افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 July , 2024
0

با تولید محتوای حرفه ای، سایتتان را نجات دهید!

  • کد خبر : 2808
با تولید محتوای حرفه ای، سایتتان را نجات دهید!
با تولید محتوای حرفه ای و دست اول با جمله بندی های اصولی است که می توانید مخاطبان را به سایت خودتان جذب کنید و آنها را در سایت نگه دارید. در ادامه، قطعاً آنها علاقه مند خواهند شد که با محصولات و خدماتتان آشنا شوند، و چه بسا از شما خرید کنند.

آیا وبسایت خود را به تازگی راه اندازی کرده اید و به تولید محتوای متنی نیاز دارید؟ آیا وبسایت شما چندین سال است که از راه اندازی اش می گذرد ولی آنچنان که باید در میان رقبا به برتری و رتبه دلخواهتان نرسیده اید؟ آیا دلتان می خواهد که مانند وبسایت هایی که در صفحه اول گوگل قرار دارند، شما هم بدرخشید و مشتری های زیادی داشته باشید؟

درست است! این حق شما است؛ اسرار و رمز و رازهایی در این مسیر وجود دارد که شاید هنوز می دانید! شاید تعجب کنید اگر بگوییم که تولید محتوای حرفه ای می تواند سایت شما را نجات دهید!

بله؛ این موضوع حقیقت دارد! فقط و فقط با نوشتن متن های حرفه ای و دست اول با جمله بندی های اصولی است که می توانید مخاطبان را به سایت خودتان جذب کنید و آنها را در سایت نگه دارید.

در ادامه، قطعاً آنها علاقه مند خواهند شد که با محصولات و خدماتتان آشنا شوند، و چه بسا از شما خرید کنند. بی شک، دلتان می خواهد که مخاطبان معمولی شما به مشتریان وفادار تبدیل شوند. این امکان پذیر است. ما به شما خواهیم گفت که تولید محتوای متنی برای سایت چطور می تواند شما را به اوج برساند. با ما همراه باشید.

اسرار و رمز و رازهای خدمات تولید محتوای حرفه ای

آیا فکر می کنید هر کسی که ادعای نویسندگی تولید محتوای سایت را دارد می تواند متن های حرفه ای بنویسد؟ شاید در نگاه اول این طور به نظر برسد، اما وقتی شما به فروش دلخواهتان نمی رسید، از این افراد مأیوس خواهید شد! پس چرا از همان ابتدای کار وبسایت خود، کار تولید محتوای متنی را به حرفه ای ها نمی سپارید؟

قبل از اینکه وارد بحث خدمات تولید محتوای حرفه ای شویم، باید بدانید که هدف شما از این کار چیست و می خواهید به کجا برسید. نوشتن محتوا یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش سایت ها است. آسان است که سیستم رایانه خود را روشن کنید و درباره موضوع کسب و کارتان مطلب بنویسید؛ اما نوشتن محتوای حرفه ای، یک شبه اتفاق نمی افتد!

نوشتن محتوای سایت به سبک حرفه ای ها به سال ها تمرین و تمرین نیاز دارد. خدماتی که ما می خواهیم به شما معرفی کنیم، حاصل بیش از 10 سال تجربه نویسندگی محتوای سایت است و ما به آن افتخار می کنیم. در پایان بحث درباره یک وبسایت تخصصی تولید محتوای سایت، برایتان بیشتر صحبت خواهیم کرد.

در مسیر تولید محتوای حرفه ای برای وبسایت ها، رمز و رازهایی وجود دارد که در این قسمت به برخی از آنها اشاره ای کوتاه خواهیم داشت:

نکته اول:

برای پیدا کردن موضوع تولید محتوا به ذهنتان رجوع کنید. جدیدترین مطالبی که در حوزه کسب و کار شما مطرح می شود را فهرست کنید تا ببینید که باید درباره چه چیزهایی بنویسید. به این ترتیب، پیدا کردن واژه ها و عبارت های مناسب برایتان چندان سخت نخواهد بود.

نکته دوم:

برای نوشتن متن های حرفه ای برای سایت ها نیاز دارید که سئو محتوا را یاد بگیرید. چطور می توانید محتوای حرفه ای بنویسید در حالی که هیچ قوانین و اصولی را در متن خود به کار نگرفته اید؟ برای تولید محتوای حرفه ای وبسایت، نیاز دارید قوانین سئو محتوا را طبق آخرین تغییرات و به روزرسانی ها بیاموزید. درک اصول اولیه می تواند شما را از سایر نویسندگان متمایز سازد.

نکته سوم:

سومین نکته که جزو مهم ترین اسرار تولید محتوای حرفه ای سایت است، شناسایی انواع کلمات کلیدی محتوا می باشد. فرض کنید می دانید درباره چه موضوعی می خواهید محتوا بنویسید اما نمی دانید که کدام کلمات، بیشتری بازدید و جستجو را دارند؛ پس تلاش شما چه سودی خواهد داشت؟

به جای اینکه بی هدف، متن هایی را برای انتشار در وبسایت بنویسید، کلمات کلیدی هدف را پیدا کنید. عبارت های مرتبط را در نظر بگیرید و بر اساس شرایط و استراتژی کسب و کارتان آنها را دسته بندی نمایید. توصیه می کنیم قبل از شروع به نگارش تولید محتوای سایت، حتماً تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید تا دقیقاً بدانید که در شروع کار، چه عبارت هایی را به کار ببرید.

نکته چهارم:

نکته دیگری که در تولید محتوای حرفه ای سایت اهمیت دارد، رعایت حجم محتوا و تعداد کلمات آن است. به طور متداول، با انتشار محتواهای 500 کلمه ای نمی توانید در موتور جستجوگر گوگل، رتبه کسب کنید. تعداد کلمات هر محتوای سایت شما باید حداقل 1000 کلمه و حداکثر 3000 کلمه باشد. اما توجه کنید که مخاطبان از خواندن متن های طولانی خوششان نمی آید. ابتدا مخاطبان خود را بشناسید و سپس حجم متن های محتوا را تنظیم کنید.

تولید محتوای حرفه ای با خاصیت مغناطیسی !

“تولید محتوای متنی حرفه ای با خاصیت مغناطیسی!” درست است؛ این جمله واقعاً صحت دارد. می خواهید بدانید چرا؟ در این بخش نیز ما را همراهی کنید.

حتماً می دانید که خاصیت آهن ربا، یک خاصیت مغناطیسی است و فلزات آهنی را به سمت خود جذب می کند. خب! محتوای حرفه ای شما نیز باید آنچنان جذاب و مهیج نوشته شود که همانند یک آهن ربا، مخاطب را به خود جذب کند. به همین سادگی!!

ما به این متن های حرفه ای می گوییم، تولید محتوای حرفه ای با خاصیت مغناطیسی!

شناسایی هدف تولید محتوا می تواند به شما کمک کند که بهتر بدانید که مخاطبانتان به دنبال چه مطالبی هستند. مثلاً تولید محتوا برای سایت فروشگاه اینترنتی محصولات ارگانیک، باید پیرامون موضوعات سلامتی و تندرستی افراد انجام گیرد و در نهایت، مخاطب به خرید محصولاتی سوق داده شود که این نیاز را برایش برآورده می سازد.

در مقابل، تولید محتوا برای سایت های شرکتی، بر اساس فروش محصولات یا انواع خدمات برنامه ریزی خواهد شد. وقتی می خواهید متن های تخصصی بنویسید، کلمات کلیدی هدف را تخصصی تر پیدا کنید.

به طور مثال، تولید محتوا برای گلخانه، یکی از نیازهای رو به رشد است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کسانی که وارد حوزه باغبانی و گلخانه می شوند به محتواهای حرفه ای و تخصصی نیاز دارند. ما در کنار شما هستیم تا این نیازتان را برآورده سازیم.

در هر صورت نباید از اهمیت استراتژی تولید محتوای حرفه ای سایت غافل شوید. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما بین 1000 تا 2000 کلمه است و تمامی واژه ها و کلمات کلیدی را در خود دارد. حتماً و حتماً برای محتوای خودتان تصاویر گرافیکی زیبا و جذاب و دست اول تهیه کنید؛ چیزی که موتور جستجوگر گوگل واقعاً به آن علاقه مند است.

خدمات تولید محتوای حرفه ای با “کافه محتوا”

دریافت خدمات تولید محتوای حرفه ای برای سایت ها، از اهمیت زیادی برخوردار است و تا حد زیادی می تواند یک وبسایت را از سقوط نجات دهد. اگر شما هم می خواهید در گوگل رتبه خوبی به دست بیاورید باید متن های حرفه ای و قوی منتشر کنید.

کافه محتوا، مرجع تولید محتوای تخصصی برای سایت، در کنار شما عزیزان است تا بهترین متن ها را برای کسب و کار اینترنتی خود داشته باشید. خدمات کافه محتوا شامل تولید محتوای تألیف و ترجمه ای فارسی و انگلیسی در تمامی زمینه ها همچنین خدمات تولید محتوای همیشه سبز و تحقیق کلمات کلیدی می باشد. نگارش متن رپورتاژ آگهی نیز به طور حرفه ای توسط بهترین نویسندگان انجام خواهد گرفت.

کافیست برای یک بار هم که شده به ارتقای وبسایتتان اهمیت بدهید و با اختصاص بودجه کافی، تولید محتوای حرفه ای سایت را جدی بگیرید. این به نفع کسب و کار خود شما است. مانیز در کنارتان و همراهتان هستیم تا بیشترین و بهترین نتایج را شاهد باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تولید محتوای سایت، قیمت پکیج تولید محتوای سایت و قیمت پکیج بازاریابی محتوایی سایت می توانید با شماره تلفن 09138651225 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس وبسایت کافه محتوا، http://www.cafe-mohtava.ir/ مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2808

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.