افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

بازار برخط رابین‌کش

  • کد خبر : 1954
بازار برخط رابین‌کش
بازار برخط رابین‌کش سال‌ها قبل وقتی که بورس و سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف به‌اندازه امروز بحث داغ اخبار نبود، معامله‌گران باید به‌صورت حضوری برای انجام معاملات خود به مراکز می‌رفتند. رفته...

سال‌ها قبل وقتی که بورس و سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف به‌اندازه امروز بحث داغ اخبار نبود، معامله‌گران باید به‌صورت حضوری برای انجام معاملات خود به مراکز می‌رفتند.

رفته‌رفته و با پررنگ شدن اینترنت و خدمات آنلاین، حضور و معامله در بازارهای مختلف هم به‌صورت آنلاین شد. وقتی که پای ارزهای دیجیتال هم به زندگی انسان‌‌ها باز شد، بهانه بهتری برای استفاده از فضای آنلاین و این بازارها بود.

از سال ۱۳۹۵ رابین‌کش به‌عنوان جامع‌ترین پلتفرم داخلی کار خود را آغاز کرد تا بتواند بستری امن و مطمئن برای مشتاقان این بازار فراهم کند. طولی نکشید که این پلتفرم با به‌روزرسانی‌‌‌های جدید تلاش کرد بستری کاربردی‌تر و بهتر برای معامله‌گرانش فراهم کند.

یکی از این بسترها، بازار برخط رابین‌کش بود. شما درباره بازار برخط رابین‌کش چه می‌دانید؟ اگر اطلاعاتی درباره این بازار ندارید نگران نباشید، این مطلب برای شما است:

صرافی متمرکز رابین‌کش

این شرکت در ابتدا وارد حوزه خرید و فروش رمز‌ارز شد و بعد از مدتی، ورود به حوزه تحقیقات و توسعه تکنولوژی بلاکچین هم در دستور کار قرار گرفت.

تیم رابین‌کش مجموعه‌ای صمیمی از دانشجویان و نخبگان برتر دانشگاه‌‌های کشور است. رابین‌کش امروز بیش از ۵۰ رمزارز را پشتیبانی می‌کند و یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین پلتفرم‌های داخلی است.

انواع بازارهای رابین‌کش

بازارهای رابین‌کش سه نوع بازار مجزا است که هرکدام بسته به استراتژی تجارت کاربردهای متفاوتی دارند.

محبوب‌ترین بازاری که در این مجموعه مورد استقبال کاربران و معامله‌گران قرار گرفته، بازار برخط است. بعدازاین بازار، بازار اکسپرس و بازار مستقیم در رده‌بندی‌های دوم و سوم می باشند.

بازار برخط رابین‌کش

همان‌طور که اشاره کردیم، پرطرفدارترین بازار رابین‌کش، بازار برخط است. این بازار بالغ‌بر ۵۰ بازار را پوشش می‌دهد.

در قسمت بازار برخط، کاربران با قسمت‌های مختلفی از بازار روبه‌رو می‌شوند. قسمت‌هایی که هرکدام از آنها اطلاعات و داده‌‌های مهمی را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  • جدول جفت ارزها
  • نمودارهای تغییر بازار
  • صف سفارش‌ها
  • باکس ثبت سفارش خرید‌وفروش
  • تغییرات دارایی
  • معاملات صورت‌گرفته در بازار بر‌خط
  • جدول تاریخچه

درباره هر یک از این بخش‌ها توضیحات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

لیست جفت ارزها

با کلیک‌کردن روی هر یک از جفت ارزهای موجود در بازار برخط، کاربران وارد صفحه بازار مربوطه می‌شوند و امکان انجام معامله مربوط به جفت ارز خود را دارند. این جدول اطلاعاتی مثل قیمت ارز بر اساس ارز پایه، درصد تغییرات قیمت بازارها در روز و بخش جست‌وجو را در اختیار معامله‌گران می‌گذارد.

یکی دیگر از امکاناتی که در بخش لیست جفت ارزها دارد، امکان لیست کردن بازارهای محبوب است.

کاربران در این بخش می‌توانند لیستی با نام بازارهای محبوب به سلیقه خودشان تهیه و تنظیم کنند. این بازارها، بازارهایی هستند که با آنها بیشترین تعامل را دارید و با کلیک روی ستاره بغل جفت‌ارزها، می‌توانید تمام این بازارهای محبوب را به صورت فهرست‌وار، منظم کنید. به‌این‌ترتیب، دسترسی آسان و سریعی به بازار موردنظرتان خواهید داشت.

کیف‌پول رابین‌کش

کیف پول رابین‌کش قسمت مربوط به اطلاعات مالی و دارایی‌های کاربر را نشان می‌دهد. این قسمت هم شامل اطلاعات زیر است:

  • میزان موجودی هر ارز در کیف پول رابین‌کش
  • میزان موجودی آزاد هر ارز برای معامله در بازار
  • درصد تغییرات دارایی کیف پول در بازه‌های زمانی مختلف
  • دارایی کل کیف پول بر پایه ارزهای تتر، بیت‌کوین و تومان
  • نسبت ارزش هر ارز به کل دارایی
  • نمودار ارزش تقریبی دارایی کیف پول

نمودار نوسانات بازار

در بازار رابین‌کش می‌توانید تمام تغییرات بازار را در سه نوع نمودار در قالب کندل استیک ببینید. نمودار اول نمودار ساده‌ای است که اطلاعات کلی و اساسی تغییرات بازار رمزارز را نشان می‌دهد. نمودار دوم، نمودار پیشرفته است. نمودار پیشرفته نموداری است که برای تریدرهای حرفه‌ای بازار ایجاد شده است. امتیاز مثبت این نمودار نسبت به نمودار ساده، داشتن ابزارهای در دسترس است. با استفاده از ابزارهای این نمودار معامله‌گران می‌توانند تحلیل‌های دقیق‌تر و جامع‌تری را درباره تحرکات و وضعیت رمز ارز به‌دست بیاورند. نمودار سوم بازار هم نمودار جهانی است.

محور افقی این نمودار بازه‌های زمانی و محور عمودی آن هم قیمت ارز را بر پایه بازار انتخاب شده نمایش می‌دهد. کندل‌‌های موجود در نمودار‌های این قسمت با دو رنگ سبز و قرمز هستند و نشان‌دهنده صعود قیمت یا نزول قیمت ارز در بازه زمانی مشخص است.

صف سفارش‌های بازار

در قیمت صف سفارش‌ها، لیست سفارش‌های باز بازار، قیمت و حجم سفارش ثبت‌شده توسط کاربر‌های فعال در صرافی رابین‌‌‌کش نمایش داده می‌شوند. این سفارش‌ها شامل اطلاعاتی مانند قیمت و حجم درخواستی برای معامله است و در دو لیست سفارش خرید یا سفارش فروش دسته‌بندی می‌شود.

جدول ثبت سفارش‌های خریدوفروش

در باکس ثبت سفارش بعد از انتخاب بازار موردنظر می‌توانید به سه صورت سفارش را در بازار ثبت کنید:

سفارش با قیمت مشخص

این نوع از سفارش به این صورت است که کاربر با ثبت قیمت و حجم ارز به‌صورت دستی یا با انتخاب یکی از سفارشات باز در جدول لحظه‌ای سفارش‌ها، سفارش خود را تنظیم و به بازار می‌فرستند.

سفارش با بهترین قیمت پیشنهادی

در این روش، ‌قیمت‌گذاری سفارش توسط کاربر انجام نمی‌شود و بر اساس قیمت لحظه‌ای معاملات بازار خواهد بود. این روش به کاربر فقط اجازه می‌دهد حجم ارز مربوطه را انتخاب کند و قیمت نهایی باتوجه‌به میزان حجم رمزارز و شرایط بازار توسط خود سایت پیشنهاد می‌شود. بعد از تأیید سفارش، معامله با همان قیمت لحظه‌ای بازار تأیید و انجام خواهد شد.

سفارش حد ضرر

در سفارش حد ضرر هم کاربران می‌توانند یک قیمت مشخص تعیین کنند. وقتی که قیمت رمزارز به آن عدد تعیین شده رسید، سفارش فعال و وارد بازار می‌شود تا انجام گیرد.

تاریخچه سفارش‌ها

آخرین قسمتی که در بازار برخط رابین‌کش وجود دارد جدول تاریخچه سفارش‌ها است. کاربران در این قسمت از بازار می‌توانند اطلاعات مربوط به وضعیت سفارش‌های خود را ببینند. اطلاعاتی مثل موارد زیر:

  • بازار مربوط به سفارش ثبت شده
  • قیمت و حجم ثبت شده برای سفارش‌ها
  • نوع سفارش‌ها
  • وضعیت سفارش‌ها که به‌صورت (تکمیل شده/ لغو شده/ سفارش باز)
  • زمان ثبت معامله در پلتفرم

کلام آخر

درباره بازار برخط رابین‌کش و امکانات و بخش‌های مختلف آن با شما صحبت کردیم. این بازار یکی از بهترین و کاربردی‌ترین بازارهایی است که معامله‌گران به سراغش می‌روند. اگر شما هم می‌خواهید برای معاملات خود سراغ یک پلتفرم امن و مطمئن بروید، همین حالا به ما در جمع رابین‌کش بپیوندید. این تیم با تولید محتوای آموزشی کامل و دقیق هرچه باید درباره این بازار بدانید را به شما آموزش می‌دهد.

می‌توانید همین حالا وارد سایت رابین‌کش به آدرس rabincash.com شوید. حساب کاربری خود را بسازید. بعد از احراز و تأیید هویت خود در بازارهای مختلف این صرافی، از جمله بازار برخط رابین‌کش، معاملات خود را آغاز کنید.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1954

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.