افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 July , 2024
0

جدیدترین ساعت‌های ارزان اورجینال زیر 2 میلیون

  • کد خبر : 3861
جدیدترین ساعت‌های ارزان اورجینال زیر 2 میلیون

اینکه ساعت مچی اصل استفاده کنید به جای ساعت مچی‌های کپی، نشان دهنده اهمیت شما به استایل و تیپ شخصیتی شماست. این طرز تفکر که ساعت مچی اصل ارزان قیمت وجود ندارد و همه ساعت‌های اورجینال رنج قیمت بالا دارند هم اشتباه است. به عنوان سایت مرجع ساعت مچی، این تضمین را به شما می‌دهیم […]

اینکه ساعت مچی اصل استفاده کنید به جای ساعت مچی‌های کپی، نشان دهنده اهمیت شما به استایل و تیپ شخصیتی شماست. این طرز تفکر که ساعت مچی اصل ارزان قیمت وجود ندارد و همه ساعت‌های اورجینال رنج قیمت بالا دارند هم اشتباه است. به عنوان سایت مرجع ساعت مچی، این تضمین را به شما می‌دهیم که شما با هر بودجه‌ای می‌تواند ساعت اصل خریداری و استفاده کنید. اهمیت استفاده از ساعت مچی اصل در طول عمر، دوام و کیفیتی است که مصرف کننده بهره مند می‌شود. در ادامه می‌خواهیم چند برند که در تولید ساعت ارزان قیمت، زیبا و با کیفیت فعالیت دارند را به شما معرفی کنیم.

ساعت‌های ارزان قیمت کاسیو

برند کاسیو، یک برند با اصالت ژاپنی است که کیفیت و دوام ساعت مچی‌هایش از قدیم ثابت شده می‌باشد. کاسیو جزو اولین کمپانی‌های سازنده ساعت کوارتز بود. تولید ساعت کوارتز در زمانی که همه ساعت مچی‌ها بخاطر داشت موتور مکانیکی گران قیمت بودند، تحول عظیمی در قیمت ساعت مچی ایجاد کرد. موتورهای کوارتز هزینه ساخت کمتری به نسبت موتورهای مکانیکی داشتند و در نتیجه ساعت‌های کوارتز ارزان قیمت کاسیو از همان ابتدا بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفت. حتی کسانی که به خرید ساعت جیبی در آن زمان علاقه‌مند بودند، با گسترش ساعت‌های کوارتز وسوسه خرید حداقل یک ساعت مچی باتری را پیدا کردند.

جدا از این موضوع که کاسیو تاریخچه قدیمی در تولید ساعت‌های ارزان قیمت و با دوام دارد، تنوع طراحی این کمپانی از عوامل دیگری است که باعث می‌شود آن را معرفی کنیم. طراحی ساعت‌های کاسیو اورجینال به نحوی است که هر سن و هر سبک سلیقه‌ای را در برمیگیرد. غیر ممکن است که شما ساعت پوش باشید و حداقل تجربه یک ساعت کاسیو اصل را نداشته باشید. اصالت در ساعت‌های کاسیو حرف اول را میزند. با توجه به قدرت و دوام ساعت‌های کاسیو بسیاری از سودجویان سعی کردند با وارد کردن محصولات تقلبی این برند، به اعتبار کاسیو ضربه بزنند. اما اگر بدانید که با خرید ساعت کاسیو اصل هر چند از مدل‌های ساده هم که انتخاب کنید، چه مزایایی بابت طول عمر و دوام ساعت نسیبتان می‌شود، دیگر به سمت مدل‌های تقلبی نخواهید رفت. چند مدل از ساعت‌های جدید کاسیو که رنج قیمت بسیار مناسب را دارند را به شما معرفی می‌کنیم:

ساعت ماشین حسابی کاسیو مدل CA-53 WF-4BDF:

شاید ساعت‌های ماشین حسابی جزو مدل‌های قدیمی و نوستالژی کاسیو باشند که به احتمال زیاد آنها را قبلا دیده‌اید، اما این مدل ساعت کاسیو ماشین حسابی جدید می‌باشد. کاسیو با اطلاع از این موضوع که چقدر ساعت‌های ماشین حسابی اش بین عموم طرفدار دارد، با تغییرات ظاهری خیلی ریز و ایجاد رنگ بندی‌های جدید در این ساعت‌ها، آنها را دوباره وارد بازار ساعت مچی کرده. این مدل از ساعت‌های ماشین حسابی در رنگبندی متنوع مشکی، سفید، سبز تیره و زرشکی جدیدا وارد بازار شدند. برای استایل‌های دانشجویی، دانش آموزان و اسپرت یک ساعت منحصر به فرد می‌تواند باشد. غیر از ویژگی اصلی ماشین حساب در این ساعت کاسیو، ویژگی‌های دیگری مانند: دو زمانه، زنگ هشدار، زمان سنج و تقویم به کار گرفته شده.

ساعت کاسیو مردانه مدل MTP-1370D-1A1VDF:

شاید از کمپانی کاسیو کمتر انتظار تولید ساعت کلاسیک داشته باشید. اما سری ساعت‌های جنرال کاسیو با سبک کلاسیک یا مینیمال در این کمپانی طرفداران زیادی دارند. مخصوصا که شما میتوانید با مبلغ زیر 2 میلیون ساعت تمام استیل و با دوام از برند معتبری مانند کاسیو خریداری کنید. این مدل از ساعت‌های کاسیو برای هدیه دادن هم بسیار مناسب می‌باشند.

ساعت‌های ارزان قیمت کیو اند کیو

برند کیو اند کیو را می‌توانیم به عنوان دومین برندی که با تولید ساعت‌های ارزان قیمت اما با کیفیت محبوب شد معرفی کنیم. از برتری‌های این برند هم اصالت کشور ژاپن می‌باشد. اکثر ساعت‌های کیو اند کیو برای رنج سنین نوجوان و جوان طراحی می‌شود. ساعت‌هایی که سبک هستند اما کیفیت آنها مطلوب است. اگر به دنبال خرید ساعت ارزان اورجینال با طراحی‌های به روز و شاد هستید ساعت‌های این برند احتمالا انتخاب مناسب‌تری برای شماست. و اگر به دنبال این هستید که به یک نوجوان یا حتی کودکی، هدیه ساعت مچی بدهید حتما سراغ ساعت‌های کیو اند کیو بروید.

ساعت اسپرت کیو اند کیو مدل M185J002Y:

این ساعت دیجیتالی همانطور که از ظاهرش پیداست، سبک اسپرت دارد. پس هم می‌تواند مورد استفاده دختران و هم پسران نوجوان باشد. عرض قاب ریز و وزن سبک این ساعت Q&Q استفاده آن را برای افراد کم سن راحت کرده. مهم‌ترین ویژگی این ساعت اسپرت زیبا، میزان ضد آب آن است. از این ساعت می‌توانید برای شنا در استخر (عمق کم آب) استفاده کنید. معمولا ساعت‌های ارزان قیمت میزان ضد آب کمی هم دارند، اما در این مدل استثناست.

ساعت‌های ارزان قیمت پیر ریکاد

اگر به دنبال خرید ساعت زنانه شیک و زیبا هستید که رنج قیمت مناسب و طراحی به روز داشته باشد، ساعت‌های برند پیر ریکاد را از دست ندید. اصالت این برند مربوط به کشور فرانسه است و دور از ذهن نیست که از طراحی‌های به روز دنیای مد هم برخوردار باشد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این برند هم در تولید ساعت مردانه و هم ساعت زنانه با طراحی‌های مدرن جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده.

ساعت زنانه پیر ریکاد مدل P22002.1V17Q:

ساعت زنانه بند چرمی که ظرافت بند با ترکیب قاب ظریف ساعت، زیبایی این مدل را دو چندان کرده. طراحی ساده این ساعت زنانه دست شما را برای ست کردن با انواع لباس‌های کلاسیک و کژوال باز نگه می‌دارد. این سبک ساعت مچی زنانه برای استفاده روزمره، مهمانی‌ها و یا حتی قرار ملاقات‌های دوستانه کاربردی می‌باشد. به ویژه که شما با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان می‌توانید چنین ساعت کاربردی، زیبا و با اصالت را خریداری کنید.

ساعت‌های ارزان قیمت لی کوپر

برند ساعت لیکوپر، با هدف تولید ساعت‌های ارزان قیمت با کیفیت تولید و وارد بازار شدند. و البته این کمپانی خیلی زود با تبلیغات و اثبات کیفیت محصولاتش جایگاه ویژه‌ای بین عموم مردم پیدا کرد. ساعت‌های لی کوپر با اصالت کشور انگلستان تولید می‌شوند. تقریبا از هر سبک ساعتی که مد نظر داشته باشید در این برند می‌توانید یک انتخاب داشته باشید.

ساعت مردانه لیکوپر مدل LC07279.550:

یک ساعت مردانه بند فلزی که برای هر آقایی در هر سنی نیاز است. ویژگی‌های: دو زمانه، 24 ساعت شبانه روز، نمایش تاریخ و روزهای هفته این ساعت مردانه زیبا را کاربردی‌تر کرده است. به علاوه اینکه معمولا آقایان ساعت‌هایی که صفحه ساده نداشته باشند را بیشتر می‌پسندند. این ساعت لی کوپر مردانه با توجه به جنس بدنه استیل، ویژگی‌های کاربردی و قیمت بسیار مناسبی که دارد هم برای استفاده شخصی و هم هدیه دادن انتخاب مناسبی می‌باشد.

خرید ساعت ارزان قیمت اورجینال

برای خرید ساعت اصل نیازی پرداخت هزینه زیاد نیست. شما با هر بودجه‌ای می‌توانید تجربه خرید ساعت اورجینال و با اصالت را داشته باشید اگر که از یک مشاور باتجربه و مطمئن استفاده کنید. سایت فروشگاهی ایران تایمر، اولین سایت مرجع ساعت مچی اورجینال داخل ایران می‌باشد که نمایندگی بیش از 250 برند مطرح جهانی را دارد. ایران تایمر یک ویترین بزرگ از ساعت مچی و دیگر اکسسوری‌ها برای شماست تا خریدی مطمئن را تجربه کنید. شرایط بازگشت و تعویض راحت 30 روزه در این فروشگاه خیال شما را از بابت انتخابی که دارید راحت می‌کند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3861

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.