افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
0

جدیدترین متدهای آرایشگاه ها برای میکاپ خانم ها در سال 2023

  • کد خبر : 4012
جدیدترین متدهای آرایشگاه ها برای میکاپ خانم ها در سال 2023

اکثرا خانم‌ها به علت روحیه زیبایی طلبی که دارند به آرایش چهره تمایل زیادی پیدا می‌کنند و برای اینکه این کار را به خوبی انجام دهند و با جدیدترین متدهای میکاپ آشنا شوند باید به بهترین آرایشگاه میکاپ صورت مراجعه ‌کنند. حال باید گفت میکاپ به چه معناست؟ به زبان ساده میکاپ به جهت زیبایی […]

اکثرا خانم‌ها به علت روحیه زیبایی طلبی که دارند به آرایش چهره تمایل زیادی پیدا می‌کنند و برای اینکه این کار را به خوبی انجام دهند و با جدیدترین متدهای میکاپ آشنا شوند باید به بهترین آرایشگاه میکاپ صورت مراجعه ‌کنند. حال باید گفت میکاپ به چه معناست؟ به زبان ساده میکاپ به جهت زیبایی بیشتر صورت همراه با رفع عیوب پوست تعریف می‌شود.

یعنی با استفاده از رنگ‌ها، زیبایی‌های چهره دو چندان می‌شود و البته لازم به ذکر است که همانند گریم نبوده و کاری به اصلاح فرم‌های صورت ندارد. در این بین بسیاری از خانم‌ها هیچ آشنایی با متدهای جدید آرایشگاه‌ها برای انجام میکاپ ندارند که البته جای نگرانی نیست چرا که در ادامه سعی کرده‌ایم به بهترین متدها اشاره کنیم که استفاده از هر کدام به زیبایی‌هایتان می‌افزاید.

هدف از استفاده از جدیدترین متدهای میکاپ

میل بعضی از خانم‌ها از مراجعه به آرایشگاه میکاپ صورت به علت وجود تنوع طلبی، نمایش جذابیت، گرایش به زیبایی و کاهش نقاط ضعف صورت مانند آثار اگزما، چروک و ضایعه‌های پوستی در چهره است. البته هزاران دلیل دیگر هم تمایل به میکاپ را روز به روز افزایش می‌دهد و پیدایش انواع میکاپ هم به همین تقاضا و تمایل‌ها برمی‌گردد.

خانم‌ها با کمک میکاپ می‌توانند علاوه بر افزایش اعتماد به نفس، زیبایی‌های طبیعی خود را نیز افزایش دهند. رشته میکاپ در سراسر دنیا علاقه مندان زیادی دارد و با استفاده از جدیدترین متدها می‌شود حتی بدون در نظر گرفتن سن افراد، تغییرات چشم‌گیری را در چهره ایجاد کرد.

بررسی انواع سبک، مدل و متد میکاپ

در این قسمت به سراغ معرفی جدیدترین و پرطرفدارترین انواع متد و سبک میکاپ می‌رویم. اطمینان داریم با آشنایی با روش‌های عنوان شده، به امتحان کردن مورد دلخواه علاقه‌مند خواهید شد. لذا جدیدترین متدهای میکاپ در سال 2023 عبارتند از:

· میکاپ طبیعی و مینیمال

اگر تمایل به آرایش‌های غلیظ و پیچیده ندارید میکاپ مینیمال یا همان طبیعی بسیار برای شما مناسب است زیرا در این نوع میکاپ با استفاده از کانتور و رنگ‌های ملایم، تنها تغییرات ساده در چهره ایجاد می‌شود. این نوع میکاپ مناسب محل کار و جمع دوستانه و غیر رسمی است. جالب اینجاست که با یادگیری این متد به راحتی می‌توانید در منزل خودتان دست به کار شده و میکاپ طبیعی را اجرا کنید.

· میکاپ و آرایش شب

همانطور که از نام این نوع میکاپ پیداست این متد مناسب مهمانی‌های شبانه بوده و دارای زرق و برق و درخشانی خاصی است. همچنین نیازی به استفاده از لوازم محافظت از پوست در برابر نور آفتاب ندارد. از این میکاپ می‌شود در مراسم‌های عروسی و نامزدی نیز بهره‌مند شد چرا که جذابیت‌های ویژه‌ای برای خانم‌ها دارد.

· میکاپ سلبریتی

آرایشگرهای آرایشگاه میکاپ صورت برای افراد معروف از سبک‌ها و متدهای خاص‌تر آرایشی استفاده می‌کنند که نشان‌دهنده شخصیت درونی آنهاست. به این سبک که در بین افراد شناخته شده رایج است میکاپ سلبریتی نیز گفته می‌شود. گفتنی است که در این متد آرایشی احتمال کپی‌برداری از سبک‌ها کمتر دیده می‌شود چرا که معمولاً منحصربفرد بودن سلبریتی‌ها موضوع بااهمیتی است باید اجرا شود.

· میکاپ کلاسیک

امروزه میکاپ آرتیست‌ها با پای‌بندی به تکنیک‌های قدیمی میکاپ کلاسیک و اضافه کردن روش‌های مدرن به آن به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود. در واقع تلفیق این دو سبک، میکاپ را کامل‌تر کرده و با ایجاد تغییرات گسترده این میکاپ جسورانه را در بین خانم‌ها محبوب‌تر کرده است.

· میکاپ شرقی

در مدل میکاپ شرقی یا همان ژاپنی، یک آرایشگاه میکاپ صورت از یک طیف رنگی خاص برای آرایش چشم‌ها، گونه‌ها و لب استفاده می‌کنند. گفتنی است معمولاً تناژهای رنگی بکارگیری شده در این متد آرایشی، نارنجی مایل به قهوه‌ای، صورتی و دودی هستند. میکاپ‌های شرقی با ابزارهای خاص اجرا می‌شوند و طبیعتاً هر آرایشگری توان اجرای آن را ندارد.

· میکاپ خلیجی

میکاپ عربی یا خلیجی آرایش غلیظی است که در اجرای آن از رنگ‌های تند و مواد آرایشی زیاد استفاده می‌شود و بیشترین تأکید آرایشگرها بر روی چشم‌های فرد است و در این نوع آرایش ابروها هم باید در بهترین حالت خود باشند. این نوع میکاپ  بیشتر در کشورهای عربی مرسوم است.

· میکاپ هندی

خاص‌ترین نوع آرایش در دنیا، میکاپ هندی است که آرایش چشم‌ها در این مدل میکاپ باید بسیار سبک باشد و هدف تنها عمق بخشیدن به آنهاست. نهایتاً استفاده از پیرسینگ بینی و گوش در این نوع میکاپ بسیار مرسوم است که جذابیت ویژه‌ای به چهره می‌بخشد. البته در ایران استفاده از این سبک کمتر دیده شده است اما اگر خانم‌ها به این سبک میکاپ علاقه‌مند باشند امکان اجرای آن در آرایشگاه‌های میکاپ صورت حرفه‌ای وجود دارد.

· میکاپ مدل عکاسی

این سبک از میکاپ مناسب بازیگرها، آرتیست‌های هنری و افرادی است که مدل عکاسی هستند. یک آرایشگاه میکاپ صورت از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند که بستگی به سوژه و موضوع عکاسی داشته باشد و عکاس در این نوع میکاپ با انتخاب رنگ و لعاب دلخواه می‌تواند منظور خود را به خوبی در غالب عکس به بیننده القا کند. در حال حاضر جدیدترین متد آرایشگاه‌ها در این سبک آرایش بکارگیری از مدل شینیون جدید است.

· میکاپ اروپایی

میکاپ اچ دی (HD) یا اروپایی متدی است که هر آرایشگاه میکاپ صورت، پوست را در این سبک جوان و درخشان نمایش می‌دهد و این مدل، گریم فوق العاده طبیعی است که با وضوح بسیار بالایی اجرا می‌شود. در واقع این متد سبب شده تا فرد در موقعیت‌های مختلف مخصوصاً جلوی دوربین چهره‌اش بسیار طبیعی به نظر برسد. در نتیجه این نوع میکاپ مناسب عروس است و چهره آنها را برای ساعت‌های طولانی بی عیب و نقص و ثابت نگه می‌دارد.

· میکاپ ایربراش

این نوع میکاپ ماندگاری بالایی دارد زیرا در آرایشگاه میکاپ صورت به جای استفاده از اسفنج و برس از ابزار براشر برای انتقال مواد آرایشی به صورت، استفاده می کنند. این سبک از میکاپ به خاطر ماندگاری فوق العاده، می‌تواند انتخاب مناسبی برای عروس خانم‌ها باشد. استفاده از براشرها در این روش باعث شده که هر گونه لک پوست صورت کاملا پوشش داده شود. البته ناگفته نماند که بعد از اتمام کار حتماً احساس سنگینی در صورت خود احساس خواهید کرد.

· میکاپ مات

شیک‌ترین و جدیدترین سبک آرایشی که در آرایشگاه میکاپ صورت از آن استفاده می‌شود، میکاپ مات است. این میکاپ دخترانه، مناسب هر نوع آب و هوا و مراسمی است که حتی با استفاده از رنگ‌های تند، حالت طبیعی چهره دست خوش تغییر نمی‌شود و ساده و جذاب به نظر می‌رسد. البته باید توجه داشته باشید قلق‌های اجرا شده در این سبک باید به طور کاملاً هوشمندانه انجام شود. در واقع تنها در این صورت است که جذابیت میکاپ مات نمایان می‌شود.

بهترین سبک و متد میکاپ برای خانم ها کدام است

پاسخ به این سوال بسیار ساده است زیرا شما با توجه به آداب و رسوم، قومیت، ملیت، موقعیت اجتماعی و سلیقه شخصی‌تان می‌توانید نوع میکاپ مدنظرتان را انتخاب کنید. البته انتخاب بهترین آرایشگاه میکاپ صورت که از روش‌های خاصی برای انجام آرایش استفاده می‌کنند نیز دارای اهمیت است. در واقع هر چه کیفیت کار برای اجرای جدیدترین متدهای آرایشگری بهتر باشد، رضایت بیشتر مشتری را در پی خواهد داشت.

همچنین ناگفته نماند که همه متدهای عنوان شده در این مطلب به هر چهره نمی‌آید و خانم‌ها باید طبق اصولی که آرایشگرها دارند بهترین سبک را انتخاب و استفاده نمایند. حال با دانستن انواع میکاپ و چگونگی انتخاب مدل مورد نظرتان، شما کدام میکاپ را می‌پسندید؟

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4012

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.