افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

بررسی قیمت خرید و فروش +3 تاروغن صنعتی پرفروش از جمله برش , هیدرولیک و اکسترا توربو دیزل20w50

  • کد خبر : 1621
بررسی قیمت خرید و فروش +3 تاروغن صنعتی پرفروش از جمله برش , هیدرولیک و اکسترا توربو دیزل20w50
خرید و فروش انواع روغن های صنعتی پرفروش از جمله روغن صنعتی برش و اکسترا توربو دیزل 20w50 و هیدرولیک با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها در فیداراویل .

در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین روانکاهای صنعتی در بازار ایران را به شما معرفی کنیم .

بررسی مشخصات و قیمت خرید و فروش روغن بهران برش

در انواع ماشینکاری ها و‌ صنعت  به منظور ایجاد برش از روغن بهران برش استفاده می شود که دارای کاربرد های گسترده ای بوده و استفاده از آن به صورت کاملا مستقیم می باشد.
استفادع از این روغن در خصوص تراشکاری و‌ فرایند های فلزکاری نیز دیده می شود که از اصطکاک جلوگیری کرده و تنظیم و کاهش حرارت میان قطعات را به دنبال دارد.
در نتیجه کارکرد قطعات را بهبود می بخشد.

با افزایش دما و‌ حرارت کارکرد قطعات کاهش میابد که با ایتفاده از این روغن می توان در کنار بهبود این موضوع، عمر قطعات را نیز با افزایش رو به رو کرد. همچنین از خوردگی و‌فرسایش جلوگیری می کند.  در صنعت و‌ ماشینکاری از کارکرد های این روغن می توان نام برد که با توجه به انواع گسترده ای که دارند در موارد مختلف هم استفاده می شوند.
از این رو قیمت خرید و فروش روغن بهران برش به نوع آنها بستگی دارد. ویژگی مهم این روغن ها نا محلول بودنشان در آب است که در برخی موارد به صورت خالص به کار گرفته می شوند.
البته حتما باید هنگام خرید آن ها توجه نموده  به دلیل اینکه با خرید جنس بی کیفیت در کنار هدر رفتن هزینه،  شاهد فرسایش قطعات نیز خواهید بود.
از این رو‌ این اجناس را با بهترین کیفیت و‌از جاهای مطمئن خریداری نمایید.

قیمت خرید و فروش روغن بهران هیدرولیک:

روغن هیدرولیک در مواردی همچون سیستم های هیدرولیک و پرس های سنگین و سبک  به کار برده می شود که کاربرد گسترده آن در قطعات صنعتی  می باشد. این روغن از پر کاربرد ترین روغن ها بوده که در موارد فوق استفاده های گسترده ای دارد.
این روغن متشکل از مواد افزودنی مناسب و روغن پایه معدنی مرغوب می باشد  که از ویژگی های بارز آنها می توان به اکسیداسیون عالی و پایداری حرارتی، دارای قابلیت ضد سایش، خاصیت فیلتر شدن عالی ، آزاد سازی هوا از روغن، توانایی محافظت و مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی اشاره نمود.
با توجه به تمامی ویژگی های ذکر شده  می توان اهمیت آن را کاملا درک نمود که چگونه می توان از آن در امور مهمی استفاده کرد. البته این روغن ها انواع مختلفی داشته که برای اطلاع از قیمت خرید و فروش روغن هیدرولیک
باید نوع آنها را بررسی نمود. زیرا هر یک دارای ویژگی های به خصوصی می باشد اما ویژگی مهمی که دارد این است که موجب طولانی شدن عمر قطعات می شود. در سیستم های هیدرولیک صنعتی و گردشی قابل مشاهده در خودرو ها نیز کاربرد آن دیده می شود.  این روغن وظیفه انتقال قدرت به قطعات را داشته که در ماشین های سنگین مانند جرثقیل ها و جک ها نیز به کار برده می شود. زیرا نوعی روانکاری میان قطعات به وجود می آورد که به همین دلایل محبوبیت زیادی در صنعت دارد.

خرید و فروش روغن اکسترا توربو دیزل 20w50:

از روغن هایی با کیفیت عالی که دارای خاصیت پایداری در برابر حرارت بوده می توان به روغن اکسترا توربو دیزل 20w50 اشاره کرد که از طرفی دارای خاصیت کنترل کنندگی دوده نیز می باشد.
این روغن در اصل از روغن پایه نیمه سنتتیک و‌ مواد افزودنی تهیه گشته که کاربرد وسیع آن در خودرو های سال ۲۰۰۴ میلادی به بعد دیدع می شود.
برای ماشین هایی همچون اتوبوس و کامیون ها که شرایط سختی برای کار را تحمل می کنند استفاده از این روغن ها کاربرد بسیاری دارد.
ابن روغن همچنین دارای قابلیت پراکنده‌ سازی و قدرت پارک‌ کنندگی کاملا درست دوده و ذرات حاصل از آتش سوزی در موتورهای دیزلی
مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون تحت شرایط دمایی بالا به منظور کاهش تشکیل لجن و رسوب به جهت افزایش عمر موتور
دارای پایداری برشی عالی و  کاهش افت ویسکوزیته و فشار روغن در موتور
سهولت در روشن شدن موتور در دماهای پایین و محافظت سریع قطعات موتور در برابر ساییدگی
دارای مقدار قلیائیت کل TBN بالا برای محافظت بهتر در برابر فرسایش روغن
خاصیت ضد سایش عالی
فراریت مطلوب به جهت کاهش کم شدن روغن و… می باشد. تمامی موارد ذکر شده نشان از اهمیت و ویژگی های گسترده این روغن است.
این روغن ها دارای انواع مختلفی هستند که در خصوص خرید و اطلاع از قیمت خرید و فروش روغن اکسترا توربو دیزل 20w50 باید نوع آنها را سنجید و حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد.

یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی فروش انواع روانکارهای صنعتی , بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل  fidaroil.com  می باشد که با سابقه ای بیش از 10 سال همواره در پی رضایت مشتریان خود بوده و در این راه بهترین کیفیت ها را با مناسب ترین قیمت ها به سراسر ایران ارسال می کند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1621

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.