افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
0

تعمیر و تعویض تمامی قطعات سردخانه صنعتی

  • کد خبر : 1040
تعمیر و تعویض تمامی قطعات سردخانه صنعتی
قطعات سردخانه صنعتی را باید به صورت دوره ای تعمیر و بررسی کرد تا طول عمر و دوام آن ها افزایش پیدا کند.

تامین تمامی قطعات سردخانه صنعتی توسط هنردوست

برای بهبود عملکرد سردخانه های صنعتی لازم است از قطعات و تجهیزات مرغوب و با کیفیتی استفاده شود، از اینرو جهت خرید این قطعات مهم و کاربردی نمی توان به هر مرکز خریدی اعتماد کرد. یکی از برترین و بهترین گروه ها جهت تامین تمامی قطعات سردخانه صنعتی، گروه نام آشنای هنردوست است. این شرکت معتبر به دلیل ارائه خدمات بی نظیر توانسته است تا به امروز رضایت مشتریان عزیز را به بهترین شکل جلب کند. با خرید از این شرکت نام آشنا و با سابقه علاوه بر تهیه قطعات اصل و اورجینال می توانید از خدمات ارزنده آن نیز بهره مند شوید. در صورتی که قصد تأسیس یک سردخانه صنعتی مجهز و با کیفیت را دارید، انتخاب گروه هنردوست بهترین گزینه پیشنهادی ما به شما عزیزان است. هدف اصلی این گروه معتبر تولید قطعات اصل و اورجینال و ارائه آن با بهترین قیمت به مشتریان می باشد. با انتخاب این گروه نام آشنا با صرف هزینه ای کم می توانید تمامی قطعات سردخانه را با بالاترین کیفیت تهیه و خریداری کنید. یک انتخاب حرفه ای می تواند دوام و ماندگاری سردخانه صنعتی شما را برای سالیان زیاد تضمین کند.

نکات مهم در نگهداری از سردخانه صنعتی

امروزه سردخانه های صنعتی سیستم های پیچیده ای دارند که نیازمند نگهداری و تعمیر اصولی هستند. لازم به ذکر است که تعمیر و نگهداری این نوع سردخانه ها به تخصص و دانش در این زمینه نیاز دارد. با تعمیر سردخانه های صنعتی توسط افراد غیر حرفه ای ممکن است متحمل هزینه های اضافی شوید، از اینرو بهتر است برای بررسی و یا تعمیر این قطعات از افراد ماهر و مجرب در این زمینه کمک بگیرید. در واقع این نوع سیستم ها لازم است براساس یکسری استانداردها نصب و راه اندازی شوند تا در حین عملکرد دچار مشکل و خرابی نشوند. همچنین جهت حفظ بازده سردخانه و جلوگیری از خسارت های جبران ناپذیر لازم است این سیستم ها توسط افراد متخصص در این زمینه به صورت دوره ای مورد بررسی قرار گیرند. در این بررسی های دوره ای باید محل قرار گیری یونیت کندانسور، چک فشار های رفت و برگشت کمپرسور، نحوه قرار گیری کندانسور و تنظیم رطوبت مورد بررسی و سرویس کامل قرار بگیرند. با نگهداری اصولی و حرفه ای از سردخانه های صنعتی می توانید طول عمر و دوام آن ها را به طور قابل توجهی افزایش دهید.

تفاوت میان قطعات سردخانه صنعتی بالای صفر و زیر صفر

بهتر است بدانید سردخانه صنعتی بالای صفر و زیر صفر از جمله مدل های مختلف سردخانه محسوب می شوند. یکی از مهم ترین تفاوت ها بین این دو نوع سردخانه قدرت و ظرفیت کمپرسورهای این دو مدل سرد خانه است. در واقع سردخانه های زیر صفر نسبت به سردخانه های بالای صفری از قدرت و ظرفیت پایین تری برخوردار هستند. لازم به ذکر است که در سردخانه های زیر صفر از کمپرسورهای چند مرحله ‌ای استفاده می شود. همچنین کمپرسور زیر صفری فشار ديسچارج پايين تري نسبت به سردخانه بالای صفر دارد. از دیگر تفاوت های بین این دو مدل می توان به ضعیف بودن سیم پیچ در کمپرسور سردخانه زیر صفری اشاره کرد. لازم به ذکر است که فاصله بین فین های کویل اوپراتور در سردخانه بالای صفر نسبت به سردخانه زیر صفری کمی بیشتر است.

پر فروش ترین محصولات مجموعه هنردوست در سال گذشته

بهتر است بدانید گروه صنعتی هنردوست یکی از برترین و بهترین گروه ها در زمینه تولید و اجرای انواع  سردخانه های صنعتی و سایر تجهیزات برودتی به شمار می آید. این گروه نام آشنا به دلیل تولید محصولات با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان را به بهترین شکل جلب کند. از جمله محصولات پر فروش این گروه صنعتی می توان به انواع چیلرها، کمپرسورهای سردخانه در تمامی قدرت ها، کمپروسورهای اسکرو و پیستونی در تمامی ظرفیت ها، قطعات سردخانه، هوا ساز، پکیج و گازهای خاص و آزمایشگاهی اشاره کرد.

تعویض یا تعمیر قطعات سردخانه صنعتی به صرفه تر است؟

در صورتی که یکی از قطعات سردخانه صنعتی دچار مشکل و خرابی شود، این امر باعث افت راندمان عملکرد این سیستم پیچیده و بزرگ می شود. در واقع نداشتن عملکرد درست در این سردخانه ها منجر به فساد مواد غذایی نگهداری شده در آن خواهد شد. این امر به نوعی از نظر اقتصادی هزینه های زیادی را برای صاحبان سرد خانه به دنبال دارد، چرا که باعث ایجاد خرابی در کل سیستم و فساد مواد نگهداری شده می شود. در صورتی که یکی از قطعات سردخانه صنعتی دچار مشکل شود، بهتر است توسط افراد متخصص و ماهر در این زمینه تعمیر و بررسی شود. در واقع تعمیر به موقع قطعات سردخانه به صرفه تر از تعویض آن ها خواهد بود. با یک بررسی دوره ای توسط متخصصان مجرب می توان از هزینه های اضافی جلوگیری کرد. در حالت کلی در مواقعی باید قطعات را تعویض کنید که قابل تعمیر توسط متخصصان و کارشناسان نباشند.

رسیدگی به موقع باعث افزایش طول عمر قطعات می شود!

بهتر است بدانید هر سیستمی در صورتی که به شکل دوره ای مورد بررسی قرار گیرد، از طول عمر و دوام بالایی بهره خواهد برد. قطعات سردخانه صنعتی نیز از این قضیه مستثنی نیستند. این قطعات مهم و کاربردی را باید به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه توسط متخصصان مورد بررسی قرار دهید. در واقع در این بررسی های دوره ای می توان مشکلات به وجود آمده برای هر کدام از این قطعات را تشخیص داد و آن ها را به موقع بر طرف کرد. به کمک متخصصان و کارشناسان در این زمینه به راحتی می توان سردخانه های صنعتی را به صورت دوره ای مورد بررسی قرار داد. این رسیدگی های به موقع از یک طرف باعث افزایش طول عمر قطعات سردخانه صنعتی می شود و از طرف دیگر از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.