افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

بهترین قیمت روز تیرآهن ( IPE ، هاش ، لانه زنبوری )

  • کد خبر : 2005
بهترین قیمت روز تیرآهن ( IPE ، هاش ، لانه زنبوری )

از تیرآهن‌ها به عنوان بخش اصلی ساختمان‌ها استفاده می شود که وظیفه‌ی آن ها تحمل بار ساختمان می باشد. تمامی تیرآهن‌ها که در انواع IPE ، هاش و لانه زنبوری در نظر گرفته می‌شوند از دو قسمت بال و جان تشکیل شده‌اند که از مزیت های آنها می‌توان سرعت نصب بالا درساختمان‌ها را نام برد. در ادامه به توضیح در خصوص قیمت […]

از تیرآهن‌ها به عنوان بخش اصلی ساختمان‌ها استفاده می شود که وظیفه‌ی آن ها تحمل بار ساختمان می باشد. تمامی تیرآهن‌ها که در انواع IPE ، هاش و لانه زنبوری در نظر گرفته می‌شوند از دو قسمت بال و جان تشکیل شده‌اند که از مزیت های آنها می‌توان سرعت نصب بالا درساختمان‌ها را نام برد. در ادامه به توضیح در خصوص قیمت تیرآهن خواهیم پرداخت. به lمنظورکاهش هزینه‌های ساخت و ساز پیرو خرید این‌گونه مصالح با قیمت‌های مناسب هستیم. در اینجا به صورت کامل به بررسی قیمت تیرآهن در انواع مختلف خواهیم پرداخت.

کاربردهای انواع تیرآهن

هر یک از انواع تیرآهن‌ها دارای کاربردهای مختلفی هستند که به طور مثال می‌توان از آنها در ستون‌ها، شاه‌تیرها، کفی ستون و مواردی از این دست اشاره کرد. البته این محصولات کاربردهای دیگری نیزدارند که از مهمترین آنها بکارگیری‌شان به عنوان خرپا یا تیرک میانی ساختمان‌ها را می توان نام برد.

لازم به ذکر است هریک از تیرآهن‌های گفته شده شده دارای استانداردهای مخصوص خود هستند که در هنگام تولید توسط کارخانه‌های مختلف در نظر گرفته می‌شوند که شاید اولین موردی که در تعیین قیمت تیرآهن‌ها نقش خواهند داشت، همین مورد باشد. با این وجود در این مقاله به طور کامل در خصوص تمامی موارد تعیین کننده قیمت انواع تیرآهن صحبت خواهیم کرد که درصورتی که تمایل خرید آنها را داشتید، با اطلاعات بیشتری برای خرید موفق در دست داشته باشید.

عوامل موثر بر قیمت تیرآهن

هنگام تعیین قیمت تیرآهن ، لازم است موارد گوناگونی را مورد بررسی قرار داد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره می‌کنیم. البته گفتنی است که موارد اعلام شده بخش مهم‌تر تعیین قیمت انواع تیرآهن محسوب می‌شوند و ممکن است بر اساس سیاست‌های هر تولیدکننده، موارد دیگر نیز در آن نقش داشته باشد.

  • نوع تیرآهن

اولین موردی که در تعیین قیمت تیرآهن نقش دارد، نوع آن است. همان طور که گفته شد، این محصول در انواع گوناگونی چون تیرآهن هاش ، تیرآهن لانه زنبوری وتیرآهن  IPE تولید می‌شود که کاربردهر یک ازآن ها متفاوت بوده و همین امر سبب تنوع قیمت در آن ها خواهد شد. اما به طور کلی در تعیین قیمت تیرآهن هاش ، تیرآهن لانه زنبوری و IPE عوامل دیگری مانند کارخانه تولید کننده تیرآهن، اندازه و سایز، وزن، کیفیت محصول و نرخ دلار که در ادامه قصد داریم به توضیح آن بپردازیم.

  • کارخانه تولید کننده تیرآهن

کارخانه های مختلف طبق موارد در نظر گرفته شده‌ی مهندسان خود، اقدام به تهیه انواع تیرآهن می‌کند و شاید در هر کارخانه تنها نوع خاصی از تیرآهن تولید و عرضه  شود که این امر می‌تواند بر افزایش قیمت انواع تیرآهن تاثیر گذار باشد. شایان ذکر است به دلیل این که برخی کارخانه‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند، ممکن است همین امر تاثیر زیادی در قیمت محصول داشته باشد.

  • اندازه و سایز تیرآهن

هر یک از تیر‌آهن‌ها اندازه‌ی مخصوصی دارند که در تعیین قیمت آنها مؤثر خواهد بود. به عنوان مثال قیمت تیرآهن هاش که در انواع سبک و سنگین تولید می‌شود و سایزهایی مانند 14، 16، 18 و 20 دارد به نسبت دیگر تیرآهن‌ها متفاوت خواهد بود. سایز تیرآهن ها از عوامل مهم تاثیر گذار در قیمت انواع آن ها می باشد و برای بررسی سایز و قیمت انواع تیرآهن لازم به استفاده از سایت‌های معتبر در این زمینه است.

  • وزن تیرآهن

از دیگر موارد تعیین کننده قیمت وزن محصولات ساختمانی است. ممکن است تیرآهن‌ها در ضخامت‌ یا اندازه‌های مختلفی تهیه شود که همین امر سبب تغییر در قیمت‌های این محصولات خواهد شد. به دلیل این که در محیط‌های مختلف از انواع تیرآهن استفاده می شود، ممکن است نیاز به ضخامت یا سایزهای متنوع از این محصول باشد که همین امر بر قیمت خرید آن تاثیر گذار است.

  • کیفیت محصول

تیر آهن لانه زنبوری یا هر نوع تیرآهن دیگر در کیفیت‌های گوناکونی تولید می‌شوند که به نوع کارخانه‌ی تولیدی آن نیز بستگی دارد.و هر چه این‌گونه تیر‌آهن‌ها با مواد اولیه استانداردتری تولید شود، با قیمت‌های بالاتری هم به فروش خواهد رسید. لازم به ذکر است در تهیه تیرآهن، هر چه مواداولیه برای تولید این محصول مرغوب‌تر باشد، به مراتب ارزش بیشتری خواهند داشت.

  • نرخ دلار

از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت تیرآهن نرخ دلار است. از آنجایی ممکن است برخی از موادهای اولیه تهیه انواع تیرآهن از خارج از کشور وارد شود به طبع قیمت خرید آنها با افزایش یا کاهش دلار رابطه مستقیم خواهید داشت. به همین جهت اگر تمایل خرید انواع تیرآهن را دارید، باید به طور کاملاً حرفه‌ای، نرخ دلار را زیر در نظر بگیرید..

 

خرید انواع تیرآهن از قیمت آهن

اکنون با موارد مهم تعیین قیمت تیرآهن IPE، هاش و لانه زنبوری آشنا شده‌اید، و شاید در پی تهیه نوع دلخواه آن برای استفاده در ساخت و ساز باشید. برای این منظور ابتدا توصیه می‌کنیم که نسبت به استعلام قیمت انواع تیرآهن اقدام کنید و سپس در صورت مناسب بودن شرایط اقدام به خرید این محصول پرکاربرد نمایید.

لازم به ذکر است خرید این‌گونه محصولات باید از مراکز معتبر و البته مجاز صورت بگیرد و حتی اگر بنا به استفاده از واسطه برای این منظور است، باید نهایت دقت را بکار برد. توصیه‌ی ما استفاده از خدمات تیم تخصصی قیمت آهن است که دارای کارشناسان باتجربه در این زمینه می باشد و همچنین این مجموعه نسبت به درخواست متقاضیان به جهت خرید انواع تیرآهن اقدامات مؤثری را در نظر می‌گیرد که تا کنون توانسته‌ است رضایت حداکثری متقاضیان را جلب کند. بنابراین برای خرید و یا استعلام قیمت تیرآهن کافی است با شماره تلفن 02166303000  بگیرید و یا به  وبسایت https://snappfelez.com  مراجعه  فرمایید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2005

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.