افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

بهترین عطرهای رسمی مردانه کدام اند؟!

  • کد خبر : 2635
بهترین عطرهای رسمی مردانه کدام اند؟!

خیلی از افراد عطری را که میخرند در همه جا استفاده می کنند و این موضوع ممکن است موجب یکنواخت شدن رایحه عطر شود و طولی نکشد که آن رایحه از چشمش بیوفتد. امروز قصد داریم در رابطه با بهترین عطرهای رسمی مردانه که برای استفاده در مهمانی‌های رسمی و یا جلسات کاری مناسب است […]

خیلی از افراد عطری را که میخرند در همه جا استفاده می کنند و این موضوع ممکن است موجب یکنواخت شدن رایحه عطر شود و طولی نکشد که آن رایحه از چشمش بیوفتد. امروز قصد داریم در رابطه با بهترین عطرهای رسمی مردانه که برای استفاده در مهمانی‌های رسمی و یا جلسات کاری مناسب است را به شما معرفی نماییم و نکات جالب توجهی را در این مورد مطرح نماییم، پس تا پایان همراه ما باشید.

عطر رسمی چه ویژگی باید داشته باشد؟

بر خلاف‌ عطرهای اسپرت و عطرهایی که از آن‌ها برای استفاده روزمره به کار می برید، عطرهای رسمی باید بیشتر مطابق با سلیقه دیگران باشد! این یعنی باید عطری را انتخاب کنید که نه تنها متناسب با سلیقه شما باشد و از آن لذت ببرید، بلکه وقتی آن را می زنید، دیگران نیز احساس خوشایندی داشته باشند و موجب آزار و اذیت کسی نشود. انتخاب همچین عطری ممکن است کمی سخت به نظر برسد اما در ادامه نکاتی را با شما در میان می گذاریم که این انتخاب را برایتان آسان خواهد کرد.

1) ماندگاری بالا

یکی از ویژگی‌های مهمی که عطرهای رسمی باید داشته باشند، ماندگاری بالا است. با توجه به اینکه جلسات کاری و مهمانی‌های رسمی چندین ساعات به طول می انجامد، باید عطری که انتخاب می کنید ماندگاری بالایی داشته باشد و دیگر لازم نباشد در طول جلسه یا مهمانی مجددا عطر خود را تازه کنید!

2) استفاده از رایحه مناسب

همانطور که گفتیم، عطر رسمی باید برای دیگران هم جذاب باشد و فقط سلیقه خود را در آن دخالت ندهید. معمولا عطرهایی با رایحه تلخ، تند و ترش برای آقایان بهترین گزینه هستند و عطرهای شیرین برای آقایان توصیه نمی شود. در حالی که برای خرید عطر زنانه اورجینال پیشنهاد می شود از عطرهایی با رایحه شیرین و ملایم استفاده کنید.

3) استفاده از برندهای شناخته شده

خیلی از افراد با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و افزایش قیمت عطرهای برند، ترجیح می دهند که از عطرهای ارزان قیمت و برندهای کمتر شناخته استفاده نمایند. این موضوع برای عطرهای روزمره مشکلی ندارد و انتخاب مناسبی است، اما برای جلسات کاری و مهمانی‌های رسمی مهم که از اهمیت بالایی برخوردار هستند، گزینه چندان مناسبی نیست. از برندهای مشهور که توصیه می شود از آن استفاده نمایید، می توان به برند شنل، دیور، کرید، هرمس، لالیک و … اشاره نمود.

بهترین عطرهای رسمی مردانه کدام اند؟

در لیست زیر 5 مورد از بهترین عطر رسمی مردانه آورده شده اند که شما با توجه به سلیقه خود می توانید بهترین آن را انتخاب نمایید.

1) عطر کرید اونتوس مردانه (Creed Aventus Men)

عطر کرید اونتوس مردانه در سال 2010 به مناسب 250 اُمین سالگرد تاسیس برند کرید طراحی و به بازار آمد. کمپانی کرید سرمایه گذاری بسیاری روی این عطر کرده بود و همانطور که انتظار می رفت، کرید اونتوس به سرعت پرطرفدار است و جوایز بسیاری را از آن خود کرد. از زمان طراحی این عطر چیزی حدود 10 سال گذشته است اما هنوز عطری نتوانسته روی دست کرید اونتوس بلند شود. اگر مشکلی با قیمت عطر کرید اونتوس که بالای ده میلیون تومان است ندارید، بدون شک کرید اونتوس یکی از بهترین عطرهای مردانه تاریخ است که در جلسات کاری و مهمانی‌های رسمی به کار می آید.

  • نت‌های اولیه: ترنج – انگور سیاه – سیب – آناناس
  • نت‌های میانی: گل رز – گل یاس – توس – نعناع هندی
  • نت‌های پایانی: عنبر – وانیل – مشک – گلسنگ

2) ادکلن بلو شنل مردانه (Bleu de Chanel)

کمپانی شنل در سال 2010 از عطر بلو شنل رونمایی کرد. طولی نکشید که بلو شنل در سراسر جهان به خصوص فرانسه محبوب شد. هر جا که از بهترین عطرهای مردانه نام برده می شود، معمولا بلو شنل نیز یکی از گزینه‌ها است. جالب است بدانید که کمپانی بلو شنل برای راضی نگه داشتن تمامی سلیقه‌ها، عطر بلو شنل را در سه غلظت ادوتویلت، ادوپرفیوم و پرفیوم عرضه کرده است. کسانی که به عطرهای سنگین و غلیظ علاقه دارند، می توانند به سراغ نسخه پرفیوم رفته و اگر عطرهای سنگین اذیتشان می کند و عطر ملایم می خواهند، نسخه ادوتویلت گزینه بهتری است. اگر هم چیزی میان این دو می خواهید نسخه ادوپرفیوم را خریداری نمایید. قیمت ادکلن مردانه بلو شنل اصل با توجه به غلظتی که می خواهد تفاوت دارد و از 3.5 تا 4.5 میلیون متغیر است.

  • نت‌های اولیه: لیمو – گریپ فروت – فلفل صورتی – نعناع – ترکیبات آلدهیدی
  • نت‌های میانی: جوز هندی – زنجبیل
  • نت‌های پایانی: چوب صندل سفید – وتیور – سدر – مشک – گل لادن – نعناع هندی

3) عطر ساواج دیور مردانه (Dior Sauvage)

ادکلن سوج دیور که در ایران به اشتباه ساواج تلفظ می شود، یکی از عطرهای فوق العاده مردانه است که در سال 2015 توسط کمپانی شناخته شده دیور طراحی شد. کمپین تبلغاتی عطر دیور ساواج با حضور ستاره هالیوودی، جانی دپ برگزار شد که پس از این کمپین فروش و شهرت عطر سوج دو چندان شد. عطر سوج نیز همانند بلو شنل برای تمام سلیقه‌ها عطر تولید کرده است و شما می توانید متناسب با سلیقه‌تان یکی از نسخه‌های ادوتویلت، ادوپرفیوم، پرفیوم و الکسیر را انتخاب نمایید. قیمت ادکلن دیور ساواج با توجه به نسخه انتخابی شما متغیر است و بین 3.5 تا 6.5 میلیون تومان است. این عطر به عنوان یک عطر رسمی مردانه گزینه بسیار خوبی است.

  • نت‌های اولیه: فلفل – ترنج
  • نت‌‌های میانی: شعمدانی – فلفل صورتی – لامی – اسطوخودوس – خس‌خس – فلفل سیچوان – نعناع هندی
  • نت‌های پایانی: رایحه سدر – آمبرکسان – لابدانیوم

4) ادکلن تق هرمس مردانه (Terre D Hermes)

عطر تق هرمس در سال 2006 توسط کمپانی مشهور هرمس طراحی و به بازار آمد. تق هرمس را می توان یکی از موفق‌ترین ساخته‌های برند هرمس دانست، چرا که با وجود گذشت بیش از 15 سال از طراحی این عطر، هنوز هم طرفداران سفت و سخت خود را دارد و روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود. عطر تق هرمس از ناب ترین عناصر موجود در طبیعت ساخته شده است و رایحه‌ای بسیار دلپذیر و رسمی دارد. قیمت تق هرمس به نسبت دیور، کرید و شنل کمی ارزان‌تر است شما شما با حدود 2.5 میلیون می توانید آن را خریداری نمایید.

  • نت‌های اولیه : پرتقال – گریپ فروت
  • نت‌های میانی : شمعدانی معطر – فلفل
  • نت‌های پایانی : نعناع هندی – خس‌خس – صمع بنزوئین – سدر

5) عطر لالیک مشکی مردانه (Lalique Encre Noire)

اگر نمی خواهید هزینه زیادی صرف خرید عطر رسمی مردنه کنید، اما در عین حال می خواهید از یک عطر برند و با کیفیت مناسب بهره مند شوید، بدون شک یکی از بهترین گزینه‌های ممکن عطر لالیک انکر نویر یا همان لالیک مشکی است. این عطر مردانه در سال 2006 راهی بازار شد و به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارد، بسیار پرطرفدار شده است. این عطر به عنوان یک عطر رسمی مردانه گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای است.

  • نت‌های اولیه: چوب سرو
  • نت‌های میانی: خس‌خس
  • نت‌های پایانی: چوب کشمیر و مشک

خرید عطر اورجینال با گارانتی مادام العمر از درین عطر!

امیدواریم این مطلب در رابطه با عطر رسمی مردانه مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. درین عطر به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی در ایران، تمامی عطرهای موجود در بازار از جمله عطرهای معرفی شده در مطلب فوق را به همراه کارت گارانتی مادام العمر اصالت به دست شما می رساند تا نگرانی بابت عطر اورجینال نداشته باشید. برای اطلاعات بیشتر و خرید می توانید به سایت درین عطر به نشانی (www.dorinatr.com) مراجعه نمایید. لذت خریدی مطمئن و آسان را با درین عطر تجربه نمایید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2635

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.