افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
4

تلفن همراه – یک ضرورت یا یک اعتیاد؟

  • کد خبر : 646
تلفن همراه – یک ضرورت یا یک اعتیاد؟

[ad_1] این یک سوال بسیار معمولی در این نسل فعلی است. من می گویم که این مسئله به ویژه برای جوانان و کودکان به جای ضرورت به اعتیاد تبدیل شده است. اگرچه تلفن های همراه در ابتدا به عنوان راهی بهتر برای برقراری ارتباط مورد استفاده قرار می گیرند ، اما این گوشی نقشی اساسی […]

[ad_1]

این یک سوال بسیار معمولی در این نسل فعلی است. من می گویم که این مسئله به ویژه برای جوانان و کودکان به جای ضرورت به اعتیاد تبدیل شده است. اگرچه تلفن های همراه در ابتدا به عنوان راهی بهتر برای برقراری ارتباط مورد استفاده قرار می گیرند ، اما این گوشی نقشی اساسی در زندگی انسان ها دارد. قطعاً ، این مزایای چشمگیر بسیاری به ما داده و اجازه داده است که همراه با فناوری پیش برویم. این پیشرفت تکنولوژیکی باعث ارتقا بسیاری از تلفنهای سنتی که قبلاً استفاده می شدند ، شد. البته ، این پیشرفت می تواند یکی از دلایل اعتیاد به تلفن همراه باشد ، تا یک ضرورت.

تلفن های همراه یکی از ابزارهای مهم فناوری است که بیشتر اوقات مورد استفاده قرار می گیرد. در ابتدا ، این ابزاری بود که فقط برای چند نفر در دسترس بود و امروز از هر 10 نفر 9 نفر تلفن همراه شامل کودکان مدرسه ای دارند. قابل قبول است که یک حالت ارتباطی بهتر را فراهم می کند ، باعث صرفه جویی در وقت ، کمک به مدیریت امور مالی در حال حرکت ، ارزان تر و بسیار راحت است. اما با این مزایا که بخشی از ضرورت است ، معایب کمی وجود دارد که آن را به عنوان یک اعتیاد ایجاد کند. تلفن های همراه باید بخشی اساسی از زندگی شما باشد ، اما باید زندگی شما را کنترل کند. تا زمانی که به عنوان یک قسمت اساسی حفظ شود ، یک ضرورت است ، پس از شروع کنترل زندگی شما ، دیگر دچار مشکل اعتیاد شده اید. اعتیاد به تلفن همراه می تواند به پریشانی شدید منجر شود و منجر به مشکلات جسمی شدیدی شود که می تواند آسیب دائمی ایجاد کند.

نکاتی که باید بخاطر بسپارید تا از اعتیاد و مشکلات پزشکی خلاص شوید

• استفاده از تلفن همراه را محدود کنید. زمان خاصی را تعیین کنید که در آن باید اعلان های دریافتی را بررسی کنید. در صورت امکان ، اعلان ها را سفارشی کنید.

• برنامه های غیرضروری را مانند برنامه های رسانه های اجتماعی از تلفن خود پاک کنید زیرا موارد ضروری زیادی وجود ندارد.

• از استفاده از تلفن هنگام خوابیدن خودداری کنید. سعی کنید حداقل یک ساعت قبل از خواب از تلفن همراه استفاده نکنید.

• بهتر است به جای استفاده از تلفن های هوشمند ، به تلفن های سنتی برگردید که همیشه بهترین انتخاب هستند.

• وارد دنیای واقعی شوید و سعی کنید بخشی از زندگی بشر باشید. مکالمه خود را مستقیماً شروع کنید تا اینکه از طریق پیام کوتاه یا تماس تلفنی.

• استفاده از هدست یا بلندگو بهتر است زیرا می تواند از تابش جلوگیری کند.

• کودکان نباید از تلفن همراه استفاده کنند ، در عوض آنها را در خارج از منزل مشغول کنید.

پیشگیری همیشه بهتر از بهبود است. بنابراین سعی کنید با استفاده از تلفن همراه خود را کنترل کنید و برای برقراری ارتباط سالم با تلفن های همراه محدودیت زمانی تعیین کنید.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.