افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

تولیدی مانتو فرم اداری جلال

  • کد خبر : 2283
تولیدی مانتو فرم اداری جلال
تولیدی مانتو فرم اداری جلال تولیدی مانتو پروسه زمان‌بر و سختی جهت طراحی و دوخت مانتو را طی می‌کند. به طوری‌که بتواند مانتو مناسب، زیبا و مورد پسند شما را آماده و به بازار ارائه دهد. در تولیدی...

تولیدی مانتو پروسه زمان‌بر و سختی جهت طراحی و دوخت مانتو را طی می‌کند. به طوری‌که بتواند مانتو مناسب، زیبا و مورد پسند شما را آماده و به بازار ارائه دهد. در تولیدی‌های مانتو مراحل زیادی جهت تکمیل مانتو مورد پسند شما انجام می‌گیرد. تحقیقات نشان می‌دهد چرخه تولید مانتو از طراحی تا دوخت نیاز به برنامه‌ریزی طولانی مدت دارد.

تولیدی مانتو فرم اداری جلال به عنوان یکی از معتبرترین تولیدی‌ انواع مانتوهای اداری فعالیت دارند. این مجموعه طی مراحلی اقدام به طراحی و دوخت مانتوهای فرم زیبا می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه تولیدی با ما همراه باشید.

 روند طراحی در تولیدی مانتو

تمام عناصری که لازم است جهت دوخت یک مانتو مورد استفاده قرار گیرند، به وسیله طراحان ماهر و با تجربه طراحی می‌شوند. این عناصر شامل یقه، جای کمربند یا کمربند، دکمه‌ها، جیب‌ها و… می‌باشد. در این مرحله توجه به طول مانتو، رنگ، جنس، سبک و… از اهمیت زیادی برخوردار است. طراحی مانتو به مدت زمان چهار ماهه نیاز دارد.

ساخت نمونه اولیه

در مرحله دوم طراحی مانتو به پایان رسیده است و طرح برای دوخت ارائه می‌شود. در این مرحله مدل، رنگ، پارچه، نوع دوخت، سایز و… مشخص شده است. مانتوهای اداری تولیدی مانتو فرم اداری جلال از تنوع زیادی برخوردار می‌باشد. به طوری‌که شما می‌توانید جهت سفارش هر نوع مانتو به این تولیدی مراجعه کنید. هنگام تولید نمونه اولیه مانتو ایرادات محصول چک و برطرف می‌شود. گاهی ممکن است طرح ارائه شده با یک جنس پارچه همخوانی نداشته باشد. بنابراین در تولید این طرح با پارچه‌های دیگر تجدید نظر می‌شود. در این مرحله این امکان وجود دارد که تغییرات و تنظیمات لازم صورت گیرد.

 ارائه به خرده‌فروشان از تولیدی مانتو

مانتوهایی که آماده ارائه به بازار می‌شوند، معمولا بیش از سی سبک و در چند رنگ مختلف می‌باشد. این مرحله نشان دهنده رضایت مشتری است. هنگامی‌که مانتوها در معرض دید قرار می‌گیرند، مورد پسند بودن آن‌ها نیز مشخص می‌شود. در صورتی‌که این محصولات در مدت زمان کوتاهی به فروش برسند، لازم است همین طرح مانند قبل به تولید انبوه برسد. تولید انبوه این محصولات کمک می‌کند علاوه بر بازرگانان که محصولات را به طور عمده خرید می‌کنند، مصرف کنندگان در بازار نیز بتوانند مانتو مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

تولید پارچه و لوازم جانبی

هنگامی که تولیدی مانتو از رضایت مصرف کننده مطلع می‌شود، لازم است نسبت به تولید همان طرح اقدام کند. تولید پارچه در این مرحله بسیار حائز اهمیت می‌باشد. برای این‌که بین تولید و ارائه محصول به مشتریان از ایجاد فاصله جلوگیری شود، بافت پارچه با تولید مانتو همزمان صورت می‌گیرد. جهت تولید مجدد، تولیدی از  برنامه‌ریزی دقیق و منظمی برخوردار است.

عوامل مهم در فروش مانتو

برای این‌که یک محصول از طرف تولیدی‌های مانتو فرم اداری به راحتی به فروش برسد به طوری‌که تولید انبوه را در پی داشته باشد، عوامل مهمی دخیل می‌باشند.

  • جنس مانتو یکی از عوامل مهم در فروش آن است.
  • پارچه‌هایی که جهت این امر در تولیدی مانتو فرم اداری جلال مورد استفاده قرار می‌گیرند، ضد چروک هستند.
  • کیفیت و مرغوبیت پارچه‌ها نقش مستقیم در طول عمر و ماندگاری مانتوها دارند.
  • رنگ این محصولات تیره و گرم می‌باشد.
  • اکثرا برای تولید مانتوهای فرم اداری از رنگ‌های سرمه‌ای، خاکستری، مشکی، سبز یشمی، دودی و… استفاده می‌شود.

مدل‌های فرم اداری تولیدی مانتو جلال

این تولیدی در تولید مانتوهای زیبا، خوش‌رنگ، با کیفیت، جذاب و… فعال می‌باشد. یکی از محصولاتی که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است، لباس فرم اداری این تولیدی می‌باشد. این محصول دارای مقنعه فرم اداری، مانتو، شلوار، کراوات و شومیز می‌باشد. جهت تولید این مدل مانتو  از پارچه کرپ استرچ درجه یک استفاده شده است. جنس پارچه شومیز این طرح تترون نخی ژاپن می‌باشد.

لباس‌های فرم اداری

پارچه فیونا به عنوان پارچه با کیفیت و بسیار مرغوب محسوب می‌شود. که برای تولید لباس‌های فرم اداری خاص و زیبا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل دارای رنگ‌های متنوعی همچون قهوه‌ای تیره، سرمه‌ای، سبز یشمی، خاکستری تیره و… است. آژانس‌های هواپیمایی، هتل‌های پنج ستاره، رستوران‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و… از جمله مکان‌هایی هستند که از لباس‌های فرم اداری با پارچه فیونا استفاده می‌کنند.

یکی از مدل‌های زیبا و شیک لباس فرم اداری تولیدی مانتو جلال شومیز، شلوار و سارافون می‌باشد. جنس پارچه شومیز تترون درجه یک بروجرد و تترون نخی ژاپن است. معمولا جنس اکثر پارچه‌هایی که جهت لباس فرم اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند، کرپ استرچ درجه یک است. این پارچه بسیار مرغوب و با کیفیت می‌باشد.

لباس فرم پرستاری

تولیدی مانتو فرم اداری جلال در طراحی و دوخت لباس فرم پرستاری بی‌نظیر است. این محصول در پنجاه و شش رنگ متنوع و زیبا تولید می‌شود. پارچه لباس فرم اداری کجراه درجه یک می‌باشد. مطب‌ها، مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و… از جمله مکان‌هایی هستند که نسبت به خرید این محصول اقدام کرده‌اند. برخی از لباس‌های فرم پرستاری دارای کراوات، شال راهبه‌ای و… می‌باشد.

لباس فارغ‌التحصیلی

پارچه کجراه ایرانی، پارچه ساتن براق، پارچه ساتن مات کیش مناسب‌ترین پارچه‌ها جهت دوخت لباس فارغ‌التحصیلی به شمار می‌روند. دوخت لباس فارغ التحصیلی در تولیدی مانتو فرم اداری جلال برای بانوان و آقایان صورت می‌گیرد. طراحی این لباس‌ها از نوع شنلی است. همه دانشگاه‌ها می‌توانند جهت سفارش لباس فارغ‌التحصیلی به این تولیدی مراجعه کنند.

جهت سفارش مانتو با کیفیت، زیبا، خوش‌دوخت، جذاب و… می‌توانید به تولیدی مانتو فرم اداری جلال مراجعه کنید. شما می‌توانید محصولات این تولیدی را از نزدیک مشاهده و نسبت به سفارش و خرید آن اقدام کنید. مانتوهای اداری در این تولیدی از تنوع فراوانی برخوردار است.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2283

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.