افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
0

بهترین مکمل های تقویتی برای آقایان

  • کد خبر : 3678
بهترین مکمل های تقویتی برای آقایان

از آنجایی که سیستم بدنی آقایان با خانم‌ها تفاوت دارد، ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز آن‌ها مشابه یکدیگر نیست، در نتیجه مکمل‌های تقویتی برای هر کدام دارای فرمول خاصی است. اگر اخیرا احساس خستگی بیشتری کرده و انرژی کافی برای کارهای روزمره خود ندارید، در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی انواع مکمل […]

از آنجایی که سیستم بدنی آقایان با خانم‌ها تفاوت دارد، ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز آن‌ها مشابه یکدیگر نیست، در نتیجه مکمل‌های تقویتی برای هر کدام دارای فرمول خاصی است. اگر اخیرا احساس خستگی بیشتری کرده و انرژی کافی برای کارهای روزمره خود ندارید، در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی انواع مکمل تقویتی برای آقایان بپردازیم.

انواع مکمل تقویتی برای آقایان کدامند؟

مولتی ویتامین‌ها جز مکمل‌های ضروری برای بیشتر افراد است که کمبودهای موجود در برنامه غذایی را پوشش می‌دهد. در بین انواع مختلف ویتامین چند مورد اهمیت بیشتری داشته و لازم است مصرف آن‌ها را در نظر بگیرید.

منیزیم

یکی از مواد معدنی موثر در عملکرد صحیح بدن، منیزیم است اما متاسفانه افرادی زیادی کمبود منیزیم دارند. کنترل گلوکز خون و سنتر پروتئین به منیزیم بستگی داشته و بدون آن بدن با مشکل روبه‌رو خواهد شد. آقایان به طور میانگین در هر روز به 400 گرم منیزیم نیاز دارند که این مقدار می‌تواند از مواد غذایی و مکمل‌ها دریافت شود. مکمل تقویتی حاوی منیزیم این میزان را پوشش داده و سلامت فرد را تضمین می‌کند.

امگا ۳

امگا ۳ مانند منیزیم یکی از مواد ارزشمند برای بدن است که تضمین کننده سلامت قلب، عملکرد صحیح مغز و سلامت استخوان‌ها است. چنانچه زیاد علاقه‌ای به مصرف ماهی نداشته و در طول هفته از آن استفاده نمی‌کنید، مصرف مکمل امگا ۳ را باید در نظر بگیرید. مصرف بهترین مارک کپسول امگا 3 این قابلیت را خواهد داشت که جذب و تاثیرگذاری بالایی در بدن شما داشته باشد.

ویتامین D

بدن هر انسانی نیازمند ویتامین D است تا سلامت سیستم ایمنی بدن خود را حفظ کرده و سطح مناسب تستوسترون را تنظیم نماید. پایین بودن سطح تستوسترون در بدن باعث ایجاد مشکلاتی نظیر حس ضعف و خستگی می‌شود که با این ویتامین می‌توان آن را برطرف کرد. علاوه بر آن ویتامین دی سلامت استخوان‌ها را نیز حفظ خواهد کرد و بر روی قلب هم اثرات مثبتی دارد. اگر مصرف ویتامین D شما پایین است، از مکمل‌های تقویتی استفاده کنید که در ترکیبات خود این ویتامین‌ها را دارند.

معرفی مولتی ویتامین‌های مفید برای آقایان

مولتی ویتامین‌های زیادی به بازار عرضه شده است که بسته به برند تولید کننده و ترکیباب هر کدام می‌توان انتخاب مناسبی داشت.

انرژکس مولتی ویتامین مینرال مخصوص آقایان

کمبود های تغذیه ای آسیب های زیادی به بدن وارد می کند و پیامد هایی مثل کاهش قدرت بدنی، ریزش مو، ضعیف شدن حافظه و ضعف سیستم ایمنی به دنبال دارد. بنابراین پیشنهاد ما به شما قرص روکشدار انرژکس مولتی ویتامین مینرال مخصوص آقایان است. عصاره هایی از گیاه دامیانا، جینسینگ کره‌ای، جینکوبیلوبا و تریبولوس گنجانده شده در قرص انرژکس مولتی ویتامین مینرال به سلامت عمومی بدن و تامین ویتامین ها و مواد معدنی کمک میکند  .

کپسول مولتی ویتامین پلاس مینرال سوپراویت

یکی از بهترین مولتی ویتامین‌ها برای آقایان، کپسول مولتی ویتامین پلاس مینرال سوپراویت است که کمبودهای موجود در برنامه غذایی را پوشش داده و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. ویتامین‌های گروه B، ویتامین D، ویتامین E، ویتامین A، کلسیم،ویتامین C، منیزیم و آهن محتویات این مولتی ویتامین‌ها را شامل می‌شوند.

قرص مولتی ویت A تا Z آپوویتال

یکی دیگر از مکمل‌های با کیفیت بازار، قرص مولتی ویت تا Z آپوویتال است که ترکیبات آن شامل انواع مواد معدنی و ویتامین‌ها می‌شود. با مصرف این قرص مولتی ویتامین به سلامت بدن خود کمک کرده و از بروز بیماری‌های جدی پیش گیری خواهید کرد. برای اثر بخش مولتی ویتامین باید روزی یک قرص میل کنید تا کمبودهای موجود در برنامه غذایی جبران شود.

کپسول نرم ژلاتینی های منکسین های هلث

کپسول نرم ژلاتینی های منکسین های هلث به تامین مواد معدنی مورد نیاز بدن کمک زیادی خواهد کرد و مکملی عالی برای مصرف در کنار برنامه غذایی آقایان است. در این کپسول انواع ویتامین‌ها، جینسینگ و مواد معدنی یافت می‌شود که از خستگی زودرس جلوگیری کرده و استرس را کاهش می‌دهد. علاوه بر آن مانند هر مولتی ویتامین دیگری به تقویت سیستم ایمنی کمک کرده و باعث افزایش سطح انرژی بدن می‌گردد.

قرص مولتی ویتامین پلاس لوتئین نکستایل

در ترکیب قرص مولتی ویتامین پلاس لوتئین نکستایل 12 ویتامین و 16 ماده معدنی وجود دارد که مصرف آن باعث حفظ سلامت عمومی بدن خواهد شد، هم‌چنین باعث کاهش ریزش موو سرعت پیری می‌شود. اگر برنامه غذایی کامل و سالمی ندارید، مصرف این قرص توصیه می‌شود. در قرص مولتی ویتامین پلاس لوتئین نکستایل 60 قرص وجود دارد که باید هر روز یک قرص را همراه غذا میل نمایید.

خرید مکمل تقویتی

پیش از مصرف هم مکملی ابتدا با پزشک مشورت کرده و بسته به شرایط بدنی خود بهترین مکمل را از معتبرترین داروخانه آنلاین خریداری کنید. مصرف همزمان برخی از مکمل‌ها با برخی از قرص‌ها تداخل داشته و تشخیص این تداخل بر عهده پزشک است تا مشکلی برای سلامتی شما ایجاد نشود. پزشک با انجام آزمایش، کمبودهای بدن را شناسایی کرده و برای برطرف کردن آن‌ها مصرف مولتی ویتامین یا مکمل خاصی را پیشنهاد می‌کند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3678

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.