افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
0

بهترین کلاس نکته و تست آنلاین

  • کد خبر : 1876
بهترین کلاس نکته و تست آنلاین

یکی از موضوعات مهمی که به دغدغه دانش آموزان و اولیا آن‌ها به خصوص در مقطع متوسطه دوم تبدیل می‌شود، مهارت تست زنی می‌باشد. دانش آموزان برای موفقیت در آزمون سراسری و کنکور باید در زمینه تست زنی مهارت داشته باشند. در این مطلب قصد داریم در مورد تست زنی و راه‌های تسلط به آن، […]

یکی از موضوعات مهمی که به دغدغه دانش آموزان و اولیا آن‌ها به خصوص در مقطع متوسطه دوم تبدیل می‌شود، مهارت تست زنی می‌باشد. دانش آموزان برای موفقیت در آزمون سراسری و کنکور باید در زمینه تست زنی مهارت داشته باشند. در این مطلب قصد داریم در مورد تست زنی و راه‌های تسلط به آن، کلاس تقویتی و تست و نکته و کلاس تیزهوشان با شما صحبت کنیم و در انتها بهترین کلاس نکته و تست آنلاین و حضوری را به شما معرفی کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.


چرا داشتن مهارت تست برای دانش آموزان حیاتی است؟!

همانطور که می دانید مهم ترین آزمون در طول دوران تحصیل دانش آموزان، آزمون سراسری یا همان کنکور می باشد. پیش از آن نیز دانش آموزان آزمون‌های دیگری همچون تیزهوشان ششم و نهم و آزمون مدارس برتر را دارند که همگی تستی می‌باشد. با توجه به اینکه تست زنی با دانش آموزان کار نشده و آنها این مهارت را کسب نکرده اند، ممکن است دچار مشکل شوند. پس کسب مهارت تست زنی می‌تواند بسیار مهم و حیاتی باشد.


چرا دانش آموزان اغلب مهارت تست زنی پایینی دارند؟

اگر شما هم جز افرادی هستید که مهارت تست زنی پایینی دارند، اصلا نگران نباشید و خود را سرزنش نکنید، زیرا این موضوعی است که تقریبا همه دانش آموزان در آن مشکل دارند، اما دلیل آن چیست و باید چه کرد؟

با توجه به اینکه همواره امتحانات مدرسه به صورت تشریحی بوده است و دانش آموزان کمتر با تست سر و کار داشته اند، بنابراین طبیعی است که در این مورد ضعف داشته باشند. بهترین راهکار برای بالا بردن مهارت تست زنی تمرین کردن است. اما این تمرین باید اصولی باشد و کمی نیاز به صبر و حوصله دارد. شما نمی‌توانید در مدت کوتاهی مهارت تست زنی خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید، بلکه باید مرحله به مرحله جلو رفته و در آخر شاهد پیشرفت خود خواهید بود.


چگونه مهارت تست زنی خود را افزایش دهیم؟

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین موارد در تست زنی توجه به زمان می‌باشد. خیلی از دانش آموزان وجود دارند که تست‌ها را می توانند حل کنند اما در زمان بیشتری. توصیه ما به شما این است که در مرحله شروع زمانبندی را کنار گذاشته و فقط بر روی تست تمرکز کنید. این کار را به مدت یک ماه انجام دهید تا به طور کامل با نحوه تست زنی آشنا شوید.

در مرحله دوم به سراغ زمانبندی کردن سوالات بروید و سعی کنید تست ها را در زمان بندی مناسب حل کنید، اما نه در زمانبندی استاندارد. به عنوان مثال اگر زمان استاندارد تستی 1 دقیقه می باشد، شما سعی کنید آن را در 1.5 تا 2 دقیقه حل کنید و این کار را نیز به مدت یک ماه انجام دهید.

در انتها زمانبندی واقعی را لحاظ کنید، با توجه به مهارت هایی که از مراحل قبلی کسب کرده اید، انتظار می رود که پس از مدتی مهارت تست زنی شما بالا رفته و بتوانید از پس تست ها به خوبی بر آیید.


کلاس نکته و تست چه کمکی به دانش آموزان می کند؟

یکی از بهترین و موثرترین راهکارها برای افزایش قدرت تست زنی، شرکت در کلاس های نکته و تست می باشد. این کلاس ها معمولا در دو پایه دهم و یازدهم هستند و دانش آموزان را با تست زنی آشنا می کنند و به خوبی دانش آموزان را برای آزمون های تستی آماده می کنند. اما برای انتخاب یک کلاس تست و نکته خوب باید معیارهایی را در نظر بگیرید و سپس در آن ثبت نام نمایید.

مهم ترین معیارها و فاکتورهای یک کلاس نکته و تست خوب چیست؟

در اینجا بهترین کلاس‌های تست و نکته موجود در ایران بررسی شده اند و مهم ترین فاکتور های آن‌ها برای شما جمع آوری شده است که به شرح زیر می باشد.

1) انتخاب آنلاین یا حضوری بودن

با توجه به بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، بسیاری از دانش آموزان دچار افت تحصیلی شدید شده اند. بهترین راهکار برای این افراد می تواند شرکت در کلاس‌های حضوری تست و نکته باشد. البته به شرطی که تمام پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت شود و چیزی سلامتی دانش آموزان را تهدید نکند. موسسه‌هایی که کلاس های خود را به صورت حضوری برگزار می کنند باید دارای سالن‌های مناسب و تهویه هوا باشند و همچنین تعداد دانش آموزان محدود باشد.

اما برای کسانی که کلاس‌های آنلاین را انتخاب می‌کنند نیز باید دقیقا همان امکانات آموزشی وجود داشته باشد و کیفیت برگزاری کلاس‌ها در بالاترین حد باشد. متاسفانه برخی موسسات برای اینکه پول بیشتری به جیب بزنند، از سیستم‌های نامناسب استفاده می‌نمایند و همچنین تعداد بسیار زیادی از دانش آموزان را در یک کلاس قرار می‌دهند. این موضوع سبب می شود تا دانش آموزان نتوانند سوالات و اشکالات خود را از دبیر بپرسند.

2) استفاده از دبیران باتجربه، کاربلد و پیگیر

دبیرانی که برای کلاس‌های تست و نکته استفاده می شوند باید سطح بالاتری از دبیران مدارس معمولی داشته باشند و بتوانند به خوبی مفاهیم و مطالب را به دانش آموزان انتقال دهند. متاسفانه برخی آموزشگاه‌ها برای اینکه پول کمتری به معلمان پرداخت نمایند از دبیران درجه دو و سه استفاده می‌کنند که چندان تجربه ای در زمینه تست زنی ندارند و خیلی نمی‌توانند به دانش آموزان کمک کنند. همچنین وجود دبیران و اساتیدی که کارها و تکالیف شما را پیگیری نمایند می‌تواند باعث شود تا دانش آموزان مسئولیت پذیر تر شوند و کارهایی که به آن‌ها گفته می شود را به بهترین شما انجام دهند.

3) مشاوره تخصصی به دانش آموزان

برخی از دانش آموزان هستند که خیلی درس می خوانند اما نتیجه مطلوب را نمی‌گیرند. احتمالا دلیل این موضوع عدم برنامه ریزی درست توسط آن‌ها می‌باشد. داشتن یک مشاور دلسوز و متخصص می‌تواند دانش آموزان را به خوبی راهنمایی کند و نقشه راه موفقیت را به آن‌ها بدهد تا در مسیر صحیح قرار گیرند. وجود مشاور و برنامه ریز خوب در آموزشگاه‌ها برای پیشرفت دانش آموزان یکی از معیار‌های مهم انتخاب موسسات می‌باشد.

4) هزینه مناسب به نسبت امکانات

با توجه به شرایط اقتصادی موجود هزینه کلاس‌ها می‌توانید عامل بسیار مهمی در انتخاب کلاس باشد. قیمت برخی کلاس‌ها از چند صد هزار تومان آغاز می شود و گاهی به چند صد میلیون می‌رسد! اما دلیل این تفاوت فاحش قیمتی چیست؟ اول از همه باید بررسی کنید که هر موسسه و آموزشگاه چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد. دوم اینکه برخی موسسات که شناخته شده تر هستند پول برند بودن خودشان را نیز می گیرند. ممکن است در یک آموزشگاه که کمتر شناخته شده می باشد، همان امکانات با مبلغ کمتری ارائه شود. پس شما باید تمام این موضوعات را در نظر بگیرید و در آخر بهترین انتخاب را انجام دهید.


بهترین کلاس نکته و تست آنلاین کجاست؟!

با بررسی معیا‌رهای فوق و جمع بندی نهایی به این نتیجه رسیدیم که موسسه علمی فرهنگی موفقیت در حال حاضر یکی از بهترین مجموعه‌های آموزشی کشور می ‌باشد که بهترین امکانات را با هزینه‌ای معقول در اختیار شما قرار می دهد. موسسه موفقیت با سال‌ها تجربه از کلاس ششم تا کنکور کلاس برگزار می‌کند. از کلاس‌های تقویتی و تست و نکته تا کلاس تیزهوشان و کنکور در آموزشگاه موفقیت برگزار می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در کلاس نکته و تست با شماره‌های موسسه موفقیت تماس حاصل فرمایید. (تلفن: ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶)

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1876

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.