افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
0

بهترین ایمپلنت فوری در تهران

  • کد خبر : 2080
بهترین ایمپلنت فوری در تهران

بهترین ایمپلنت فوری در تهران اختصاص می یابد به پزشکانی که پیش از انجام ایمپلنت فوری ابتدا آزمایش های لازم را انجام داده و انواع ایمپلنت ها را به بیمار معرفی کرده و در نهایت پیشنهاد لازم و مناسب را به بیمار می دهند. یکی از بهترین روش هایی که برای کاشت ایمپلنت دندان استفاده […]

بهترین ایمپلنت فوری در تهران اختصاص می یابد به پزشکانی که پیش از انجام ایمپلنت فوری ابتدا آزمایش های لازم را انجام داده و انواع ایمپلنت ها را به بیمار معرفی کرده و در نهایت پیشنهاد لازم و مناسب را به بیمار می دهند. یکی از بهترین روش هایی که برای کاشت ایمپلنت دندان استفاده می شود کاشت ایمپلنت دندان فوری است. دندانی که بر اثر حادثه یا بنا به دلیل های ژنتیکی و یا عدم مراقبت از دندان از بین رفته باشند جای خالی آن ها برای سلامت دهان و دندان آسیب جدی پیش رو خواهد داشت.

ایمپلنت جایگزین ریشه دندانی می شود که از بین رفته است و جای خالی آن باقی مانده است. ایمپلنت درون استخوان فک مانند ریشه دندان طبیعی عمل می کند و بسیار مستحکم درون استخوان فک قرار می گیرد.

در واقع تفاوتی که این روش با روش ایمپلنت سنتی دارد این است که دوره بهبودی ایمپلنت سنتی بسیار طولانی تر از دوره بهبودی ایمپلنت فوری است. زیرا در روش ایمپلنت فوری در همان روزی که ایمپلنت کاشت می شود یک تاج موقت جایگزین می شود تا زیبایی دندان از دست نرود و دوره بهبودی کوتاه تراز روش قبل شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ایمپلنت دندان و هزینه آن می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان

ایمپلنت فوری چگونه کاشت می شود؟

بهترین ایمپلنت فوری دندان در تهران نیز در کلینیک دندان پزشکی روشا با ایمپلنت های با کیفیت در کمترین زمان انجام می پذیرد. ایمپلنت یک روزه نیز به صورت کامل مانند روند ایمپلنت سنتی انجام می شود. ایمپلنت دندان باید به صورت کامل با استخوان فک جوش خورده تا بتوانند مانند دندان طبیعی عمل کند. این نوع ایمپلنت باید زمانی انجام شود که یک دندان را همان لحظه بکشید یا بلافاصله پس از افتادن یک دندان اقدام به کاشت ایمپلنت نمائید. تفاوتی که این نوع ایمپلنت با ایمپلنت سنتی دارد در این است که بلافاصله پس از کاشت ایمپلنت دندان در این روش باید تاج موقتی که ساخته شده است بر روی پایه ایمپلنت قرار داده شود تا ظاهر دندان کاشت شده مانند دندان طبیعی شود.

برای آن که بتوانید یک کاشت ایمپلنت بسیار عالی با نتیجه های موفقیت آمیز داشته باشید باید ابتدا چندین تست تشخصی را انجام دهید. این تست ها عبارتند از اشعه ایکس CT اسکن و عکسبرداری از دهان و دندان. نتیجه هایی که از این آزمایش ها به دست می آید. برای انجام این نوع جراحی خیلی کم پیش می آید که از بیهوشی استفاده شود و اغلب از بی حسی موضعی استفاده می شود.

پس از آن که بی حسی به صورت کامل انجام شود، مراحل کاشت ایمپلنت فوری آغاز می شود. معمولا در این روش پزشکان متخصص ایمپلنت از یک راهنمای دستیار پزشک استفاده می کنند تا موقعیت دقیق را برایشان تعیین کند و ایمپلنت را درون استخوان فک کاشت می کنند. در واقع این روش یک جراحی ساده و بسیار سریع است. پس از آن که ایمپلنت درون استخوان فک و جای دندان از دست رفته کاشته شد باید از تاج دندانی که به صورت موقتی طراحی و ساخته شده است استفاده شود تا بر روی پایه ایمپلنت قرار گیرد.

همین کاشت بلافاصله ایمپلنت دندان بعد از کشیدن دندان از دست رفته طبیعی باعث می شود مزیت های زیادی برای بیمار فراهم شود. از مزیت های این روش کاشت و درمان در مدت زمان کوتاه تر نسبت به ایمپلنت طبیعی است. البته طبق مطالعاتی که انجام شده است استفاده از ایمپلنت فوری برای فک بالا بسیار مناسب است. در صورتی که مدت زمان خالی بودن جای دندان از دست رفته طولانی تر شود باعث می شود استخوان فک کیفیت و تراکم خود را از دست دهد و بیمار دچار تحلیل استخوان فک شود. اما اگر بلافاصله ایمپلنت کاشت شود کمتر نیاز به استفاده از جراحی تکمیلی پیوند استخوان است.

چه افرادی کاندید مناسب ایمپلنت فوری هستند؟

پیش از آن که نوع ایمپلنت دندان برای بیمار تعیین شود باید آزمایش های لازم انجام شود و این آزمایش ها می تواند به صورت کامل تعیین کند آیا شما گزینه و کاندید مناسبی برای کاشت ایمپلنت دندان به صورت ایمپلنت یک روزه هستید یا خیر؟ در صورتی که نمی توانید ایمپلنت دندان انجام دهید ، می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

بریج دندان

به صورت کلی می توان گفت افرادی که شرایط زیر را داشته باشند می توانند گزینه بسیار مناسبی برای ایمپلنت دندان به صورت فوری و یک روزه باشند. این افراد عبارتند از:

  1. در صورتی که یک یا چند دندان خود را از دست داده باشید و می خواهید زیبایی دندان های شما به صورت فوری و بسیار زیبا اصلاح شود می توانید کاندید ایمپلنت فوری باشید.
  2. بیمارانی که دارای تراکم کافی در ناحیه استخوان فک هستند برای کاشت ایمپلنت فوری بسیار مناسب هستند زیرا دیگر نیاز به جراحی های تکمیلی مانند پیوند استخوان و لیفت سینوس ندارند.
  3. افرادی که به سلامت دهان و دندان خود به خوبی اهمیت می دهند و بافت دهانی آن ها بسیار سالم است گزینه مناسبی برای کاشت ایمپلنت فوری هستند. در صورتی که دارای بیماری دهان و دندان هستید بهتر است ابتدا مشکلات خود را درمان نمائید سپس اقدام به کاشت ایمپلنت دندان نمائید.
  4. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که بر روی رعایت بهداشت دهان و دندان بسیار حساس هستند و رعایت می کنند می توانید گزینه مناسبی برای ایمپلنت فوری باشید. به صورتی که حداقل روزی دو مرتبه از مسواک و نخ دندان استفاده نمائید.
  5. افرادی که عادت به ساییدن دندان ندارند و یا عادت به دندان قروچه کردن ندارند می توانند کاندید مناسب ایمپلنت دندان باشند. زیرا فشاری که در ساییدن دندان یا دندان قروچه به به ایمپلنت وارد می شود باعث می شودکاشت ایمپلنت با شکست روبرو شود.
  6. بهتر است اگر از داروهایی استفاده می کنید که بر روی بهبود رشد استخوان شما تاثیر دارد، کمی صبر کرده تا مصرف این گونه دارو را قطع کنید سپس اقدام به کاشت ایمپلنت دندان نمائید.
  7. باید برای کاشت ایمپلنت فوری جزو آن دسته از بیمارانی باشید که دارای سلامت عمومی کافی هستند و از مواردی هم چون استعمال دخانیات و یا استفاده از غذاهای سخت و موارد آسیب زا دوری می کنند.
لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.