افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
3

توسعه محصولات گردشگری

  • کد خبر : 119
توسعه محصولات گردشگری

[ad_1] توسعه محصولات گردشگری عمدتاً به منظور تسهیل در ایجاد تنوع ، توسعه یا بهبود محصولات گردشگری با کمک کارکنان آگاه و خبره انجام می شود. هدف آن افزایش تجربه بازدیدکنندگان از طریق ایجاد اجماع و اتحاد استراتژیک با ذینفعان تجاری برای ایجاد رشد اقتصادی – اقتصادی است. توسعه محصول گردشگری به دنبال حمایت در […]

[ad_1]

توسعه محصولات گردشگری عمدتاً به منظور تسهیل در ایجاد تنوع ، توسعه یا بهبود محصولات گردشگری با کمک کارکنان آگاه و خبره انجام می شود. هدف آن افزایش تجربه بازدیدکنندگان از طریق ایجاد اجماع و اتحاد استراتژیک با ذینفعان تجاری برای ایجاد رشد اقتصادی – اقتصادی است. توسعه محصول گردشگری به دنبال حمایت در نگهداری ، توسعه و ارتقا محصول گردشگری است.

تعداد زیادی از شرکت ها برنامه های آموزشی و مشاوره ای در مورد توسعه محصولات گردشگری ارائه می دهند. این خدمات شامل برنامه ریزی و توسعه محصول گردشگری پایدار ، ارائه ، سمینارها ، کمپین ها و استراتژی ها برای سازمان های بازاریابی مقصد ، اپراتورها و آژانس های فردی است. این شرکت ها از روشی مبتنی بر جامعه و ذینفعان برای کمک به مشاغل و مقاصد برای برنامه ریزی برای گردشگری موفق در بلند مدت از دیدگاه های مقرون به صرفه ، زیست محیطی و پایدار مشترک استفاده می کنند. این شرکت ها طیف گسترده ای از خدمات تخصصی را ارائه می دهند که برای کمک به اپراتورهای گردشگری فردی ، انجمن ها و باشگاه های تولیدی ، موسسات آموزشی و سازمان های دولتی به طور مثر به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود می رسند. برخی از این شرکتها برای کمک به سازمانهای دولتی و شبه دولتی در توسعه صنعت گردشگری طراحی شده اند ، اساساً با هماهنگی و کمک به اقدامات به موقع بین منافع بخش دولتی و خصوصی.

هدف از توسعه محصول گردشگری توسعه پایدار بلند مدت با اجرای تعدادی از استراتژی ها است. این استراتژی ها ایده عمومی را برای افزایش رقابت پذیری ، ایجاد یک صنعت فراگیر با ترویج ادغام نزدیکتر مردم و توسعه و حفظ محیط زیست متمرکز می کنند. توسعه محصول جهانگردی برای افزایش درآمد در بخش طراحی شده است. توسعه محصول گردشگری شامل اجرای یک برنامه عملیاتی جامع است که در جهت مقابله با افزایش تخمین زده شده تجارت در کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت هدایت می شود.

توسعه محصول گردشگری با رعایت استانداردهای تعیین شده توسط معیارهای بین المللی به بهبود کیفیت محصول کمک می کند. این با آموزش جهانگردی به بهبود محصول کمک می کند. این با فعالیت به عنوان یک کانال ، تسهیل کننده و کنترل کننده برای توسعه از طریق ورزش و توسعه مبتنی بر جامعه با استرس بر فرهنگ ، میراث و گردشگری بومی ، در تنوع بخشی به محصول کمک می کند.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.