افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
3

به دنیای قارچ خوش آمدید: یک غذای خوشمزه و سالم!

  • کد خبر : 599
به دنیای قارچ خوش آمدید: یک غذای خوشمزه و سالم!

[ad_1] قارچ در همه جا! هزاران سال است که از قارچ به عنوان غذا و دارو استفاده می شود. بسیاری از افراد از خوردن انواع قارچ ها به دو صورت خام و پخته لذت می برند. بیشتر آنها در شهرستان چستر ، پنسیلوانیا ، در شهر میدان کنت و مناطق اطراف آن ، که همچنین […]

[ad_1]

قارچ در همه جا! هزاران سال است که از قارچ به عنوان غذا و دارو استفاده می شود. بسیاری از افراد از خوردن انواع قارچ ها به دو صورت خام و پخته لذت می برند. بیشتر آنها در شهرستان چستر ، پنسیلوانیا ، در شهر میدان کنت و مناطق اطراف آن ، که همچنین به عنوان “پایتخت قارچ جهان” شناخته می شود ، رشد می کنند. با داشتن بسیاری از فواید سلامتی و روشهای متنوع برای تهیه آنها ، به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از آشپزها دوست دارند آنها را در غذاهای خوشمزه خود قرار دهند.

قارچ ها بین 80 تا 90 درصد آب دارند ، دارای سدیم ، چربی و کالری کمی هستند ، مواد مغذی بسیار غلیظی دارند و برای افرادی که از نظر وزن بدن آگاه هستند ، یک ماده افزودنی عالی است. علاوه بر این ، آنها حاوی گلوتن ، چربی و کلسترول نیستند. آنها پر از پتاسیم هستند ، که به کاهش فشار خون و بروز سکته کمک می کند. در حقیقت ، یک قارچ پرتابلای متوسط ​​حاوی پتاسیم بیشتری نسبت به یک موز با اندازه معمولی است. آنها همچنین مملو از ویتامین B (برای سیستم های عصبی و گوارشی عالی) ، آهن (مفید برای کم خونی و گلبول های قرمز خون) ، مس (به سلول های قرمز خون کمک می کند) و سلنیوم (برای عملکرد غده پروستات مفید است و به کاهش پروستات کمک می کند) سرطان).

قارچ تنها ماده غذایی رشد یافته حاوی ویتامین D طبیعی است که به تقویت استخوان کمک می کند. همراه با کلسیم که در قارچ نیز یافت می شود ، می تواند به درد مفاصل و پوکی استخوان کمک کند. آنها همچنین حاوی بتا گلوکان هستند که به تحریک سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت به آلرژی کمک می کنند و در بسیاری از قارچ های شیاتاکه و صدف یافت می شود. همچنین قارچ ها به دلیل دارا بودن ارگوتیونین ، آنتی اکسیدانی قوی که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند ، بسیار مشهور هستند. ارگوتیونین یک اسید آمینه حاوی گوگرد است که بسیاری از افراد در رژیم غذایی خود از آن بی بهره اند. دیابتی ها به دلیل انسولین طبیعی و آنزیم های موجود در آنها ، در مصرف انواع قارچ ها بهبود یافته اند. بسیاری از گونه های قارچ نیز از ابتلا به دیابت به اعضای بدن کمک می کنند ، زیرا یک آنتی بیوتیک طبیعی است.

در زیر خلاصه ای از رایج ترین قارچ ها آورده شده است:

    • دکمه های سفید: رایج ترین قارچ در ایالات متحده ، تحقیقات نشان می دهد که آنها به سرطان سینه و پروستات کمک می کنند ، در حالی که تقریبا 3.5 اونس در روز مصرف می کنند. برای کاهش وزن مفید است.

 

    • کریمینی (پیش ماده Portabella): اندازه این قارچ های قهوه ای شبیه دکمه های سفید است و محکم تر و دارای طعم خاکی تر است. آنها همچنین به سرطان های پستان و پروستات کمک می کنند. عالی برای کاهش وزن

 

    • Portabella: این قارچ های بزرگ ، قهوه ای ، چتری شکل (نسخه قارچ Crimini برای بزرگسالان) عطر و طعم کمی دارند. برای کباب کردن و پر کردن با کنگر فرنگی ، اسفناج ، گوشت خرچنگ ، ​​و یک دستور “ایتالیایی” از گوشت چرخ شده ، سس گوجه فرنگی ، پیاز ، فلفل ، و گیاهان عالی است. همچنین به کاهش وزن کمک می کند.

 

    • شییتاکه: در بسیاری از فرهنگ های آسیایی برای مراقبت از سرماخوردگی و آنفولانزا مورد استفاده قرار گرفته است. تحقیقات نشان می دهد که عصاره های این قارچ به مبارزه با عفونت ها ، تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با رشد تومور و سرطان پستان کمک می کند. هر روز 4-5 اونس بخورید. منبع عالی ویتامین D

 

    • Reishi: به نظر می رسد یک گل چوبی قهوه ای و سفید است: برای مبارزه با عفونت های باکتریایی و ویروسی ، کاهش کلسترول و فشار خون مفید است.

 

    • Maitake: به پاکسازی بدن کمک کرده و سیستم ایمنی بدن را تحریک می کند.

 

    • صدف: تحقیقات در حال انجام نوید کمک به دفاع در برابر HIV را می دهد. آنتی اکسیدان زیادی دارد

 

  • Porcini: قارچی گوشتی که شبیه قارچ Portabella است ، همچنین دارای خواص ضد التهابی است

قارچ یک غذای همه کاره است که می تواند در بسیاری از سوپ ها ، سالادها ، ساندویچ ها ، پیش غذاها ، خورشت ها ، مواد مغذی ، مکمل ها و بله استفاده شود ، حتی به نوشیدنی های ورزشی نیز اضافه می شود! فقط از فروشندگان معتبر قارچ بخرید ، زیرا بسیاری از قارچ های پرورش یافته در طبیعت می توانند سمی باشند و حاوی فلزات سنگین سمی باشند.

قارچ افزودنی خوشمزه ای به رژیم غذایی افراد است و دارای فواید شگفت آور سلامتی است. تحقیقات نشان داده است که آنها می توانند به کاهش سطح کلسترول ، محافظت از بیماران دیابتی در برابر عفونت ها ، جلوگیری از سرطان پستان و پروستات ، کمک به کاهش وزن ، بهبود سلامت استخوان ، تحریک سیستم ایمنی بدن ، کاهش فشار خون ، افزایش جذب آهن و تأمین کنندگان بزرگ پتاسیم ، کلسیم ، ریبوفلاوین ، فسفر ، ویتامین D و سلنیوم. سعی کنید امروز از آنها در انواع دستور العمل ها استفاده کنید!

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=599

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.