افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

بهترین تور نوروز 1402 آفریقای جنوبی و اروپا برای گردشگران حرفه ای

  • کد خبر : 3355
بهترین تور نوروز 1402 آفریقای جنوبی و اروپا برای گردشگران حرفه ای

گسترش واکسیناسیون به همراه عبور از پاندمی کرونا، برای سفر به بسیاری از کشور‌ها از جمله سوئیس، ایتالیا، ترکیه و … دیگر به ارائه کارت واکسن و پی‌سی‌آر منفی نیازی نخواهید داشت ولیکن ممکن است در سفر به بعضی‌ کشور‌ها همچون فرانسه و اسپانیا همچنان نیاز به ارائه کارت واکسن داشته باشید. خوشبختانه تور نوروز 1402 مانند […]

گسترش واکسیناسیون به همراه عبور از پاندمی کرونا، برای سفر به بسیاری از کشور‌ها از جمله سوئیس، ایتالیا، ترکیه و … دیگر به ارائه کارت واکسن و پی‌سی‌آر منفی نیازی نخواهید داشت ولیکن ممکن است در سفر به بعضی‌ کشور‌ها همچون فرانسه و اسپانیا همچنان نیاز به ارائه کارت واکسن داشته باشید. خوشبختانه تور نوروز 1402 مانند سال گذشته، همچنان میزبانی معتبر جهت تمامی مسیر‌ها یتان خواهیم بود. تور آفریقا جنوبی و تور اروپا به دلیل مکان های زیبا و بی نظریش به عنوان تورهای جذاب و محبوب در نوروز خواهد بود.

چرا تور آفریقا جنوبی؟

آفریقای جنوبی، در جنوبی ترین بخش قاره آفریقا قرار گرفته که از طبیعتی بسیار زیبا و حیات وحش متنوع مناسبی برخوردار می باشد. این کشور از شهرهای بزرگ و مدرنی برخوردار می باشد که در سال های گذشته سطح رفاه مردمش را توانسته به صورت چشمگیری افزایش دهد. آفریقا دارای 3 پایتخت بوده ولی ژوهانسبورگ به عنوان بزرگترین و مهم ترین شهر آن معرفی می شود. همچنین از نظر تنوع فرهنگ های بومی بی نظیر هستند و از 11 زبان رسمی (از جمله زبان انگلیسی) برخوردار است. توریست های زیادی از سراسر جهان در جهت دیدار از پارک های وحش این کشور هر ساله به آفریقای جنوبی سفر می کنند.تور آفریقای جنوبی از جمله سفر های محبوب گردشگران می باشد که امروزه طرفداران زیادی دارد.

خدمات در پکیج تور آفریقا جنوبی

قرار داشتن این کشور در نیمکره جنوبی آن را با فصل‌ های متفاوتی با ایران قرار می دهد. فصل ‌های بهار و تابستان بهترین زمان برای سفر به آفریقا جنوبی می باشد که با فصل‌های پاییز و زمستان در ایران همزمان هستند. ضمن اینکه نرخ تور آفریقای در این فصل ها با افزایش رو به رو خواهد شد. برای گردشگرانی که قصد دارند تا سفری اقتصادی ‌تر داشته باشند، فصل پاییز مناسب‎ ترین گزینه به شمار می رود.

خدمات تور آفریقا عبارت اند از :

  • بلیط رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • رزرو هتل

جاذبه های دیدنی آفریقا

آفریقا دومین قاره بزرگ بوده که به عنوان دومین قاره پرجمعیت جهان معرفی می شود. این کشور متشکل از52 کشور رسمی و دو کشور مورد مناقشه است. هر یک از آن ها از فرهنگ و تاریخ منحصر به فردی برخوردار هستند که در جهت بازدید آن ها را به مکان های جذابی تبدیل نمایید. صرف نظر از اینکه به کدام کشور در آفریقا سفر دارید، در جهت دیدن و انجام دادن چیزهای زیادی دارید که با همه سلیقه ها و علایق مطابقت خواهد داشت. شهرهای بزرگی که معماری جالب و هیاهوی شهری را به بازدیدکنندگان ارائه می نماید و مناطق روستایی بزرگی با مناظر دیدنی و طیف متنوعی از حیات وحش برای لذت بردن وجود خواهد داشت. در جهت سفر به آفریقا جاذبه های زیادی هست که لازم به برنامه سفر خود اضافه کنید که عبارت اند از :

  • پارک ملی کروگر، آفریقای جنوبی
  • دره پادشاهان، مصر
  • پارک ملی نایروبی
  • موزه آپارتاید، آفریقای جنوبی
  • دلتای اوکاوانگو، بوتسوانا

تور اروپا بهترین گزینه برای گردشگران حرفه‌ای

در صورتی که تجربه سفر به کشورهای اروپائی را دارید امکان دارد با مشکل زیادی در جهت اخذ ویزا تجربه نکنید ولیکن در صورتی که برای اولین بار قصد دارید سفر با تور اروپا را تجربه نمایید ، شاید مشکل ویزا برای شما جدی باشد. وجود تور‌های ترکیبی و یا تورهای دور اروپا، معمولا در کشور‌های حوزه شینگن برگزار می شود . به این دلیل بوده که در ورود به هر کشور، به گرفتن ویزای مجزا نیازی نمی باشد. به طور کلی ارزان ‌ترین تور ترکیبی اروپا، در 9 روز و در 3 شهر برگزار خواهد شد که پایه قیمت آن حدودا از 800 یورو آغاز می گردد. همچنین لازم به ذکر است که بیشترین هزینه تورهای دور اروپا، برای 12 روز و 4 شهر است که شروع قیمت از 1,800 یورو در نظر گرفته شده است. در تورهای ترکیبی اروپا شما فرصت بیشتری جهت تفریح و گشت و گذار خواهید داشت. ضمن اینکه به جای یک و یا یک کشور، از چندین شهر و کشور بازدید خواهید کرد که این یکی از مزیت های خوب این تور ترکیبی خواهد بود.

مجموعه نوید گشت از مراکز معتبر برای ارائه تور های باکیفیت و مناسب می باشد. این آژانس با استفاده از اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری و اعتقاد به مشتری همواره در تلاش است خدمات خود را به نحو احسنت به مشتریان گرامی ارائه کند. صدور و فروش بلیط های داخلی و خارجی صدور و فروش بلیط پروازهای داخلی کشورها تورهای داخلی و خارجی و تورهای یک و دو روزه طبیعت گردی اخذ ویزای کشورهای مختلف رزرواسیون هتل در داخل و خارج از ایران صدور بیمه نامه های مسافرتی از جمله خدماتی است که توسط این مجموعه ارائه می گردد. لازم به ذکر است می توانید با مراجعه به وب سایت navidgasht.com خدمات و در رابطه با تور اطلاعات جامعی را به صورت غیر حضوری کسب نمایید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.