افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

بررسی اتاق فرار چشم سوم در تهران + آدرس و نحوه‌ی رزرو

  • کد خبر : 5027
بررسی اتاق فرار چشم سوم در تهران + آدرس و نحوه‌ی رزرو

اگر اهل تفریح‌های هیجانی و حل معماهای پیچیده هستید، حتما تا به حال اسم اتاق فرار به گوشتان خورده است. اتاق های فرار از بهترین سرگرمی‌های دنیای مدرن هستند که گروه‌های دوستی جوانان هر هفته به یکی از آن‌ها سر می‌زنند و با هم به حل معماها می‌پردازند. اهل هر شهری که باشید، برای رزرو […]

اگر اهل تفریح‌های هیجانی و حل معماهای پیچیده هستید، حتما تا به حال اسم اتاق فرار به گوشتان خورده است. اتاق های فرار از بهترین سرگرمی‌های دنیای مدرن هستند که گروه‌های دوستی جوانان هر هفته به یکی از آن‌ها سر می‌زنند و با هم به حل معماها می‌پردازند.

اهل هر شهری که باشید، برای رزرو سانس اتاق اتاق فرار، باید اول بهترین اتاق فرارهای شهرتان را بشناسید. برای آشنایی با بهترین و هیجان انگیزترین اتاق فرار شهرتان، بهترین پیشنهاد این است که به وبسایت t4f.ir مراجعه کرده و با بازی‌های مختلف آشنا شوید.

در ادامه‌ی این مقاله، قرار است یکی از بهترین اتاق فرارهای شهر تهران به نام اتاق فرار چشم سوم را با هم بررسی کنیم. پس اگر اهل تهران هستید یا قصد سفر به این شهر را دارید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا هم بازی را با هم بررسی کنیم و لینک رزرو آنلاین آن را در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی اتاق فرار چشم سوم

اتاق فرار چشم سوم ، یک بازی در ژانر وحشت ، تئاتر تعاملی و وهم آلود است که درجه سختی آن 9 از 10 است! یعنی این که این بازی، یک اتاق فرار دشوار است! البته این بدان معنا نیست که گروه‌های مبتدی نمی‌توانند از این بازی لذت ببرند، اما داشتن تجربه می‌تواند تجربه‌ی بازی را سهل‌تر کند.

برای شروع این بازی به یک گروه 5 تا 8 نفره احتیاج دارید. 90 دقیقه هم زمان دارید تا معماها را حل کنید و بازی را به اتمام برسانید. سعی کنید با لباس راحت به مجموعه بروید و 10 دقیقه زودتر از شروع بازی به مجموعه بروید تا در روند بازیتان اخلال ایجاد نشود و سانستان کنسل نشود. این بازی اولین اتاق فرار از مجموعه IQ Escape است.

داستان بازی اتاق فرار چشم سوم

چشم سوم یا چشم برزخی به افراد قدرت روشن بینی، پیش بینی آینده، درک حقیقت پدیده‌ها و فهم چیزهایی را می‌دهد که انسان در حالت عادی قادر به تشخیص آن‌ها نیست. انسانی که چشم سومش باز شده خواهد توانست با کائنات ارتباط برقرار کرده و دنیای ماوراء الطبیعه را احساس کند.

شما با همدیگه تصمیم گرفتید که اعمالی رو انجام بدید که چشم سومتون رو باز کنید. اما بعد از اون نه تنها چشم سومتون باز نشد ، بلکه سایه‌هایی رو میبینید ، صداهایی رو میشنوید که قبلا قادر به حس کردنشون نبودید. کابوس‌هایی میبینید که خواب رو ازتون گرفته و الان به دنبال حل این مشکلاتتون هستید. با پرس و جو، آدرس دعا نویسی به اسم صادق رو پیدا کردید که احتمالا میتونه کمکتون کنه.

آدرس اتاق فرار چشم سوم

اتاق فرار چشم سوم در شهر تهران، یادگار امام شمال، بالاتر از خروجی هاشمی رفسنجانی قبل از خروجی فرحزاد کوچه گلبرگ پنجم بن بست دشت آبی قرار دارد.

نظرات کاربران در مورد اتاق فرار چشم سوم

کاربران تایم فورفان به این اتاق فرار امتیاز 9.2 از 10 را داده‌اند. این نشان می‌دهد که بازیکنان روی هم رفته رضایت بالایی از این اتاق فرار دارند. از نظرات درج شده بر روی وبسایت، می‌توان فهمید که کاربران از سناریو، دکور و فضاسازی، سطح معماها، سطح المان وحشت و برخورد پرسنل رضایت خوبی داشته‌اند.

در ادامه چندی از نظرات کاربران را باهم مرور می‌کنیم:

مهرداد: سناریو و داستان باحال بود. 5 از 5 میدم. ترسش هم خوب بود ولی خیلی زیاد نبود که اذیت بشید و 5 از 5 میدم. اکتورهای هم قوی و پرانرژی بودن و امتیاز اون ها هم به نظرم 5 از 5. محیط بازی خیلی بزرگ نبود ولی کوچک هم نبود یعنی به اندازه 5 یا 6 نفر محیط مناسبی بود. سطح معماها هم میشه گفت سختیشون 4 از 5 بود ولی یکیشون رو باید با دقت به صداها گوش بدین وگرنه حل نمیشه. یک شخصیت تعاملی هم داره که به بازی هیجان و سرگرمی میده!

علیرضا: اول از همه از رفتار خوب و دوست داشتنی پرسنل تشکر میکنم. دمشون گرم واقعا این اتاق فرار به نظرم دست کم گرفته شده. ترسش واقعا خلاقانه و زیاد بود و به موقع هم حتی کمدی داشت. به خوبی تئاتر تعاملی رو در آورده بودن با اکت‌هاشون و فضا و دکورش که اصلا تو یه جهان دیگه بود. اینقدر خوب بود به نظرم حتما یه امتحانش کنید پشیمون نمیشید.

مستان: داستان، دکور، فضا، اکت، همه چی عالی بود. پازل‌ها خیلی خوب بودن. ما گروه 6 نفره بودیم. به همه خیلی خوش گذشت و فضا به اندازه کافی بزرگ بود برامون. پازل‌ها همه رو مشغول کرد و همه یه بک داشتن. با اینکه ژانر وحشتناک هست و ما کلی ترسیدیم، در کنارش کلی هم خندیدیم!

نگین: دمتون گرم واقعا! همه چی عالی بود معماها قابل فهم، بک‌ها عالی، اینکه بیسیم و این داستانا وجود نداره خیلیی خوبه! اکتورها خیلی خوب بودن! قسمت تعاملیشم خیلی فان بود. ما یه گروه 6 نفره بودیم و خیلییی بهمون خوش گذشت.

امین: اکتورها بسیار عالی بودن. فوق‌العاده ترسناک و عالی. از بسیاری از اتاق فرارهای قبلی بهتر بود. ما کلا 6-7 تا اتاق فرار رفتیم. این جزو تاپ ترینا بود. لذت بردیم.

رزرو آنلاین اتاق فرار چشم سوم

برای مشاهده سانس‌ها و رزرو آنلاین اتاق فرار اختیار، روی این لینک کلیک کنید و پس از خواندن قوانین و مشاهده‌ی زمان‌های در دسترس، پول بلیط را پرداخت کنید و سانستان را رزرو کنید! به همین راحتی!

سخن آخر

بررسی اتاق فرار چشم سوم در تهران به اتمام رسید. این بازی بدون شک یکی از بهترین‌هاست و پیشنهاد ما برای همه‌ی افراد، اعم از حرفه‌ای و مبتدی این است که حتما این بازی را امتحان کنند و لذت ببرند. سناریو، دکور و اکت‌ها باعث می‌شود علاوه بر ترسیدن، کلی بخندید و خوش بگذرانید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5027

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.