افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

تزریق ژل لب روسی و همه چیز درباره آن

  • کد خبر : 3430
تزریق ژل لب روسی و همه چیز درباره آن

اگر به فرم لب روسها دقت کنید، متوجه خواهید شد که در لب بالایی دارای زوایا و فرمی شبیه به عدد هشت فارسی هستند که نقطه قوت چهره مردم این کشور بشمار می‌رود. تزریق ژل لب مدل روسی نیاز به تمرکز و تبحر پزشک داشته و باید قبل از آن برخی موارد مورد بررسی قرار […]

اگر به فرم لب روسها دقت کنید، متوجه خواهید شد که در لب بالایی دارای زوایا و فرمی شبیه به عدد هشت فارسی هستند که نقطه قوت چهره مردم این کشور بشمار می‌رود. تزریق ژل لب مدل روسی نیاز به تمرکز و تبحر پزشک داشته و باید قبل از آن برخی موارد مورد بررسی قرار گیرند تا بهترین نتیجه بعد از تزریق فیلر لب بدست آید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با تفاوت مدل لب روسی با سایر مدل‌ها و همچنین میزان ژل مورد نظر با مزایا و معایب و موارد دیگر آشنا شوید.

تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب یکی از روش‌های پرطرفدار برای لب بالا و حجیم‌سازی و برجسته‌سازی آن است. خانم‌های روس دارای فرم لب‌هایی هستند که در لب بالای آنها تیزی خاصی مشاهده می‌شود و در عین حال لب‌های کشیده‌ای دارند. هدف زیباجویان از تزریق ژل لب روسی این است که نقطه اوج لب‌های خود را افزایش دهند و همچنین ظرافت بیشتری به نواحی دور آن ببخشند. آمارها نشان می‌دهد که تعداد افراد علاقمند به مدل لب روسی تا حدودی با افرادی که طرفدار مدل لب طبیعی هستند، در حال برابری است. در این مدل تزریق ژل، پزشک مقداری از فیلر را در امتداد لب‌ها یعنی جایی که خانم‌ها با مواد آرایشی برای خود خط لب ایجاد می‌کنند، تزریق می‌کند.

برای تزریق ژل لب چه کار کنیم؟

برای تزریق کردن انواع ژل لب میتوانید با کلینیک زیبایی دکتر پارسیان فر در تهران با بیش از 15 سال سابقه به شماره 09303839919 تماس بگیرید.

تفاوت تزریق ژل لب روسی با مدلهای دیگر

تزریق ژل لب روسی با هدف حجیم‌سازی زیاد لب انجام نمی‌شود بلکه بیشتر توجه روی فرم و زوایای لب‌های بالایی است. در واقع برجستگی لب‌ها به اندازه ژل لب مدل قلوه ای نخواهد بود. در فرم لب روسی، لب‌های بالا به مقدار مورد نیاز حجیم می‌شوند.

مزایای تزریق ژل لب به روش روسی

این روش با تمرکز زیادی که بر روی لبها دارد، زیبایی فوق‌العاده‌ای برای زیباجویان ایجاد می‌کند. یکی از بزرگترین مزایای این روش، این است که ژل لب به صورت نقطه‌ای به لب تزریق می‌گردد و در نتیجه فرم تمیزتر و ظریفی برای لب رقم می‌خورد. برخی دیگر از مزایای این روش عبارتند از:

  • افزایش حجم لب‌ها
  • ایجاد ظاهری زیبا و جذاب
  • دوام و ماندگاری بالا

عوارض ژل لب مدل روسی

تزریق ژل لب با هر مدلی، بسیار حساس بوده و باید توسط یک پزشک زیبایی با تجربه انجام گیرد تا فرم دلخواه ایجاد شود و عوارض ناخوشایندی برای افراد به وجود نیاید. ممکن است پس از انجام این مدل ژل لب، با عوارض زیر مواجه شوید:

  1. تیزی لب‌ها در اثر تزریق ژل بیش از اندازه، با فرم مناسبی ایجاد نمی‌شود.
  2. اگر تزریق ژل لب با فیلر مرغوب و برند بی‌کیفیت انجام شود، ممکن است بعد از چندین روز فرم لب‌ها به حالت قبلی باز گردد.
  3. افرادی که به ماده هیالورونیک اسید حساسیت دارند باید این مورد را به پزشک خود اطلاع دهند زیرا مخفی‌سازی این موضوع سبب پیدایش موارد ناخوشایندی حین و بعد از تزریق ژل به لب خواهد شد.
  4. اگر حین تزریق به اندازه حجم ژل تزریقی توجه نشود و این میزان بیش از ظرفیت بافت لب باشد، فرم لب‌ها بیش از حد بزرگ و گاهی نامتقارن و حتی گوله گوله می‌شود. در این صورت فرد ناچار است تا ژل تزریقی را جهت جلوگیری از کاهش اعتماد به نفس و یا انواع عفونت تخلیه نماید.

ماندگاری ژل لب روسی

میزان ماندگاری برای هر نوع تزریق ژل لبی به کیفیت برند انتخابی بستگی دارد. برای اخذ ماندگاری و دوام بالای نتیجه تزریق ژل لب روسی به جای توجه بیش از اندازه به میزان هزینه، به برند و کشور سازنده آن توجه نمایید. هرچه میزان کیفیت ژل مورد نظر بیشتر باشد، دوام نتیجه حاصل از آن نیز بیشتر خواهد بود. ناگفته نماند که نوع بافت لب و پوست شما چه عملکردی در مقابل تزریق ژل لب دارد. برخی از لب‌ها ژل را حتی بیشتر از مدت زمانی که باید، نگه می‌دارند. مدت زمان تقریبی ماندگاری ژل لب به روش روسی حدود ۱۸ ماه است.

هزینه ژل لب روسی چه قدر است؟

هزینه تزریق ژل لب مدل روسی ثابت نیست و به فاکتورهایی مانند مقدار ژل مورد نیاز، برند فیلر و دستمزد پزشک بستگی دارد. برای اطلاع از هزینه تزریق انواع ژل لب می‌توانید با کلینیک تخصصی زیبایی دکتر پارسیان فر در تهران شماره ۰۹۳۰۳۸۳۹۹۱۹ تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3430

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.