افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
0

تزریق ژل لب قلبی و همه چیز درباره آن

  • کد خبر : 3434
تزریق ژل لب قلبی و همه چیز درباره آن

امروزه تزریق ژل لب به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌های زیبایی شناخته شده است. تزریق ژل لب دارای مدل‌های مختلفی است که یکی از جذاب‌ترین انواع آن، تزریق ژل لب قلبی است. در این تکنیک، تزریق ژل به گونه‌ای انجام می‌شود که فرم نهایی لب به شکل قلب شبیه باشد که برای دختران جوان جذابیت […]

امروزه تزریق ژل لب به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌های زیبایی شناخته شده است. تزریق ژل لب دارای مدل‌های مختلفی است که یکی از جذاب‌ترین انواع آن، تزریق ژل لب قلبی است. در این تکنیک، تزریق ژل به گونه‌ای انجام می‌شود که فرم نهایی لب به شکل قلب شبیه باشد که برای دختران جوان جذابیت ویژه‌ای دارد. تمرکز اصلی در تزریق ژل قلبی در قسمت میانی لب بالا است. این عمل زیبایی با توجه به نوع صورت برای بانوان که به علت افزایش سن، لب آنها نازک شده و افرادی که دارای صورت کشیده هستند بیشتر توصیه می‌شود.

نحوه تزریق ژل لب مدل قلبی

تزریق ژل لب در شیراز حساسیت بالایی دارد، زیرا این کار به خصوص در لب بالایی باید با ظرافت انجام شود. تزریق ژل لب قلبی باعث تغییر حالت در فرم نوک بینی، لب و همچنین سبب تغییر فاصله این دو بخش و تناسب آنها می‌شود، در نتیجه توصیه میشود که برای این کار زیبایی به کلینیک معتبر زیبایی مراجعه نمایید.

برای تزریق فیلر لب قلبی، ابتدا ماده بیحسی موضعی یا بیحسی تزریقی به لب زده می‌شود و بعد از ایجاد بی‌حسی، در مرحله بعدی ژل توسط متخصص زیبایی به آرامی و به صورت نقطه‌ای تزریق میشود. شکل‌گیری و ماساژ‌دهی لب برای ایجاد حالت قلبی به ویژه در حاشیه لب بسیار حساس بوده و همه این موارد باید با دقت و تبحر انجام شود، زیرا در صورتی که فیلر تزریقی با ماساژ به درستی در سطح لب بالایی پخش نشود و یا گرانولوم ایجاد شود، فرد دچار مشکلاتی در فرم لب شده و ممکن است نیاز باشد که ژل لب تخلیه شود. ماساژ لب از ابتدای کار شروع می‌شود و این‌گونه نیست که بعد از اتمام تزریق، این کار را انجام دهند. در برخی موارد، اگر حجم ژل لب بالایی زیاد باشد، برای تناسب نسبت به لب پایینی و ایجاد تقارن، به لب پایین دوباره فیلر تزریق می‌شود.

ماندگاری ژل لب قلبی چقدر است؟

میزان فیلری که در مدل قلبی تزریق می‌شود نسبت به سایر روش‌ها بیشتر است که همین امر باعث می‌شود تا مدت زمان ماندگاری نیز افزایش پیدا کند. نوع و برند ژل انتخابی برای تزریق ژل لب قلبی نیز دارای اهمیت بوده و بر مدت ماندگاری تاثیرگذار است. بعد از گذشت این دوره، ژل به مرور زمان، خود به خود جذب پوست شده و برای داشتن حالت مناسب قلبی لب باید دوباره تزریق انجام پذیرد.

برخی برندهای ژل حتی تا 2 سال ماندگاری دارند. مواردی چون، عملکرد بدن و میزان جذب توسط بدن در مدت زمان دوام تاثیرگذار است. در تزریق ژل مدل قلبی، به این علت که تمرکز تزریق در قسمت میانی لب بالا است، بنابراین مدت زمانی که ژل در این ناحیه از لب باقی می‌ماند، بیشتر از بقیه نواحی لب است.

ژل لب قلبی برای چه افرادی مناسب نیست؟

تزریق ژل لب برای خانم‌های باردار و یا شیرده مناسب نیست. تزریق ژل لب قلبی برای بسیاری از خانم‌ها که لب‌های بسیار کوچک دارند مناسب نیست و ممکن است پزشک این مدل را توصیه نکند زیرا هر چه لب‌ها کوچک باشد، ممکن است ظاهر و نتیجه غیرطبیعی داشته باشد و لب‌ها مانند یک گوشت اضافه به نظر برسند.

به دلیل اینکه در هنگام تزریق ژل، تعداد دفعات وارد شدن سوزن به لب خصوصاً لب بالایی زیاد است، بهتر است افرادی که داروی رقیق کننده خون مصرف می‌کنند، حدود یک هفته قبل از این انجام تزریق، مصرف داروها را قطع کنند تا در صورت بروز خونریزی، این میزان زیاد نشود اما بهتر است ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

هزینه تزریق ژل لب قلبی چقدر است؟

هزینه تزریق فیلر به موارد مختلفی مانند میزان فیلر، برند فیلر و دستمزد پزشک بستگی دارد. برای دریافت هزینه میتوانید با کلینیک زیبایی دکتر نامیان در شیراز به شماره 07136341905 یا 09935475013 تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3434

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.