افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
0

این همراه بانک فقط برای کارت به کارت نیست!

  • کد خبر : 3320
این همراه بانک فقط برای کارت به کارت نیست!

در دنیای امروز، برندهای زیادی در طراحی و تولید تلفن‌های همراه فعالیت دارند که به تدریج هر کدام امکانات جدیدی را در این جعبه‌های شگفت‌انگیز در نظر می‌گیرند. بدون هیچ تردیدی برای بسیاری از افراد این زندگی بدون گوشی، کسل کننده خواهد بود. بسیاری از خدمات را می‌توان به کمک تلفن همراه و اینترنت در […]

در دنیای امروز، برندهای زیادی در طراحی و تولید تلفن‌های همراه فعالیت دارند که به تدریج هر کدام امکانات جدیدی را در این جعبه‌های شگفت‌انگیز در نظر می‌گیرند. بدون هیچ تردیدی برای بسیاری از افراد این زندگی بدون گوشی، کسل کننده خواهد بود. بسیاری از خدمات را می‌توان به کمک تلفن همراه و اینترنت در خانه و یا هر محل دلخواه انجام دهد. بانک‌های همچون بانک پارسیان  نیز برای ارائه خدمات آنلاین، همراه بانک و اپلیکیشن‌هایی طراحی کرده‌اند که قطعا شما هم از انواع آنها استفاده می‌کنید.

همراه بانک چیست؟

در سیستم نوین بانکداری اقدامات زیادی انجام گرفته تا نحوه ارائه خدمات با سیستم سنتی تفاوت داشته باشد. به طور مثال، شما برای انتقال یک وجه در گذشته لازم بود به بانک مراجعه کنید و پس از تحمل صف نوبت این کار را انجام دهید. این تنها راهی بود که در گذشته می‌توانستید انجام دهید.

در بانکداری نوین برای بالا بردن رفاه و آسایش مشتریان خدمات آنلاین به شیوه‌های مختلف ارائه می‌شود. یکی از این شیوه‌ها، ارائه همراه بانک است که استقبال زیادی از این روش شده است. این برنامه‌ها به راحتی بر روی گوشی‌های اندرویدی و ios نصب می‌شوند و کارایی بسیار بالایی دارند.

در گذشته، شاید یکی از دغدغه‌های همه خانواده‌ها پرداخت قبض در بانک‌ها بود که این روزها در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکان دلخواه می‌توان قبوض شهری را با لمس چند گزینه در گوشی­های همراه انجام داد.

کارت به کارت و دیگر خدمات در همراه بانک‌ها

در دنیای مدرن، تمامی بانک‌ها سعی بر این دارند تا نرم‌افزاری کاربردی با ارائه خدمات متنوع، مانند همراه بانک، به مشتریان ارائه دهند تا بتوانند رضایت آنها را جلب کنند. این رقابت باعث شده تا خدمات باکیفیت‌تری به کاربران ارائه شود که خوشبختانه در کشور نیز شاهد این امر مهم هستیم.

از خدمات موبایل بانک‌ها می‌توان به کارت به کارت، پرداخت قبض، مدیریت حساب، خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، پرداخت تسهیلات و … اشاره کرد. این خدمات از بانکی به بانک دیگر متفاوت است و کاربران می‌تواند با مقایسه آنها بهترینشان را برای استفاده انتخاب کنند. شاید شما هم به دنبال یک مرجع مطمئن، برای کارت به کارت هستید چرا که این تراکنش دائم به کار گرفته می‌شود.

همراه بانک‌ها به دلیل امنیت بالایی که دارند، مرجع معتبر و مطمئنی برای خدمات آنلاین از جمله انتقال کارت­ها است. شاید شما از اپلیکیشن‌هی پرداخت برای این انجام این خدمت بهره می‌برید که ممکن است از امنیت مناسبی برخوردار نباشند. برای کارت به کارت بهتر است از نرم‌افزاری استفاده کنید که بانک پشتیبان آن باشد تا از نظر امن بودن محیط خیالتان آسوده باشد.

همراه بانک پارسیان

پارسیان ،برترین بانک خصوصی در کشور است که در طول خدمت خود توانسته خدمات ارزنده‌ای به مشتریان ارائه کند. شعبه‌های این مرکز با جلب اعتماد مردم در این مدت، در بسیاری از شهرهای کشور فعالیت پر رونقی دارند که سبب شده تا مسئولین برای رفاه مشتریان، اپلیکیشن متفاوت و کاربردی طراحی کنند.

توجه داشته باشید که همراه بانک پارسیان تنها برای کارت به کارت نیست بلکه کارایی بسیار زیادی دارد. برای اینکه با خدمات این برنامه موبایلی بیشتر آشنا شوید، می‌توانید سوپراپلیکیشن تاپ را نصب کنید. این خدمات در داخل برنامه تاپ نهفته است و کاربران پارسیانی می‌توانند از همه امکانات تاپ بهره‌مند شوند.

عملیات حساب، کارت و سایر خدمات سرفصل‌های این کارت پارسیان است که در داخل هر کدام خدمت‌های مهمی برای استفاده کاربران قرار داده شده است. جالب است بدانید که شما به صورت آنلاین می‌توانید حساب خودتان را در پارسیان افتتاح کنید و عضو این شبکه قدرتمند شوید. در ادامه شما را با تاپ آشنا خواهیم کرد.

سوپراپلیکیشن تاپ محصول بانک پارسیان

در کنار همراه بانک، پارسیان خدمات ویژه‌ای را به مشتریان ارائه کرده است. این بانک، سوپراپلیکیشنی را معرفی کرده است که روز به روز قدرتمندتر و کاراتر می‌شود و امکان‌های بیشتری را پوشش می‌دهد. این سوپراپلیکیشن تاپ نام دارد که تمام فعالیت‌ها در آن زیر نظر پلیس فتا انجام می‌شود و محیطی امن برای کاربران فراهم کرده است.

همه ایرانیان می‌توانند از 73 خدمت این برنامه بهره‌مند شوند که از جمله آنها می‌توان به خدمات پیشخوان پلیس، مالی، گردشگری و … اشاره کرد. قطعا افراد زیادی در طول روز نیاز دارند تا به پلیس +10 مراجعه کنند و کارهای خاصی را انجام دهند.

خبر خوشی که برای این افراد داریم این است که به کمک تاپ و همراه بانک خود، می‌توانند این امور را به صورت آنلاین انجام دهند. استعلام و پرداخت خلافی، پرداخت عوارض آزادراهی، استعلام ممنوع الخروجی و … از جمله خدماتی است که در این بخش برای هموطنان آماده شده است.

خدمات فوق العاده برنامه تاپ

اگر شما هم به گردش و تفریح علاقه دارید و به دنبال مرجع معتبری برای انجام امکان‌های این حوزه هستید، در تاپ می‌توانید فعالیت داشته باشید. رزرو هتل و تور، خرید بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس، بیمه گردشگری و … همگی از خدمات این برنامه است که شما نیز با نصب تاپ می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید.

در حوزه مالی، شاید کارت به کارت، ثبت و تایید چک صیادی، پرداخت قبض آب، برق، گاز و تلفن، خرید شارژ، تهیه بسته اینترنت و … برای اکثر افراد نیاز باشد که با همراه بانک پارسیان قابل حل است. از سویی دیگر، این فرآیندها با امنیت کامل و با سرعت بالا در تاپ قابل انجام است.

اگر می‌خواهید در بورس کالا خودرو بخرید، باید در سامانه سجام ثبت نام کنید؛ این امکان نیز در تاپ قرار داده شده و کاربران می‌توانند ثبت نام و احراز هویت خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

جمع بندی

شاید در سال‌های اخیر هیچ‌کس باور نداشت که تلفن‌های همراه چاره و کلید بسیاری از مشکلات روزمره شوند. در حال حاضر، بسیاری از خدمات بانکی، گردشگری، خودرویی، بیمه و … به صورت آنلاین ارائه می‌شوند که می‌توان با گوشی در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر مکان از آنها استفاده نمود.

همراه بانک‌ها تنها برای کارت به کارت کردن نیستند. با نصب سوپراپلیکیشن تاپ که این کارت پارسیان را نیز در خود دارد متوجه این امر می‌شوید. با تاپ می‌توانید از خدمات متنوعی مانند پیشخوان پلیس، بیمه، گردشگری و … بهره‌مند شوید. این برنامه را برای راحتی انجام امور روزمره خود نصب کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3320

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.