای دکوراسیون خانه

یکی از راه‌های رهایی از زندگی یکنواخت و کسل‌کننده امروزی، بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه برای دکوراسیون خانه است. ایده‌هایی که در خیلی از مواقع، برای پیاده‌سازی آن‌ها  نیازی به صرف هزینه‌های گزاف، نخواهید داشت. باکس‌های دیواری ام دی اف، راهی برای داشتن یک پذیرایی شیک این باکس‌ها، سوای از نمای شیک و جذابی که به […]

یکی از راه‌های رهایی از زندگی یکنواخت و کسل‌کننده امروزی، بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه برای دکوراسیون خانه است. ایده‌هایی که در خیلی از مواقع، برای پیاده‌سازی آن‌ها  نیازی به صرف هزینه‌های گزاف، نخواهید داشت.

باکس‌های دیواری ام دی اف، راهی برای داشتن یک پذیرایی شیک

این باکس‌ها، سوای از نمای شیک و جذابی که به فضای پذیرایی شما می‌دهند، می‌توانند برای ایجاد فضای بیشتر و در نتیجه نظم دادن به وسایل دکوری شما نیز مورد استفاده قرار گیرند. اگر به دنبال تنوع و یا تفاوت هستید، می‌توانید برای این کار از شلف‌های چوبی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده کنید.

ایده جذاب استفاده از شلف، برای ساخت یک کتابخانه متفاوت

برای ساخت یک کتابخانه شیک، کافی است اندکی خلاقیت به خرج دهید. برای انجام چنین کاری، خرید باکس‌ها در سایزها و ابعاد مختلف، ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. در ادامه نیز با توجه به حجم کتاب‌هایی که دارید و همچنین بر اساس سلیقه شخصی خودتان، اقدام به چیدن این باکس‌ها در کنار یکدیگر کنید. برای آشنایی با الگوهای مختلف چیدن باکس‌ها در کنار یکدیگر و داشتن یک کتابخانه جذاب، می‌توانید به پینترست و یا اینترنت مراجعه کنید.

خرید کارگاه گلدوزی، راه‌حلی جذاب برای نما دادن به دیوارهای خانه شما

خوشبختانه، کارگاه‌های گلدوزی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار موجود هستند. تنوع بالا در طرح‌ها و رنگ‌های چنین وسایل تزئینی، امکان بسیار مناسبی را برای شما فراهم می‌آورد تا اقدام به خرید محصولی کنید که بیشترین همخوانی را با سایر قسمت‌های خانه‌تان (مبل، رنگ دیوار و …) داشته باشد. خرید کارگاه گلدوزی در سایت های تامین کننده به صورت آنلاین امکان پذیر است.

استفاده از آینه قدی، ایده‌ای جذاب و مینیمال برای داشتن یک اتاق خواب شیک!

شما می‌توانید از یک آینه قدی بسیار شیک برای نما دادن به بخش‌های مختلف خانه‌تان از اتاق خواب گرفته تا پذیرایی و یا حتی درب ورودی منزلتان استفاده کنید. جنس آینه قدی نیز باید به گونه‌ای انتخاب شود که با سایر قسمت‌های خانه شما، هماهنگی و هم‌خوانی داشته باشد.

دیوار کوب‌ها و یا بشقاب‌های دیواری را به دیوار پذیرایی خود بیاورید!

برای نما دادن به اتاق پذیرایی خانه خود می‌توانید از انواع مختلف دیوار کوب‌ها و حتی بشقاب‌های دیواری در طرح، رنگ و همچنین جنس‌های مختلفی همچون حصیری، چینی، سفالی و … در سایزها و اندازه‌های مختلف، استفاده کنید. به کارگیری همزمان چند دیوارکوب و یا بشقاب دیواری و چیدن آن‌ها در کنار یکدیگر نیز، ایده بسیار خلاقانه‌ای بوده که می‌توانید از آن برای نما دادن به دکوراسیون خانه خود استفاده کنید.

قدرت جعبه‌های رنگارنگ چوبی را همیشه به یاد داشته باشید!

اگر شماهم در زیر زمین خانه خود، تعدادی جعبه چوبی دست نخورده دارید، پیش از اقدام برای خلاص شدن  از آن‌ها، اندکی حوصله به خرج دهید. ابتدا لازم است کیفیت این جعبه‌ها را مورد بررسی خود قرار دهید. در صورتی که از کیفیت کافی برخوردار هستند با چند قوطی رنگ و یک قلمو به رنگ ان ها بپردازید و به فضای خانه خود، جانی دوباره ببخشید!

دست در دست خاطرات، دکوراسیون خانه‌تان را زیبا کنید!

برای این کار کافی است تعدادی عکس از سفرهای خانوادگی‌تان را ظاهر کنید و با استفاده از تعدادی قاب عکس زیبا، آن‌ها را به قسمتی از دیوار پذیرایی خانه خود، متصل کنید. ایده شیک، جذاب و مینیمالی که می‌توانید بر روی قدرت آن در نما دادن به فضای خانه‌تان، حساب ویژه‌ای باز کنید! همچنین می توانید کارهای هنری خود را که شامل گلدوزی، شماره دوزی، نقاشی رنگ روغن، جواهردوزی و … می شود، به دیوار اتاق تان نصب کنید. برای راهنمایی خرید آنلاین وسایل گلدوزی و شماره دوزی و نقاشی و … هم می توانید منابع مختلفی را بخوانید.

ریسه‌های LED، راه‌حلی برای داشتن اتاق خوابی با فضای رمانتیک

این روزها، استفاده از ریسه‌های LED یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای ایجاد فضای رمانتیک و یا شاعرانه و رویایی جهت نما دادن به اتاق خواب، به شمار می‌رود. ریسه‌هایی که از تنوع بسیار بالایی در متراژ، شکل و … برخودار هستند. شما همچنین می‌توانید اقدام به چسباندن عکس‌های خانوادگی خود بر روی این ریسه‌ها کنید و یا از تعدادی گیره (عمدتا از جنس چوب) برای اتصال عکس‌ها به ریسه استفاده کنید.

 

چراغ‌ خواب‌های تزئینی، راه‌حلی با سابقه طولانی در نما دادن به اتاق خواب

شما می‌توانید از وسایل تزئینی همچون چراغ خواب‌های دکوراتیو، برای نورپردازی( تامین نور مورد نیاز برای مطالعه) و همچنین ایجاد یک فضای رمانتیک و شاعرانه استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید از چراغ خواب‌های با طرح‌های فانتزی برای نما دادن به اتاق خواب فرزندانتان استفاده کنید.

استفاده از جا شمعی‌های شیک، راهی برای داشتن دکوری جذاب

برای این کار شما می‌توانید از طرح‌های مختلف جاشمعی‌های دکوری فلزی و یا چوبی برای نما دادن به دکور خود استفاده کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.