افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
0

بهترین مارک دی دی کرم چیه؟

  • کد خبر : 3652
بهترین مارک دی دی کرم چیه؟

اگه شما هم جزو خانمایی هستین که آرایش می‌کنن، حتماً اسم دی دی کرم رو شنیدین. توی این مقاله در مورد بهترین مارک دی دی کرم ، انواعش برای پوست‌های مختلف و بهترین دی دی کرم ایرانی و خارجی اطلاعات مفیدی بهتون می‌دیم؛ پس همراهمون باشید. دی دی کرم چیه؟ دی دی کرم نوعی سوپر […]

اگه شما هم جزو خانمایی هستین که آرایش می‌کنن، حتماً اسم دی دی کرم رو شنیدین. توی این مقاله در مورد بهترین مارک دی دی کرم ، انواعش برای پوست‌های مختلف و بهترین دی دی کرم ایرانی و خارجی اطلاعات مفیدی بهتون می‌دیم؛ پس همراهمون باشید.

دی دی کرم چیه؟

دی دی کرم نوعی سوپر کرم سبک و رنگیه که در کنار زیباتر کردن پوست شما، خاصیت‌های دیگه‌ای هم داره. از مهم‌ترین خواص این کرم همه کاره، ضد چروک، ضد آفتاب، ضد پیری و روشن کننده بودنش هست که باعث ترمیم، زیبایی و حفظ سلامتی پوست شما می‌شه.

DD مخفف کلمه‌های Daily Defense هست که به فرمول ترکیبی و ویژگی‌های زیادش اشاره می‌کنه. پس می‌تونین به جای چند محصول مراقبتی مختلف، فقط از دی دی کرم استفاده کنین و مطمئن باشین که پوستتون آسیب نمی‌بینه.

دی دی کرم چه مزایایی داره؟

دی دی کرم‌ها ویژگی‌ها و مزایای فوق‌العاده دیگه‌ای هم دارن که باعث شده تا افراد زیادی اونا رو جایگزین کرم پودر ، ضد آفتاب، مرطوب کننده و سایر محصولات مراقبتی خودشون بکنن.

بعضی از این ویژگی‌ها موارد زیر هستن:

  • بافت سبک و لطیف
  • پوشش دهی بالا
  • محافظت از پوست در برابر آفتاب
  • نداشتن مواد مضر مانند الکل، پارابن و تالک
  • به صرفه بودن محصول به دلیل چندکاره بودن
  • مناسب بودن برای تمام انواع پوست

بهترین دی دی کرم برای پوست خشک چیه؟

پوست‌های خشک آب و چربی کمتری دارن و این باعث چروک شدن و پیری زودرس می‌شه. اگه پوست شما خشکه، باید محصولاتی رو انتخاب کنین که خاصیت آبرسانی بیشتری داشته باشن. پس بهترین دی دی کرم برای پوست خشک محصولیه که سدیم هیالورونات، سدیم لاکتات و اوره داشته باشه.

این ترکیب‌ها رطوبت لازم رو به پوست می‌دن، خاصیت کشسانی اونو بیشتر می‌کنن و باعث می‌شن تا دیرتر چروک بشه.

بهترین دی دی کرم برای پوست چرب کدومه؟

کسایی که پوستشون چربه، معمولاً ظاهر براقی دارن پس باید بگیم که بهترین دی دی کرم برای پوست چرب ، محصولیه که توی ترکیباتش از روغن استفاده نشده باشه. جالبه بدونین توی بیشتر دی دی کرم‌ها چربی و ترکیبات جوش‌زا وجود نداره و اگه پوست چربی دارین به راحتی می‌تونین از اونا استفاده کنین.

یه معیار مهم دیگه برای انتخاب بهترین دی دی کرم برای پوست چرب ، مات کردن پوست و پوشوندن منافذ بازه. به همین خاطر توی این محصولات از نیاسین آمید استفاده شده که علاوه بر ویژگی‌های گفته شده، باعث برطرف کردن خطوط و چروک پوست هم می‌شه.‎‌

بهترین دی دی کرم ایرانی

برندهای داخلی دی دی کرم‌های خوبی تولید کردن و اگه می‌خواین محصولات ایرانی بخرین، مارک‌های زیر رو پیشنهاد می‌کنیم:

دی دی کرم لافارر

این کرم به عنوان بهترین دی دی کرم ایرانی شناخته می‌شه که برای انواع پوست مناسبه. خاصیت‌های زیادی که دی دی کرم لافارر داره باعث شده به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصول‌ها توی این زمینه تبدیل بشه. رطوبت رسانی عمقی به پوست، ضد آفتاب بودن و پیشگیری از چروک شدن پوست شما، تنها چند مورد از خاصیت‌های این کرمه.

DD کرم‌های لافارر با انواع پوست سازگارن و به خاطر طیف رنگی فوق‌العاده‌ای که دارن برای همه انواع رنگ‌های پوست قابل استفاده هستن.

دی دی کرم شون

برند شون یه برند مشترک بین ایران و آلمانه که دی دی کرم تولید کرده. این محصول می‌تونه یکی از بهترین DD کرم‌های ایرانی باشه. چون در ترکیباتش گیاهان و میوه‌های موثری وجود داره که پوست شما رو لطیف و شاداب می‌کنه. علاوه بر این، به خاطر داشتن ضد آفتاب و مرطوب کننده، از پوستتون محافظت هم می‌کنه.

دی دی کرم تراست

شرکت ایرانی تراست دی دی کرم‌هایی عرضه کرده که مهم‌ترین ویژگی‌شون، آبرسانی پوسته. محکم کردن پوست، محافظت از اون در برابر اشعه‌ UV و تقویت سلول‌های پوستی هم از کارهای مهمیه که دی دی کرم تراست انجام می‌ده.

بهترین دی دی کرم خارجی

در بین برندهای خارجی هم می‌تونین دی دی کرم‌های زیادی پیدا کنین و بهتره که با توجه به نوع پوستتون و انتظاری که از محصول دارین، گزینه مناسب رو انتخاب کنین. چند تا از این برندها رو در ادامه براتون نام بردیم:

دی دی کرم پیپا

برند ایتالیایی پیپا DD کرمی با SPF 35 تولید کرده که روغن هسته انگور داره و از چروک شدن پوست پیشگیری می‌کنه. این کرم پوشش بالایی داره و پوستتون رو یکنواخت و مخملی می‌کنه.

دی دی کرم ضد آفتاب نوکس

می‌شه گفت بهترین دی دی کرم خارجی ، این محصوله که مارک فرانسوی نوکس اونو تولید کرده. توی محتویات این DD کرم، مرطوب کننده، ضد آفتاب و آنتی اکسیدان وجود داره و شما می‌تونین روزانه از اون استفاده کنین و در کنار زیباتر کردن پوستتون، از اون محافظت هم بکنین.

دی دی کرم روزانه درمدن

این برند هم فرانسویه و در کنار کرم‌های مراقبتی دیگه، DD کرم‌های با کیفیتی تولید کرده که خاصیت ضد آفتاب دارن. دی دی کرم درمدن دارای ویتامین D و مرطوب کننده هم هست و باعث می‌شه تا از پوستتون در برابر آلودگی‌ها محافظت بشه.

منبع مطلب : مجله الانزا

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.