افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

بررسی صرافی های مجاز برای ایرانیان

  • کد خبر : 3948
بررسی صرافی های مجاز برای ایرانیان

در سال های اخیر به دلایل متعددی بسیاری از شرکت های مالی و صرافی هایی که معتبر هستند و در دنیا از شهرت برخوردارند از همکاری با ایران امتناع می کنند. البته در راس این دلایل تحریم های بین المللی است که بر ایران قرار داده شده است. در رابطه با این مسائل کاربران ایرانی […]

در سال های اخیر به دلایل متعددی بسیاری از شرکت های مالی و صرافی هایی که معتبر هستند و در دنیا از شهرت برخوردارند از همکاری با ایران امتناع می کنند. البته در راس این دلایل تحریم های بین المللی است که بر ایران قرار داده شده است. در رابطه با این مسائل کاربران ایرانی که علاقه بسیاری به شرکت در بازار پر شور ارز دیجیتال دارند با مشکلاتی رو به رو هستند و نمی توانند به راحتی خارجی ها ارز های متعدد را خرید و فروش کنند.

صرافی های ارز دیجیتال مجاز

برای حل مشکلات متعددی که کاربران ایران به دلیل تحریم های بین المللی در هنگام خرید و فروش ارز با آن رو به رو هستند، می توان راه حل هایی پیدا کرد. یکی از این راه ها پیدا کردن صرافی های ارز دیجیتال مجاز است که با استفاده از آن می توانید ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید.

البته پیدا کردن یک صرافی مجاز که توانایی ارائه خدمات را بدون هیچ گونه مشکلی داشته باشد بسیار سخت است. شما اگر از متا تریدر ها استفاده می کنید و به متاتریدری پیشرفته تر نیاز دارید می توانید از سی تریدر استفاده کنید. سی تریدر ها همان متاتریدر ها هستند که فقط پیشرفته تر و مجهز تر هستند. در ادامه به لیستی از صرافی های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها می پردازیم.

پیدا کردن صرافی های ارز دیجیتال

برای این که ما بتوانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال را پیدا کنیم باید به ویژگی های آن توجه کنیم. صرافی که تمامی این ویژگی ها را در کنار هم داشته باشد می تواند صرافی مناسبی برای اعتماد کردن باشد. در ادامه به ویژگی های اصلی بارز و جامع و رایج صرافی های معتبر و خوب می پردازیم.

ویژگی‌ های اصلی یک صرافی عالی

  1. اندازه کارمزد
  2. میزان معاملات زیاد
  3. امنیت بالا
  4. پشتیبانی اخبار بازار
  5. رابط کاربری آسان
  6. هزینه واریز و برداشت رمز ارز
  7. پشتیبانی بیست و چهار ساعته
  8. داشتن اپ موبایل
  9. خرید و فروش با ارز فیات مشهور
  10. دسترسی آزاد برای کاربران ایرانی
  11. ابزار های معاملاتی مختلف
  12. دادن راه کار های مختلف برای درآمد
  13. دادن ربات سرمایه گذاری رایگان

لیست صرافی های  خارجی مجاز برای کاربران ایرانی

اکثر صرافی های معروف و مشهور دنیا از کار کردن با کاربران ایرانی امتناع می کنند و صرافی های بسیار کمی هستند که با کاربران ایرانی همکاری می کنند. البته این تعداد کمی که کار می کنند یا از اعتبار کمی برخوردارند یا امنیت ندارند و در هر صورت کار کردن با این صرافی ها کاری ریسکی است و ممکن است که ضرر زیادی به ما وارد شود.

خبر خوبی که می تواند کاربران ایرانی را خوشحال کند این است که برخی صرافی ها وجود دارد که بدون احراز هویت انجام می شود و این صرافی ها بسیار معتبر هستند در دنیا و به نوعی می توان گفت برای ایرانی ها مجاز است.

بایننس

این صرافی یعنی صرافی بایننس یکی از معتبر ترین صرافی های دنیا است که از مزایای آن این است که بدون احراز هویت کار انجام می شود و این برای ایرانیان بسیار مفید و خوب است. راه های زیادی برای فرار از این تحریم ها در این صرافی وجود دارد که از جمله موارد زیر است.

  • فیلتر شکن
  • ثبت نام با ایمیل به جای موبایل

البته باید به این نکته توجه کرد که در این صرافی حد مشخصی از معاملات معین شده و شما نمی توانید بیشتر از آن خرید و فروش انجام دهید. یعنی این معاملات با این گونه صرافی ها برای کسانی که سرمایه ی زیادی دارند مناسب نیست چون نمی توانند به اندازه دلخواه معاملات خود را انجام دهند. کارمزد این صرافی بسیار کم است و این به نفع شما است که این صرافی کارمزدی در حدود یک دهم درصد می گیرد. همچنین از دیگر مزایای این صرافی این است که اعتبار و امنیت زیادی دارد.

کوینکس

یکی دیگر از صرافی هایی که بین ایرانی ها از محبوبیت بالایی برخوردار است صرافی کوینکس است. این صرافی یکی دیگر از آن صرافی های معتبر در دنیا است که شما با خیال راحت می توانید از خدمات آن استفاده کنید. این صرافی هیچ گونه مشکلی با کاربران ایرانی ندارد و شما به راحتی می توانید در آن احراز هویت کنید. از مزایای این صرافی این است که در خرید و فروش ارز شما هیچ گونه محدودیتی ندارید و عملا برای هرگونه فعالیتی آزاد هستید.

کوین بیس

این صرافی یکی دیگر از صرافی های معتبر در دنیا است که از طرفداران بسیاری برخوردار است. این صرافی طریقه فعالیتش به طور مستقیم است و روی فعالیت ها متمرکز است. این صرافی خرید و فروش را بدون واسطه در اختیار ما می گذارد و انجام می دهد. از مزایای این صرافی می توان موارد زیر را نام برد.

  1. کارمزد کم در معاملات
  2. امنیت بسیار زیاد
  3. اعتبار بالا
  4. پشتیبانی خوب

هات بیت

این صرافی نیز یکی از بهترین صرافی های دنیا است و شما با خیال راحت از اعتبار آن می توانید در آن ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید. این صرافی به این دلیل برای ایرانیان بسیار مناسب است که نیازی به احراز هویت ندارد. پس از این رو در هیچ جایی ایرانی بودن کاربر ثبت نمی شود.

برای استفاده از این صرافی می توان از فیلتر شکن استفاده کرد و برای ثبت نام هم از ایمیل به جای شماره تلفن استفاده کرد. البته در این صرافی هم مانند برخی از صرافی ها اگر بدون احراز هویت بخواهید از خدمات آن استفاده کنید محدودیت هایی مثل محدودیت اندازه معاملات وجود دارد که در آن نمی توانید بیش از حد مشخص شده معامله انجام دهید. از این رو این نوع صرافی برای کسانی که هدفشان معاملات با سرمایه بالا است مناسب نیست. از مزیت های بسیار خوب این صرافی این است که اگر شما در آن سرمایه گذاری کنید هر ماه سود کسب می کنید.

بیت مکس

این صرافی یکی دیگر از صرافی هایی است که در آن می توانید بدون احراز هویت خرید و فروش را انجام دهید. اسم این صرافی مشهور بیت مکس است و این صرافی از تعداد بسیاری آلت کوین پشتیبانی انجام می دهد. اصلا جایی برای نگرانی نیست زیرا کار کردن با آن بسیار آسان است. از مزایای بسیار خوب این صرافی موارد زیر است.

  • نسبت به بقیه صرافی ها حد مشخص معاملاتش بیشتر است. در صرافی بیت مکس حد مشخص معاملات دو بیت کوین است.
  • از نظر نقد کردن هیچ گونه مشکلی نیست زیرا حجم معاملات زیاد است.
  • با یک ایمیل می توان از آن استفاده کرد و در آن فعالیت کرد.
  • کسب اعتبار جهانی برای کاربران ایرانی

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3948

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.