افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

بهترین عطرهای زنانه خنک مناسب تابستان

  • کد خبر : 1456
بهترین عطرهای زنانه خنک مناسب تابستان

یکی از بهترین احساس‌هایی که می‌توان در تابستان تجربه کرد، احساس خنکای عطری است که با حال و هوای شما سازگار بوده و بتواند شادی و آرامش را مهمان روزهای سوزان دومین فصل سال کند. اگر شما هم به عطرهای خنک علاقه دارید و به دنبال بهترین نمونه‌های عطر زنانه خنک برای داشتن یک تابستان […]

یکی از بهترین احساس‌هایی که می‌توان در تابستان تجربه کرد، احساس خنکای عطری است که با حال و هوای شما سازگار بوده و بتواند شادی و آرامش را مهمان روزهای سوزان دومین فصل سال کند. اگر شما هم به عطرهای خنک علاقه دارید و به دنبال بهترین نمونه‌های عطر زنانه خنک برای داشتن یک تابستان زیبا هستید، این مقاله را از دست ندهید.

ادو پرفیوم زنانه هیپنوز سنس لانکوم

عطرهای زنانه لانکوم حرف ندارند و با استفاده از هر کدام از آن‌ها می‌توانید روز خود را زیباتر از همیشه بسازید. یکی از بهترین گزینه‌های ادکلن زنانه این برند، ادو پرفیوم هیپنوز سنسس است که با بوی ملایم، خنک، شیرین و ترش خاصی که دارد، گزینه‌ای ایده‌آل برای داشتن یک تابستان رویایی خواهد بود. در ساختار این عطر از فلفل صورتی، پرتقال ماندارین و پرتقال معمولی به عنوان رایحه‎‌های نت‌های اولیه استفاده شده است تا شامه شما با خنکی نوازش پیدا کند. در نت‌های میانی عطر خوب رز و عسل سفید قرار دارند و نت‌های پایه به بنزوئین، پاچولی و دانه تونکا اختصاص یافته است. این ترکیب بی‌نظیر و اغوا کننده در یک شیشه شیک صورتی قرار دارد و از همان اولین اسپری شما را مستقیما به سرزمین رویاها خواهد برد. عطرهای لانکوم دوام بسیار عالی و پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارند که شما را در ذهن‌ها به ثبت خواهند رساند.

ادو تویلت زنانه لاو یورسلف بنتون

اگر به دنبال یک ادکلن زنانه ملایم و شیرین هستید که روزهای تابستان‌تان را خنک کند و قیمت مناسبی هم داشته باشد، ادو تویلت لاو یورسلف از بنتون را مد نظر داشته باشید. با اولین اسپری از این ادوتویلت، معنای انتخاب اسم آن، «خودت را دوست داشته باش»، کاملا مشهود خواهد بود؛ چون این عطر زنانه خیلی سریع احساس مثبتی را به شما منتقل داده و حال و هوایتان را بهبود خواهد بخشید.

رزبری، گلابی، ترنج و زردآلو، نت‌های اولیه این عطر را تشکیل می‌دهند. در نت‌های میانی رقص زیبای عطر رز، فیریزیا و یاسمن مشام‌تان را نوازش خواهد داد و همه این اتفاقات بر بستری از نت‌های پایه مشک، عنبر و چوب صندل خواهد افتاد. با خرید عطر لاو یور سلف بنتون، ردی از خوشبوترین گل‌ها از شما باقی خواهد ماند و نه فقط خودتان، بلکه دیگران هم از این باغ پر گل لذت خواهند برد.

ادو تویلت زنانه سی اچ لو کارولینا هررا

از همان سال‌های اولی که کارولینا هررا عطر 212 را وارد بازارهای جهانی کرد، مشخص بود که برند به یکی از بهترین‌ها تبدیل خواهد شد و امروز این اتفاق افتاده است. ادکلن زنانه سی اچ لو کارولینا هررا، یکی از بهترین محصولات این برند برای داشتن یک تابستان خنک و شاداب است، تابستانی که پر از احساسات متنوع و هیجانات خوب خواهد بود و در خاطر شما ثبت خواهد شد. این عطر همچنین ابعاد زنانه شخصیت شما را به خوبی نمایش داده و به جذابیت‌تان خواهد افزود.

نت‌های ابتدایی این عطر کارولینا هررا از لیمو، شکوفه پرتقال، پرتقال سرخ، فلفل قرمز و هل هلندی تشکیل شده است. در نت‌های میانی در کنار شکوفه پرتقال و لیمو، عطر زنجبیل و رز خودنمایی می‌کنند و در نهایت همه این رایحه‌ها بر بستری از پچولی، مشک، چوب کشمیر و چوب سرو جاری هستند. پیشنهاد می‌کنیم هر تابستان از این عطر زنانه خنک و شیرین نهایت استفاده را ببرید.

ادو تویلت زنانه بلو دراپ هالووین

یکی دیگر از برندهایی که ادوتویلت‌هایی با قیمت مناسب و ماندگاری خوب دارد، برند هالووین است. عطر زنانه بلو دراپ از این برند یکی از خنک‌ترین کارهای تابستانه هالووین به شمار می‌آید که دختران جوان زیادی را در سراسر دنیا عاشق خود کرده است.

بلو دراپ ترکیبی از رایحه گل‌ها و مرکبات را در یک شیشه آبی خنک، جا داده است و از نت‌های اولیه‌ای مثل سیب سبز و اسطوخودوس استفاده کرده تا شروعی تازه را تداعی کند. در نت‌های میانی از یاس، گل‌های سفید و عطر بنفشه برای ایجاد یک ترکیب گلی ملایم استفاده شده است تا حال و هوای بهاری و تابستانی بیشتری را به شما منتقل کند. در نهایت نیز تمامی این رایحه‌ها بر پایه مشک و دارچین قرار دارند تا دوام بیشتری پیدا کنند. خرید عطر بلو دراپ را به دخترانی که از ترکیبات ترش و شیرین اما ملایم لذت می‌برند، توصیه می‌کنیم.

ادو تویلت زنانه سینیورینا فیوره سالواتور فراگامو

عطر زنانه خنک سینیورینا از برند معروف سالواتور فراگامو یکی دیگر از عطرهایی است که می‌تواند تابستانی خاطره‌انگیز را برای شما بسازد. این عطر که با اولین اسپری تحت تاثیر احساس ظرافت زنانگی آن قرار خواهید گرفت، رایحه‌ای شیرین دارد که از گلابی و انار تشکیل شده است. قلب این عطر یا نت‌های میانی  از رایحه خوب شکوفه گیلاس و گل یاس تشکیل شده و نت‌های پایه نیز به چوب صندل و مشک سفید اختصاص پیدا کرده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم حتما این ادکلن زنانه را امتحان کنید.

ادو تویلت زنانه اسپارکلینگ لاگوست

اگر شیطنت بخشی از شخصیت شماست، مهربان هستید و دوست دارید این ویژگی‌ها را به کسانی که در این تابستان ملاقات می‌کنید، نشان دهید؛ ادکلن زنانه اسپارکلینگ لاگوست را از دست ندهید، چون قرار است دقیقا روی همین ویژگی‌ها تاکید کند.

عطر زنانه اسپارکلینگ لاگوست که رایحه‌ای خنک و ترش و شیرین دارد، از نت‌های اولیه شامل بلک بری،سیب سرخ، پرتقال ماندارین و بعضی ادویه‌های خوشبو تشکیل شده است. قلب این عطر جذاب به رایحه خوب شیرینی فرانسوی ماکارون، گل لی‌لی و عطر خوب کاتن کندی (پشمک خوراکی) اختصاص پیدا کرده و نت‌های پایه از رایحه وتیور، پچولی، چوب کشمیر و مشک تشکیل شده است. از این ترکیب خوشمزه و دوست داشتنی می‌توانید در تمام طول تابستان و بهار استفاده کرده و در هر جمعی به خوبی بدرخشید.

ادو تویلت زنانه اودو مقوه بلو هرمس

این بار هرمس با رایحه ای دریایی و خنک در ذهن شما می نشیند. این عطر خوشبو با دربرگرفتن نت های دریایی، نعناع هندی و همچنین نت های چوبی ترکیبی خاص و دوست داشتنی را گرد هم آورده است. این عطر کاملا مناسب برای گرمای فصل تابستان است و خنکی را به شما هدیه می دهد.آبی شفاف شیشه آن نیز یاد آوری کننده خنکی و طراوت است. ادوتویلت بلو هرمس با پخش بوی متوسط کاملا مناسب برای استفاده روزانه است.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1456

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.