افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

بهترین مودم های سیم کارت خور برای گیمینگ

  • کد خبر : 4756
بهترین مودم های سیم کارت خور برای گیمینگ

گیمرها معمولا مودم های دسکتاپ و کابلی را ترجیح می‌دهد. زیرا اتصالِ با سیم، با قطعی کمتر و تاخیر اندکی همراه است. اما همیشه امکان استفاده از مودم دسکتاپ وجود ندارد. بسیاری از گیمرها زمان زیادی را بیرون از خانه سپری می‌کنند. آنها می‌خواهند در سفر، محل کار، کافه و رفت‌وآمد، بازی کنند. به‌همین دلیل […]

گیمرها معمولا مودم های دسکتاپ و کابلی را ترجیح می‌دهد. زیرا اتصالِ با سیم، با قطعی کمتر و تاخیر اندکی همراه است. اما همیشه امکان استفاده از مودم دسکتاپ وجود ندارد. بسیاری از گیمرها زمان زیادی را بیرون از خانه سپری می‌کنند. آنها می‌خواهند در سفر، محل کار، کافه و رفت‌وآمد، بازی کنند. به‌همین دلیل نیاز به یک اینترنت سیار دارند که به‌وسیله مودم سیم کارتی تامین می‌شود. اما همه مودم‌‌ های سیم‌کارتی کیفیت یکسانی ندارند؛ برخی از آنها با‌سرعت، کیفیت و تاخیر بسیار کمتری همراه هستند.

ما در این‌جا بهترین مودم های سیم کارت خور برای گیمینگ را که در بازار ایران موجود هستند معرفی می‌کنیم.

روتر گیمینگ سیم کارتی LTE Nighthawk

روتر گیمینگ سیم کارتی LTE Nighthawk از بهترین مودم های سیم کارت خور برای گیمینگ است که به شما امکان می‌دهد تا حداکثر 20 دستگاه را به‌طور همزمان به اینترنت متصل کنید. این مودم از اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به سرعت دانلود تا 2 گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 150 مگابیت در ثانیه دست یابد. با این حال، به‌دلیل محدودیت‌های سرعت اینترنت در ایران، ممکن است حداکثر توان این دستگاه به‌کار گرفته نشود.

LTE Nighthawk دارای باتری قابل شارژ 5040 میلی‌آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می‌تواند تا 24 ساعت دوام بیاورد. همچنین، دارای صفحه نمایش LCD رنگی 2.4 اینچی است که اطلاعات مهمی مانند عمر باتری، قدرت سیگنال و میزان مصرف داده را نمایش می‌دهد.

Nighthawk LTE Mobile Hotspot با هر دو سیستم عامل ویندوز و مک سازگار است و با استفاده از برنامه موبایل NETGEAR قابل مدیریت است.

این مودم که از بهترین مودم های سیم کارت خور برای گیمینگ محسوب می‌شود، مدتی است که در ایران کمیاب است. اما اگر بتوانید از آن استفاده کنید، یک گزینه فوق‌العاده را در دست خواهید داشت.

Nighthawk LTE Mobile Hotspot

مودم OPPO 5G CPE T1a

مودم OPPO 5G CPE T1a دستگاهی پیشرفته و قابل اعتماد است که عملکرد و سرعت بی‌نظیری دارد. این مودم برای پشتیبانی از اتصال به اینترنت پرسرعت با جدیدترین فناوری 6G طراحی شده است و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای گیمرها تبدیل می‌کند.

یکی از ویژگی‌های فنی کلیدی مودم OPPO 5G CPE T1a توانایی آن در پشتیبانی از چندین دستگاه به‌طور همزمان است. با استفاده از این مودم، کاربران می‌توانند تا 32 دستگاه را به‌طور همزمان به اینترنت متصل کنند.

این دستگاه قابلیت ارسال پیامک دارد و پردازنده مرکزی تعبیه‌شده در آن از نوع کوالکام اسنپدراگون X55بوده و هسته مرکزی آن نیز شامل ARM Cortex-A7 است.

این مودم فوق‌العاده که از بهترین مودم های سیم کارت خور برای گیمینگ محسوب می‌شود، از دو باند ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و به‌همین دلیل نسبت به انواع تک‌بانده پهنای باند گسترده‌تری دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این مودم امکانات امنیتی پیشرفته آن است. مودم OPPO 5G CPE T1a مجهز به طیف وسیعی از پروتکل‌های امنیتی از جمله رمزگذاری WPA/WPA2، WEP و TKIP/AES است که به محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز و تلاش‌های هک کمک می‌کند.

از نظر سرعت، مودم OPPO 5G CPE T1a قادر به ارائه سرعت دانلود حداکثر 4.1 گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۶۶۰ مگابیت است. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون هیچ تاخیر بازی کنند.

OPPO 5G CPE T1a

تی پی لینک مدل Archer MR600

آرچر MR600 از هر دو فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند، بنابراین، شما می‌توانید بهترین گزینه را برای نیازهای خود انتخاب کنید. همچنین، دارای طیف وسیعی از ویژگی‌های پیشرفته از جمله رمزگذاری WPA/WPA2، کنترل‌های والدین و دسترسی به شبکه مهمان است.

قابلیت پشتیبانی از SMS و داشتن دو حالت بی‌سیم و باسیم از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند. شبکه پشتیبانی‌شده توسط این مودم، 4G است و می‌تواند سرعت 300 مگابایت بر ثانیه را ارائه دهد.

وجود فناوری MU-MIMO سبب می‌شود کاربران مختلف به شکل همزمان از اینترنت استفاده کنند و افت سرعت و تداخل نداشته باشند.

تی پی لینک مدل Archer MR600

مودم EG8247W هواوی

این مودم که از بهترین مودم های سیم کارت خور برای گیمینگ محسوب می‌شود، دارای اتصال اینترنت پرسرعت با پشتیبانی از شبکه‌های Wi-Fi و Ethernet است.

Huawei EG8247W5 همچنین، دارای ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌ای مانند رمزگذاری WEP/WPA/WPA2، فیلتر آدرس MAC و محافظت از فایروال است. همچنین، دارای یک موتور داخلی کیفیت خدمات (QoS) است که ترافیک شبکه را در اولویت قرار می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا به‌شکل یکنواخت و بدون قطعی از اینترنت استفاده کنید.

علاوه‌بر این، این مودم دارای طراحی زیبا و جمع‌و‌جور است که نصب و استفاده از آن را آسان می‌کند. این دستگاه مجهز به چهار درگاه اترنت گیگابیتی، یک پورت USB 2.0 و یک پورت POTS است که گزینه‌های اتصال متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Huawei EG8247W5

ایسوس ۴G-AC53U

این مودم یکی دیگر از بهترین مودم های سیم کارت خور برای گیمینگ است که از 4G LTE و Ethernet WAN پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌ها آن را برای انواع مختلف اتصالات اینترنتی منعطف می‌کند. همچنین، دارای وای‌فای دو بانده با سرعت AC1200 است که اتصال بی‌سیم سریع و مطمئن را تضمین می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب ایسوس ۴G-AC53U، پورت USB است که امکان اشتراک‌گذاری آسان فایل و پخش رسانه را فراهم می‌کند.

درگاه‌های LAN و WAN گیگابیتی، آنتن‌های خارجی بسیار قدرتمند، ۳۰۰ مگابیت بر روی 4G و سرعت ۹۰۰ مگابیتی روی وای‌فای از دیگر ویژگی‌های آن هستند.

قیمت این مودم بالا است، اما اگر بتوانید آن را خریداری کنید، می‌توانید از یکی از بهترین مودم های سیم کارت خور برای گیمینگ بهره ببرید.

اگر قصد خرید و دیدن بهترین قیمت مودم سیم کارتی برای گیمینگ را دارید، می‌توانید این مودم و سایر مودم‌های برتر برای گیمینگ را با قیمت مناسب در فروشگاه زومیت ببینید.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.