افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

تفاوت خرید اکانت اسپاتیفای و یوتیوب پرمیوم چیست؟

  • کد خبر : 5123
تفاوت خرید اکانت اسپاتیفای و یوتیوب پرمیوم چیست؟

این روزها تمام افراد برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود از اپلیکیشن‌های مختلفی استفاده می‌کنند. اما سوال مهمی که در این میان به وجود می‌آید این است که کدام یک از این اپلیکیشن‌ها می‌توانند پاسخگوی مناسبی به نیاز افراد باشند. اپ‌های مختلفی همچون اسپاتیفای توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص دهند. اما به غیر اسپاتیفای، […]

این روزها تمام افراد برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود از اپلیکیشن‌های مختلفی استفاده می‌کنند. اما سوال مهمی که در این میان به وجود می‌آید این است که کدام یک از این اپلیکیشن‌ها می‌توانند پاسخگوی مناسبی به نیاز افراد باشند. اپ‌های مختلفی همچون اسپاتیفای توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص دهند.

اما به غیر اسپاتیفای، یوتیوب پرمیوم نیز وجود دارد که البته این دو اکانت یک سری تفاوت‌های خاص خود را به همراه دارند. پیش از آنکه برای دانلود اقدام کنید باید اطلاعات لازم در رابطه با هر یک را در اختیار داشته باشید تا از این طریق انتخاب مناسبی انجام دهید.

اکانت اسپاتیفای تاکنون توانسته پاسخگوی بسیار مناسبی به نیاز تمام کاربران باشد و افراد بسیار زیادی نیز در سراسر دنیا برای دانلود آن اقدام می‌کنند. در ادامه سعی می‌کنیم مطالب بیشتر و کامل‌تری در اختیار شما قرار دهیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

قابلیت‌های داشتن اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای به عنوان یکی از پیشگامان در عرصه استریم موسیقی عمل می‌کند. هدف اصلی از طراحی و روی کار آوردن این برنامه کاربردی فقط این بود که از دزدی آثار هنری آرتیست‌ها جلوگیری شود که البته تا حدود بسیار زیادی نیز موفق عمل کرده است.

در حال حاضر اسپاتیفای به عنوان محبوب‌ترین سرویس استریم آنلاین موسیقی است و می‌توانید آن را روی انواع مختلفی از سیستم عامل‌های اندروید ios ویندوز و غیره به کار گیرید و این امکان فراهم است تا روی هر یک از دستگاه‌های مختلف به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

شخصی‌سازی صدا

این قابلیت می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا صدای آهنگ‌های مد نظر در برنامه اسپاتیفای را شخصی سازی کرده و طبق سلیقه‌ای که دارند آن را تنظیم نمایند. لازم به ذکر است بیان کنیم که شخصی سازی صدا چندین بخش مختلف و مجزا دارد که هر یک وظیفه جداگانه‌ای به اجرا می‌گذارند.

کیفیت پخش و دانلود اسپاتیفای

این امکان فراهم است تا کیفیت آهنگ‌هایی که در اسپاتیفای گوش می‌دهید را با توجه به سلیقه‌ای که دارید تنظیم کنید. قطعاً زمانی که کیفیت موسیقی افزایش پیدا کند، حجم آن نیز بیشتر می‌شود و در نهایت باید اینترنت بیشتری برای آن مصرف کنید. در صورتی که کیفیت موسیقی را کاهش دهید حجم آن کمتر شده و مصرف اینترنت نیز کاهش پیدا می‌کند.

عادی سازی صدا

زمانی که این قابلیت را در اسپاتیفای فعال کنید، برنامه تلاش می‌کند تا حجم صدا را در زمان پخش آهنگ یا پادکست به طور ثابت نگه دارد این ویژگی تنها برای این است که شما درگیر کم و زیاد کردن صدای موسیقی در حال پخش نشوید.

کشف موسیقی‌های جدید و آشنایی با خواننده‌های آن

با توجه به اینکه اکانت اسپاتیفای از فضای بزرگی برخوردار است به عنوان یکی از بهترین برنامه‌ها برای افرادی به حساب می‌آید که به دنبال کشف تجربه موسیقی‌های جدید هستند. در بخش Enhance به صورت تصادفی و رندم یک سری آهنگ‌ها برای شما پخش می‌شود و می‌توانید در این قسمت با موسیقی‌ها و خواننده‌های جدید آشنایی پیدا کنید.

هزینه خرید اسپاتیفای چقدر است؟

توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید اکانت اسپاتیفای را روی دستگاه یا گوشی موبایل خود نصب کنید لازم است که هزینه اشتراک آن را پرداخت نمایید. هزینه خرید اکانت اسپاتیفای برای یک ماه ۹.۹۹ دلار و اگر قصد خرید اشتراک سالانه آن را داشته باشید باید ۹۹ دلار پرداخت کنید.

جهت خرید اشتراک و پرداخت مبلغ به خرید ویزا کارت، خرید مستر کارت یا گیفت کارت اسپاتیفای احتیاج دارید. به خوبی مطلع هستید برای افرادی که در داخل کشور زندگی می‌کنند خرید اکانت اسپاتیفای کمی سخت است و برای این کار باید از کسانی که در این زمینه مهارت کافی و لازم دارند کمک بگیرید.

سایت‌های مختلف و زیادی وجود دارند که در این زمینه مشاوره‌های کاربردی در اختیار افراد قرار می‌دهند پس می‌توانید برای خرید اسپاتیفای با آنها در ارتباط باشید.

خرید اکانت اسپاتیفای تا چه زمان معتبر است؟

در وهله اول لازم است این نکته را بیان کنیم که شما در زمان خرید اسپاتیفای و در حالت معمولی می‌توانید به مدت ۳۰ روز از اکانت اسپاتیفای استفاده کنید البته این بازه زمانی کاملاً رایگان است و پس از پشت سر گذاشتن این زمان باید برای خرید اکانت اسپاتیفای اقدامات لازم را انجام دهید مدت زمان تعیین شده برای استفاده از این اپلیکیشن می‌تواند با توجه به نوع خرید اشتراک شما متفاوت باشد. همانطور که گفتیم شما می‌توانید اشتراک یک ماهه یا حتی سالانه اسپاتیفای را دریافت کنید و از خدمات نامحدود و بی‌نظیر اسپاتیفای استفاده کنید پس این موضوع که خرید اکانت اسپاتیفای تا چه زمانی معتبر است به خود شما بستگی دارد که بخواهید اشتراک ماهیانه یا سالیانه اسپاتیفای را خریداری کنید.

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با اکانت اسپاتیفای و قابلیت‌های ویژه‌ای که به دنبال دارد مطالب لازم را در اختیار شما قرار دادیم. در پایان بار دیگر باید این نکته را بیان کنیم که شما می‌توانید با خرید اسپاتیفای بهترین امکانات موجود در زمینه موسیقی را در اختیار داشته باشید.

این برنامه جدیدترین آهنگ‌های روز دنیا را برای شما بالا می‌آورد و می‌توانید با خواننده‌ها و آهنگ‌های جدید نیز آشنایی پیدا کنید، اما توجه داشته باشید که جهت خرید اکانت باید به سایت‌های معتبر و شناخته شده مراجعه بفرمایید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5123

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.