افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم

  • کد خبر : 3588
بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم

فرش یکی از وسایل منزل است، که به صورت مکرر در معرض رفت و آمد می باشد، به همین دلیل امکان ایجاد انواع لکه ها مانند انواع رنگ، لکه غذا و چربی بر روی آن زیاد می باشد و برای شستشوی آن نیاز به یک قالیشویی می باشد که به بهترین نحو به شستشوی فرش […]

فرش یکی از وسایل منزل است، که به صورت مکرر در معرض رفت و آمد می باشد، به همین دلیل امکان ایجاد انواع لکه ها مانند انواع رنگ، لکه غذا و چربی بر روی آن زیاد می باشد و برای شستشوی آن نیاز به یک قالیشویی می باشد که به بهترین نحو به شستشوی فرش پرداخته و لکه های موجود را از بین ببرد. تهران یکی از کلان شهرهای ایران می باشد که دارای قالیشویی های متعددی می باشد و یکی از دغدغه های افراد انتخاب یک قالیشویی می باشد که شستشوی فرش ها را به بهترین نحو انجام دهد، بدون اینکه آسیبی به الیاف وارد شده و تغییری در رنگ آن ظاهر شود، به همین منظور افراد در هنگام انتخاب قالیشویی حساسیت زیادی به خرج می‌دهند و در این زمینه تحقیقاتی انجام می دهند و با در نظر گرفتن ویژگی های یک قالیشویی خوب فرش خود را به آن قالیشویی می سپارند، از ویژگیهای یک قالیشویی خوب از نظر مردم می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- داشتن مجوز از اتحادیه

یکی از مهمترین نکاتی که اکثر مردم به آن در هنگام انتخاب قالیشویی دقت می‌کنند، اعتبار و مجوز قالیشویی می باشد، که نشان دهنده تایید آن از طرف اتحادیه بوده و در صورتی که شکایتی از قالیشویی داشته باشند، می‌توانند به این مرجع مراجعه کنند، همچنین برای دریافت مجوز قالیشویی ها باید دارای شرایطی باشند و داشتن مجوز تا حدودی می تواند کمک کننده باشد.

۲- استفاده از تجهیزات پیشرفته برای شستشو

چنانچه از تجهیزات پیشرفته برای شستشوی فرش استفاده شود، باعث می شود فشار کمتری در هنگام شستشو به فرش وارد شود و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری شود.

۳- نحوه شستشوی فرش

یکی از مهمترین ویژگیها برای قالیشویی چگونگی شستشوی فرش و نحوه آبکشی فرش می باشد و باید به گونه‌ای باشد که از نظر شرعی مشکلی نداشته باشد. همچنین خشک کردن فرش نیز بسیار با اهمیت بوده و گاهی با اینکه فرش تمیز شده است، اما به دلیل اینکه رطوبت در آن باقی مانده، باعث ایجاد بوی نامطبوع در فرش شده و گاهی نیاز به شستشوی مجدد دارد، بنابراین برای بسیاری از افراد، علاوه بر شست و شو، نحوه خشک کردن فرش نیز با اهمیت است.

۴- دریافت هزینه مناسب

شاید یکی از مهمترین عوامل برای انتخاب یک قالیشویی، نرخ دریافتی برای شستشو باشد که این نرخ باید طبق نرخ اتحادیه باشد و بسیاری از افراد در انتخاب قالیشویی به نرخ هایی که تعیین می‌کنند، بسیار توجه کرده و علاوه بر کیفیت و قیمت را نیز در نظر دارند.

جهت شستشوی انواع فرش می توانید از قالیشویی معتبر خدمات بگیرید.

قالیشویی محبوب

۵- برای وقت مردم ارزش قائل باشد.

یک قالیشویی خوب فرش را در زمان معین شده تحویل گرفته و در زمان مقرر تحویل می دهد و در صورتی که تحویل و برگشت فرش در زمان های مقرر انجام نگیرد، ممکن است باعث به هم ریختگی برنامه افراد شده و این موضوع باعث کاهش اعتماد و سلب مشتریان خواهد شد و بسیاری از افراد به وقت شناس بودن قالیشویی بسیار اهمیت می دهند.

۶- برخورد مناسب

گاهی افراد برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قالیشویی، سوالاتی را مطرح می‌کنند که پرسنل کارخانه قالیشویی باید پاسخگو باشند، تا ابهامات برطرف شود و یکی از ویژگیهای یک قالیشویی خوب از نظر مردم، نحوه برخورد پرسنل می باشد.

۷- نحوه حمل و نقل

مناسب ترین روش برای حمل و نقل فرش ها لول کردن و قرار دادن آن در کاور مناسب می باشد و در صورتی که فرش در هنگام حمل و نقل تا زده شود باعث شکستگی، تغییر حالت الیاف و همچنین کاهش کیفیت فرش می شود، بنابراین یکی از ویژگی‌های یک قالیشویی خوب از نظر مردم را، نحوه حمل و نقل آن دانست. همچنین خودرویی که برای تحویل فرش به درب منزل مراجعه می کند باید دارای برچسب شرکت قالیشویی باشد تا افراد بتوانند به آن اعتماد کرده و با خیال راحت فرش خود را به آنها بسپارند.

قالیشویی منتخب

۸- شستشوی انواع فرش

بعضی منازل دارای چند فرش با جنس های مختلف می باشد که برای هر کدام از این فرش ها باید روش مخصوصی برای شستشو استفاده شود و یک قالیشویی خوب باید در شستشوی تمامی فرش ها مهارت داشته باشد.

۹- ارائه فاکتور به مشتری

پرسنلی که برای دریافت فرش به درب منازل مراجعه می کنند، باید دارای لباس مخصوص با نشان شرکت باشند و در هنگام تحویل فرش برگه فاکتور را به مشتری تحویل دهنده که در آن تمامی هزینه های مختلف مربوط به شستشوی فرش قید شده باشد، همچنین این برگه باید دارای بیمه نامه مخصوص فرش باشد تا در صورتی که به فرش آسیبی وارد شد، خسارت آن به مشتری پرداخت شود و این موضوع تاثیر زیادی در جلب اعتماد مشتریان دارد و برای مردم با اهمیت است.

۱۰- دارای سایت مخصوص

یکی از راههای ارتباطی مردم و قالیشویی سایت های اینترنتی می باشد، که از این طریق مردم می‌توانند از نظرات سایر مشتریان آگاهی پیدا کرده و در صورت رضایت آن ها، می توانند به قالیشویی اعتماد کرده و فرش خود را به آن بسپارند، بنابراین می توان گفت یکی از مهمترین راه ها برای انتخاب بهترین قالیشویی سایت مربوطه می باشد که افراد به راحتی می‌توانند نظرات خود را در مورد نحوه شستشو و رضایت خود اعلام کنند.

یکی از بهترین قالیشویی های از دیدگاه مردم قالیشویی در مرزداران می باشد.

۱۱- در دسترس بودن

با توجه به اینکه تهران شهر بزرگی می‌باشد، بنابراین یکی از دغدغه های افراد چگونگی دسترسی به قالیشویی می باشد، که یک قالیشویی خوب از نظر مردم این است که دارای شعب مختلفی در سراسر شهر باشد و بتواند در کمترین زمان ممکن، فرش ها را تحویل بگیرد یا اینکه بعضی افراد به دلیل مشغله کاری که دارند ترجیح می‌دهند فرش خود را به قالیشویی های بسپارند که خدمات را به صورت شبانه روزی ارائه می دهند و حتی در ایام تعطیل سال نیز ارائه خدمات می دهند و این افراد می توانند در زمان هایی که تعطیل می باشند، فرش خود را به قالیشویی ها بسپارند.

۱۲- ارائه سایر خدمات مربوط به فرش

گاهی بعضی از ساکنین منزل حساسیت بالایی دارند و ممکن است شستشوی معمولی فرش به سلامت آن ها آسیب برساند، به همین دلیل ترجیح می دهند فرش خود را به قالیشویی های بسپارند که از مواد شوینده با کیفیت برای شستشوی فرش استفاده کنند که به روش اعلاشویی معروف است و یا این که فرش آنها نیازی به ترمیم داشته باشد و در صورتی که قالیشویی این خدمات را نیز ارائه می دهد، فرش خود را به آن می سپارند پس تنوع خدمات نیز برای مردم با اهمیت است.

بهترین قالیشویی از نظر مردم

کلام آخر

با توجه به اینکه اکثر منازل در شهر تهران به صورت آپارتمانی می باشد و مشغله کاری آنها زیاد می‌باشد، بنابراین ترجیح می دهند، فرش خود را برای شستشو به یک قالیشویی معتبر و باکیفیت بسپارند، تا نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنند، کیفیت شستشو نیز بالا باشد و به همین منظور تمامی این ویژگی ها را در نظر گرفته و یک قالیشویی معتبر را انتخاب می کنند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3588

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.