افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

با یک رژیم به اندام ایده آل خود برسید

  • کد خبر : 1466
با یک رژیم به اندام ایده آل خود برسید

همه ما می‌دانیم چاقی و مصرف بیش از اندازه غذاهای فست فودی و کنترل نکردن غذا برای رژیم لاغری سبب افزایش وزن می‌شود. افزایش وزن به دنبال خود انواع بیماری های سرطان آور، بیماری ‌های قلبی، دیابت و فشارخون را به دنبال دارد که سلامتی ما را تهدید می‌کند. بسیاری از افراد برای کاهش وزن […]

همه ما می‌دانیم چاقی و مصرف بیش از اندازه غذاهای فست فودی و کنترل نکردن غذا برای رژیم لاغری سبب افزایش وزن می‌شود. افزایش وزن به دنبال خود انواع بیماری های سرطان آور، بیماری ‌های قلبی، دیابت و فشارخون را به دنبال دارد که سلامتی ما را تهدید می‌کند. بسیاری از افراد برای کاهش وزن و لاغری خود به دنبال راه های پر خطری از جمله جراحی و یا داروهای لاغری می‌روند. ما در این مقاله می‌خواهیم تاثیر رژیم را بر تناسب اندام شما بررسی کنیم و همچنین به شما کمک کنیم با رژیم شیر موز بتوانید به اندام ایده آل خود برسید.

رژیم لاغری چه تاثیراتی را بر سلامت ما به دنبال دارد؟

رژیم لاغری شما می‌تواند از بسیاری از مشکلات ناشی از چاقی و اضافه وزن و بسیاری از عوامل عدم  عزت نفس بکاهد و بر روی کیفیت زندگی شما تاثیر بگذارد. چاقی تاثیرات مضری بر سبک زندگی و حالات روحی_روانی افراد می گذارد. از جمله این عوامل : افسردگی، عدم عزت نفس، گوشه‌گیری، مشکلات جنسی و از این موارد می باشد. اگر اضافه وزن دارید و می‌خواهید به تناسب اندام ایده آل خود برسید, این مقاله  را دنبال کنید. شما می توانید با حداکثر ۳۰ دقیقه ورزش روزانه، داشتن یک رژیم غذایی سالم، کنترل کردن خوراک و نوشیدنی هایی که استفاده می کنید، خود را به هدفتان نزدیک تر کنید. رژیم لاغری به این معنا نیست که خود را گرسنگی بدهید و غذا نخورید. بدن شما به کالری، پروتئین، کربوهیدرات و انواع ویتامین ها نیاز دارد. شما باید با یک برنامه غذایی سالم و با در نظر گرفتن نیازهای جسمی خود یک برنامه غذایی مناسب داشته باشید.برنامه غذایی مناسب سبب می شود تا سبک زندگی شما تغییر کند و کاهش وزن به شما می دهد.

راهکار های لاغری

انتخاب غذا های مقوی

می توانید با انتخاب غذاهای رژیمی برای کاهش وزن خود اقدام کنید، اما این را بدانید غذاهای کم چرب بیشتر باعث گرسنگی شما می‌شوند و ممکن است نتیجه پرخوری بیش از اندازه باشد. پس برای نتیجه عالی شما باید ترکیبی از غذاهای مقوی و فرآوری نشده را انتخاب کنید. از جمله می‌توان به رژیم شیر و موز اشاره کرد.

رژیم شیر و موز

رژیم شیر و موز یک رژیم غذایی سالم و پر فایده است. اگر می‌خواهید لاغری را تجربه کنید این راهکار را فراموش نکنید. مصرف کلسیم بر اساس مطالعات انجام شده به شما کمک می کند تا از شر چربی های مزاحم خلاص شوید. از سوی دیگر کلسیم شیر کالری را در بدنتان کاهش می دهد و به کمک و به لطف هورمون مقابله با گرسنگی در شما زودتر احساس سیری ایجاد می کند. رژیم شیر و موز از سریع ترین و پرکاربردترین رژیم های لاغری است، که برای سوزاندن چربی ها بسیار موثر است. علاوه بر مواد کاملاً سالم و طبیعی آن، ویتامین هایی که در آن موجود است کاستی‌های بدن شما را رفع می کند. علاوه بر آن شیر یک ماده غذایی کامل است.

فواید رژیم شیر و موز

  • شیر و موز سبب کاهش وزن در شما می شود.
  • رژیم شیر و موز مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز بدن شما را تامین می‌کند.
  • سبب عضله سازی در ناحیه شکم پا و عضلات دست می شود.
  • لاغری بسیار مناسب شما هدیه می دهد.

یک اندام زیبا با ورزش

یکی از دلایل اضافه وزن افراد چاق تحرک نداشتنشان است. تحرک کم سبب می شود تا چربی ها انباشته شوند و چربی سوزی صورت نگیرد. شما با انجام ورزش های هوازی می توانید به چربی سوزی کمک کنید. از جمله ورزش های مناسب می‌توان به پیاده روی، بدنسازی، دوچرخه سواری و غیره نام برد. با ورزش کردن تحرکتان بیشتر می شود و علاوه بر کاهش وزن در روحیه شما تأثیر می گذارد و به عزت نفس و این موارد کمک می کند. ورزش کردن را حتما به برنامه های خود اضافه کنید.

تغییر سبک زندگی

سبک زندگی از عوامل بسیار مهم و کاربردی در زندگی شما می باشد. اشتباهات و عادت های غلط سبب می شود تا شما تبدیل به یک فرد چاق شوید. برای این کار باید عادت بد خود را یادداشت و بررسی کنید که چگونه می توان برای آنان راه حلی در پیش بگیرید. سعی کنید عادات خوب خود را جایگزین عادات بد کنید. ورزش کنید، رژیم غذایی مناسب داشته باشید.خود را در معرض استرس قرار ندهید. اضطراب، استرس و مشغله های زیاد در زندگی سبب به هم خوردن اعصاب شما می شوند. سعی کنید خود را در مکان آرام قرار دهید و در هنگام غذا خوردن آرامش داشته باشید. بعضی از چاقی های بسیار می تواند دلیلش استرس و اضطراب بیش از حد باشد که نتیجه اش اضافه وزن بیش از حد می شود.

ویژگی های یک رژیم لاغری خوب

  • برای لاغری شما باید یک رژیم کامل و متعادل داشته باشید.
  • رژیم غذایی شما باید متناسب با نوع بدن و شما برنامه‌ریزی شود.
  • این رژیم باید سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز بدن باشد.
  • وعده های غذایی شما باید به تعداد مناسب باشد.

رژیم غذایی مناسب باید طبق چارچوب بر اساس شرایط خاص فرد سنجیده شود و با اصلاحات غلط می توانست سبک زندگی سالم را به سبک زندگی ناسالم  خود جایگزین کنید و سلامت و تناسب اندام را برای خود رقم بزنید.

جمع بندی

ما انواع رژیم های غذایی داریم رژیم حبوبات، کربوهیدرات، رژیم خام خواری و رژیم گیاهخواری و انواع دیگر را دارا هستیم .اما مهمترین نکته در این باره به این صورت است که رژیم خود را کامل و  اصولی به کار ببرید و برای تغییر سبک زندگی خود حتماً از کارشناسان و مشاوران تغذیه در سایت  Niazito.comاستفاده کنید و یک اندام زیبا را داشته باشید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1466

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.