افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

تشخیص ایزوگام خوب

  • کد خبر : 3477
تشخیص ایزوگام خوب

بهترین ایزوگام از لحاظ فنی بسیار متفاوت است وقتی صحبت از بهترین ایزوگام می شود باید ایزوگام از لحاظ مواد اولیه درجه یک بوده و مرغوبیت بالا داشته باشد . حال چگونه متوجه شویم که این جنس بهترین است؟! بهترین ایزوگام باید از قیر ۷۰_۶۰ و قیر معدنی استفاده شود به دلیل اینکه چسبندگی بالا […]

بهترین ایزوگام از لحاظ فنی بسیار متفاوت است وقتی صحبت از بهترین ایزوگام می شود باید ایزوگام از لحاظ مواد اولیه درجه یک بوده و مرغوبیت بالا داشته باشد .

حال چگونه متوجه شویم که این جنس بهترین است؟!

بهترین ایزوگام باید از قیر ۷۰_۶۰ و قیر معدنی استفاده شود به دلیل اینکه چسبندگی بالا و حرارت خور پایین داشته باشد.

بهترین ایزوگام باید از دولایه تیشو و پلی استر ۱۲۰گرمی تولید شده باشد تا مقاومت کششی بالا داشته باشد واز همه مهم تر باید دارای استاندارد Bpp باشد. جنس ایزوگام انتخاب شده مانند ایزوگام دلیجان، ایزوگام سپربند، ایزوگام تهران و …. بسیار مهم می باشد.

حال در حین اجرا چگونه متوجه شویم که بهترین ایزوگام مورد استفاده شد است ؟!

اگر از بهترین ایزوگام استفاده شد باشد در حین اجرای عایق رطوبتی ویا ایزولاسیون به هیچ عنوان نباید دود سفید از جنس درموقع حرارت دادن بلند شود و باید حرارت خور پایین داشته باشد و چسبندگی بالا از همین چند نکته مهم می توانید متوجه شوید که آیا این جنس مورد نظر خوب بوده یا بد و بهترین ایزوگام از لحاظ دوام و عمر مفیدش بین ۱۰الی ۱۵سال به بالا می‌باشد و از طرفی باید دارای بیمه نامه وضمانت نامه معتبر از شرکت داشته باشد .

استفاده از ایزوگام به عنوان مانع رطوبت بسیار مهم است. با توجه به اهمیت این موضوع، استفاده از ایزوگام های استاندارد برای محافظت از ساختمان خود در برابر رطوبت اجتناب ناپذیر است. حتما قبل از خرید ایزوگام برای انتخاب عایق با کیفیت به نکات زیر توجه کنید:

به عنوان یک خریدار ایزوگام باید به لوگوی استاندارد و شماره ثبت روی بسته بندی دقت کنید.

مشخصات محصول شامل: وزن، ابعاد، نوع و … باید روی بسته بندی درج شود.

باید بسیار منعطف باشد تا هنگام خم شدن ترک نخورد.

از خود شرکت یا نمایندگی های مجاز خرید کنید (دریافت فاکتور و گارانتی محصول را فراموش نکنید).

استحکام عایق: عایق باید کاملا محکم باشد. از خرید کفش با پاشنه شکسته خودداری کنید.

تاریخ ساخت: خرید ایزوگام هایی که بیش از شش ماه از تاریخ ساخت می گذرد، توصیه نمی شود.

بهترین ایزوگام از لحاظ وزن :

بهترین ایزوگام از لحاظ وزنی بین 40الی44بصورت استاندارد است که تولید در شرکت های مختلف کارخانجات می‌باشد .

بهترین ایزوگام از دید مردم :

بهترین ایزوگام از دید مردم ایزوگام ارزان قیمت است که در نتیجه دیگر به استاندارد آن توجهی نمی‌کنند اما بهترین ایزوگام از لحاظ فنی ایزوگامی است که دارای استاندارد Bppاست و چسبندگی بالا و حرارت خور پایین دارد.

بهترین ایزوگام از لحاظ اجرا و نصب :

بهترین عایق رطوبتی (ایزوگام) از لحاظ اجرایی ایزوگام هایی هستند که از نوع استاندارد (Bpp)باشد و مهم ترین نکته ای که قابل اهمیت است اگر عایق نامناسب از نوع استاندارد Bof استفاده نمائید هم اجرا کننده ایزوگام آسیب جدی میبیند و هم کارفرمای که بعد از ۵ سال دوبار باید شامل هزینه اضافی بابت اجرا و خرید ایزوگام می شود، پس درنتیجه شما میتوانید با یک تماس و مشاوره رایگان از شرکت ایزوگام کالا بهترین عایق را تهیه کرده و مورد استفاده نمائید و با توجه بر اینکه خرید شما از شرکت ایزوگام کالا هم شامل تخفیف و هم شامل بیمه نامه ضمانت نامه کتبی است پس نگران خرید عایق خوب نباشید با یک تماس خرید عالی داشته باشید .این شرکت خدمات فروش حضوری خرید ایزوگام اصفهان ، ایزوگام رشت و شمال را به شما ارائه مینماید.

بهترین ایزوگام از لحاظ ضخامت :

ایزوگام های تولید شده از شرکت ها از ۳ الی ۵ میل ضخامت تولید می شوند ضخامت ایزوگام در بهتر بودن ایزوگام تأثیر چندان ندارد تنها تاثیری که بر اجرا هست و بسیار حائز اهمیت است یک مواد تشکیل دهنده ایزوگام که حتما باید پلیمری واز استاندارد Bpp استفاده شده باشد و دومین نکته که بسیار مهم می‌باشد نحوه اجرایی آن است اگره نحوه اجرای عایق رطوبتی ایزوگام مناسب نباشد وبصورت فنی اجرا نشود شما از بهترین عایق هم استفاده نمایید نمی توانید یک عایق رطوبتی با کیفیت مطلوب داشته باشید پس به این دو نکته یک محصول با کیفیت از استاندارد Bppباشد  و اجرا کننده ماهر و کار ورزید شده. شما میتوانید برای اینکه انتخاب بهترین ایزوگام و مناسب ترین را داشته باشید تنها با یک تماس ومشاوره رایگان از شرکت ایزوگام کالا و پس از خرید خود را به راحتی انجام بدهید . شرکت هایی مانند هیرمن ، صدف گستر ، نوین پوشش و ایزوگام کالا بهترین ایزوگام از لحاظ ضخامت را به شما میدهند.

تشخیص ایزوگام خوب

روش نصب بهترین ایزوگام:

یکسری از ساختمان های قدیمی ساخت که بین ۱۰الی۱۵سال الی بیشتر ساخته شدن و به دلیل فرسوده شدن ایزوگام طی مرور زمان در دمای هوای سرد، گرم باران وگردو خاک از بین میرود که اگر پشت بام منزل شما یا ساختمان مدنظر شما ایزوگام کار شده بطوری باشد که از سطح مورد نظر ول یا تبله نکرده باشد میتوانید عایق جدید را برروی عایق فرسوده کارکرده و آب بند کنید.

اما اگر پشت بام شما ازقبل قیروگونی شده باشد و لایه ایزوگام قبلی هم فرسوده شده باشد باید به این نکته دقت کنید که اگر پشت بام شما سنگین شده باشد از لحاظ وزن باید سطح پشت بام را برچیده و از نوع شیب بندی نموده و در نهایت ایزوگام را اجرا نمود با این حال شما میتوانید بهترین ایزوگام را به همراه مشاوره رایگان و ارسال رایگان از شرکت ما بخواهید.

09137098622

09132327806

آیت

بهترین ایزوگام در شرکت ایزوگام کالا

در شرکت ایزوگام کالا تمام برندهای تولیدی دارای استاندارد ایران و Bpp می باشد و تمام محصولات تولیدی شرکت ایزوگام کالا مانند ایزوگام دلیجان ایزوگام کالا از بهترین مواد تشکیل دهنده تولید میشود و در دو خط تمام اتوماتیک روزانه 60هزارمتر مربع تولید داشته و بارگیری نموده و بهترین ایزوگام هارا به دست نمایندگان ومشتریان خود میرساند. توجه داشته باشید که شرکت ایزوگام کالا هیچ گونه دپو در کارخانه ندارد و تمام محصولات از تولید به مصرف می‌باشد.

تشخیص ایزوگام خوب

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3477

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.