افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

تست صدا ، اسپانسر و سرمایه گذار خواننده ، شرکت غزل هنر

  • کد خبر : 1371
تست صدا ، اسپانسر و سرمایه گذار خواننده ، شرکت غزل هنر

معتبرترین مرکز استعدادیابی،آزمون خوانندگی وآکادمی صدا علاقمندان به «خوانندگی » می توانند با خواندن این مطلب مسیر خود را از راه قانونی و در کوتاه ترین زمان به درستی انتخاب کنند و در صورت داشتن استعداد خوانندگی به شهرت برسند. علاقه قشر جوان به کسب درآمد نجومی از راه خوانندگی و برگزاری کنسرت رشد چشم […]

معتبرترین مرکز استعدادیابی،آزمون خوانندگی وآکادمی صدا

علاقمندان به «خوانندگی » می توانند با خواندن این مطلب مسیر خود را از راه قانونی و در کوتاه ترین زمان به درستی انتخاب کنند و در صورت داشتن استعداد خوانندگی به شهرت برسند.

علاقه قشر جوان به کسب درآمد نجومی از راه خوانندگی و برگزاری کنسرت رشد چشم گیری داشته است؛ اما با وجود  تبلیغات گسترده شبکه های ماهواره ای، برگزاری مسابقات خوانندگی بی نتیجه و شوو های مرتبط چه مسیری درست است چه مسیری غلط!

در اصل این راههای درست و غلط ذهن جوانان را درگیر کرده اما تجربه نشان داده هیچ یک از این تبلیغات به خوانندگی منجر نشده است.

مسابقات استعدادیابی خوانندگی:

گروه هایی هستند که به تبلیغات بسنده نمی کنند و با سرمایه گذاری در یک برنامه تلویزیونی خارجی یا داخلی برای ایرانی ها، نظر علاقمندان به خوانندگی را  طوری جلب می کنند که گویی میتوانند طالبان خواننده شدن را در آینده به یک خواننده مشهور تبدیل کنند؛ در واقع بازی با رویای خوانندگی را در پیش می گیرند در حالیکه هدفشان درآمدزایی از تست صدا و جذب مخاطب است.عده ای جوان زودباور حتی برای حضور در چنین مسابقاتی هزینه های زیادی را برای رفت و آمد و اقامت در کشور های دیگر متحمل می شوند.

اما تاکنون به صورت کلی خروجی خاصی از این برنامه ها ندیده ایم.

آنچه که برای این جوانان اهمیت دارد به زبان ساده، خواننده شدن است؛ خواننده شدنی که شهرت، کسب درآمد، برگزاری کنسرت، فعالیت در عرصه بین المللی را در پی داشته باشد.

حال این سوال پیش می آید که چطور میتوان خواننده شد؟چطور با کشف استعدادها در مسیر خوانندگی حرکت کرد؟ چگونه رویای خوانندگی به یک واقعیت تبدیل شود؟

جواب اینجاست که باید از راه قانونی و زیر نظر مراجع ذیصلاح تست صدا را انجام داد و در صورت داشتن استعداد خوانندگی، خط فکری را به خط عملی تبدیل کرد.

در این میان موسساتی هستند که علاوه بر تست صدا، فرد را با راهنمایی هایشان، در مسیر درست قرار می دهند تا در این میان علاوه بر صرف درست هزینه ها، زمان نیز مدیریت شود.

ضرورت انتخاب موسسه درست برای خواننده شدن

بسیاری از موسسات هستند که مبتنی بر ساختار های متناسب و دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کنند و هدفشان توسعه فرهنگ سازی در زمینه موسیقی است؛ این موسسات برعکس تبلیغات ماهواره ای خروجی های زیادی داشته اند .

از بین این موسسات می تونیم به موسسه غزل هنر که رزومه قوی در این زمینه دارد اشاره کنیم.

بعد از  انجام تست صدا در این موسسه ، کارشناسان آکادمی غزل هنر و شورای شعر و ترانه، صدا را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت داشتن صلاحیت، به شورای موسیقی معرفی خواهند شد و پس از تایید نهایی وارد مسیر سرمایه گزاری خوانندگی و تولید آلبوم خواهند شد.

«موسسه هنر غزل» از موسساتی معتبر است که در زمینه برگزاری کنسرت ها و استعداد یابی در زمینه خوانندگی قصد دارند در مسیر درست، جوانان را در مسیر درست به هدف برساند تا آنها در این راه، گرفتار تبلیغات،استودیو های خانگی و زیرزمینی نشوند و بتوانند خوانندگی را  دنبال کنند و به شهرتی که دوست دارند برسند.

سرمایه گذار موسیقی

موسسه غزل هنر دارای پروانه فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  مکلف به انجام آزمون صدا در راستای جذب استعدادهای داخلی و اسپانسرینگ خوانندگی فعالیت می کند.

در آکادمی موسيقی غزل هنر قابليت های صدا ، شناسايی ، آموزش و رشد داده شده و از صفر تا صد تولید آلبوم موسیقی زیر نظر موسسه انجام میشود.

استعدادیابی و انجام تست صدا

برای افرادی که خارج از تهران هستند انجام مراحل تست صدا به صورت حضوری و غیرحضوری از طرق زیر امکان پذیر میباشد.

واتساپ و تلگرام : 09120085675

شماره ثابت : 02122076723

فرایند تست صدا در چند مرحله برنامه ریزی شده و تنها افراد با پتانسیل بالا می توانند از این مراحل عبور کنند؛لازم به ذکر است که تحصیلات آکادمیک الزامی نیست.

رزومه موسسه غزل هنر:

فعالیت این موسسه از سال 1370 از همکاری با رادیو و تلویزیون شروع شده و طی این سال ها علاوه بر همکاری با خواننده های برند  فعالیت های متعددی در زمینه های تولید و نشر اثار موسیقی ، تصویری و برگزاری کنسرت داشته اند و رزومه مفصلی در این زمینه درصفحه رزومه سایت خود ارائه داده اند .

موسسه غزل هنر دارای « نماد اعتماد الکترونيک » از مراجع قانونی است و نام کامل شرکت (غزل علم و هنر ايليا ) بوده که در صفحه  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نام این شرکت و سایر شرکتهای معتبر به ترتيب حروف الفبا ثبت شده است.

برندسازی خواننده

فعالیت موسسه غزل هنردر سایر زمینه های مرتبط با موسیقی

موسسه و آکادمی صدا غزل هنر علاوه بر تست صدا و استعدادیابی در زمینه خوانندگی، تهیه کننده و سرمایه گذار موسیقی میباشد همچنین در برگزاری کنسرت، آهنگسازی، تنظیم، شعر، نوازندگی، اخذ مجوز، میکس و مستر، تکثیر و پخش آلبوم زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کند.

شرکت غزل هنر قدمتی دیرینه در واحد موسیقی رادیو و تلویزیون داشته همچنین برنامه تب خوانندگی نیز از جمله برنامه هایی بوده که در صداوسیما از موسسه غزل هنر به تصویر کشیده شده است.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.