افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

جدیدترین و مدرن‌ترین راهکار نظافت مراکز تجاری و صنعتی

  • کد خبر : 4409
جدیدترین و مدرن‌ترین راهکار نظافت مراکز تجاری و صنعتی
با گسترش مراکز تجاری و صنعتی نیاز به شیوه‌های مدرن نظافتی برای افزایش بهداشت و حفظ سلامت فردی و اجتماعی ضروری است. دستگاه‌های نظافت صنعتی همانند اسکرابرها و کف‌شوی برقی از جمله دستگاه‌های مکانیزه برای نظافت بشمار می‌روند که استفاده از آن‌ها باعث افزایش کیفیت نظافت و کاهش هزینه‌های خدماتی می‌شود.

با گسترش مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، مسکونی، اداری، بیمارستان‌ها و محیط‌های صنعتی، شیوه‌های جدید و مدرن نظافت در جهت افزایش بهداشت و حفظ سلامت فردی و اجتماعی بیش از پیش نقش پررنگ‌تری پیدا کرده است. خوشبختانه در چند سال گذشته استفاده از دستگاه‌های نظافت مکانیزه در ایران استقبال بسیار خوبی داشته که این مسئله خود نشان از اهمیت نظافت در مکان‌های مختلف عمومی و خصوصی است.

یکی از کاربردی‌ترین و پراستفاده‌ترین دستگاه‌های نظافت مکانیزه، اسکرابر یا همان دستگاه زمین‌شوی برقی نام دارد که احتمالا تا الان یکی از این دستگاه‌ها را در پاساژها، فرودگاه‌ها و یا کارخانجات صنعتی دیده باشید. این دستگاه کاربردی برای نظافت انواع مختلف کفپوش‌ها به کار می‌رود و قابلیت شستشوی و خشک کردن خودکار و همزمان سطوح را دارا می‌باشد. زمین‌شوی‌های برقی بسته به مدل آن توانایی نظافت از 2000 متر مربع تا 13500 متر مربع در هر ساعت را دارد.

انواع مدل‌های دستگاه اسکرابر

دستگاه اسکرابر بر اساس نحوه هدایت به دو دسته اسکرابر دستی و اسکرابر خودرویی تقسیم‌بندی می‌شود.

اسکرابر دستی

کف‌شوی برقی، زمین‌شوی برقی یا همان اسکرابر دستی همانطور که از نامش پیداست، اپراتور پشت دستگاه کف‌شوی ایستاده و همزمان با حرکت خود، دستگاه را به سمت جلو هدایت می‌کند. این مدل اسکرابرها به دلیل سهولت در استفاده یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافت صنعتی بشمار می‌رود که می‌تواند به نحو موثر انواع سطوح را شستشو دهد و لکه‌ها و آلودگی‌ها را حذف کند.

اسکرابر دستی

انواع مدل‌های اسکرابر دستی

اسکرابرهای دستی در 2 مدل برقی (کابلی) و باتری‌دار (شارژی) تولید می‌شوند. در مدل‌های کابلی با اتصال مستقیم به برق شهری می‌توانید به صورت پیوسته در هر مکانی از دستگاه استفاده کنید و در مدل‌های باتری‌دار بدون نگرانی از بابت پریز برق در محل نظافت می‌توانید از دستگاه کف‌شوی استفاده کنید. لازم به ذکر است که اسکرابرهای دستی عموما ابعاد کوچک‌تری نسبت به مدل‌های خودرویی دارند و به همین علت از هدایت‌پذیری، عملکرد و مانورپذیری بهتری برخوردار هستند.

انتخاب با شماست، در مکان‌هایی که پریز برق وجود دارد و دسترسی به آن مناسب است، انتخاب اسکرابر کابلی برای شما مناسب است. اما اگر دسترسی شما پریز برق مناسب نیست و یا از دستگاه در محل‌های پرتردد استفاده می‌کنید، می‌بایست از مدل شارژی استفاده کنید.

اسکرابر خودرویی

اسکرابرهای سرنشین‌دار یا خودرویی ابعاد بزرگتری نسبت به مدل‌های دستی دارند و همانند یک خودرو، اپراتور سوار دستگاه می‌شود و آن را هدایت می‌کند. اسکرابر خودرویی برای نظافت و شستشوی محیط‌های وسیع و با قدرت مانور بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. زمین‌شوی‌های خودرویی در ابعاد و اندازه‌های گوناگون ساخته شده‌اند و هرچه ابعاد آن‌ها بزرگ‌تر باشد درواقع پهنای شستشوی بیشتری را شامل می‌شوند.

اسکرابر خودرویی

انواع مدل‌های اسکرابر خودرویی

اسکرابرهای خودرویی عموما به صورت باتری‌دار (شارژی) ارائه می‌شوند، اما مدل‌های خاص از این دستگاه‌ها وجود دارد که دیزلی و یا گازسوز هستند که تنها برای محیط‌های باز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تقریبا عملکرد و روش کار همه اسکرابرها یکسان است. بطوری که با پاشیده شدن آب بر روی برس یا پدها، عمل برس زنی شروع می‌شود و با از بین بردن آلودگی و جرم‌های موجود بر روی سطوح، محیط را به نحو احسن و بالاترین کیفیت شستشو می‌دهد. سپس با استفاده از تی خشک‌کن، آب‌های اضافی را جمع کرده و با سیستم مکش خود پساب و آلودگی‌های باقی مانده را از روی زمین به مخزن آب کثیف انتقال می‌دهد.

اسکرابر دستی در چه محیط‌هایی کاربرد دارد؟

اسکرابر دستی در مکان‌های عمومی که به واسطه رفت و آمد زیاد در معرض انواع آلاینده‌ها و گرد و غبار قرار می‌گیرند و وسعت خیلی بزرگی هم ندارند استفاده می‌شوند مانند: بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، رستوران‌ها، تالارهای عروسی، مراکز تجاری و پاساژهای کوچک، سالن‌های انتظار فرودگاه و قطار، راهروهای ورودی یا معابر باریک، سالن‌های ورزشی، مجتمع‌های مسکونی، اداری و غیره.

اسکرابرهای دستی به دلیل ابعاد مناسبی که دارند قدرت مانور بالایی در محیط‌هایی با وسعت کم یا موانع محیطی بالا دارند و به دلیل ابعاد و وزن کمی که دارند، راحت‌تر جابجا می‌شوند. همچنین سرویس و نگهداری آسان‌تری دارند.

اسکرابر خودرویی در چه محیط‌هایی کاربرد دارد؟

اسکرابر سرنشین‌دار در انواع محیط‌های تجاری، صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجتمع‌های تجاری بزرگ، فروشگاه‌های بزرگ، اماکن مذهبی، سالن‌های فرودگاه و ترمینال‌ها، کارخانجات تولیدی و سایت‌های صنعتی و بسیاری دیگر از محیط‌های مختلف قابلیت به کار‌گیری از اسکرابر سرنشین دارا می‌باشند.

اسکرابرهای خودرویی به دلیل برخورداری از برس، مخازن آب و پهنای نظافت عریض و بزرگ، می‌توانند محیط‌های وسیع را با کیفیت و سرعت بالا نظافت کنند.

استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی مثل اسکرابرها و زمین‌شوی‌های برقی یکی از ملزومات نظافتی است. این دستگاه‌ها علاوه بر تسهیل امر نظافت، هزینه‌های خدمات مجموعه‌ها را کاهش می‌دهد. نکته مهم دیگر استفاده از دستگاه‌های کفشور، سازگاری آن با محیط زیست است. علاوه بر اینکه باعث صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شود، این امکان را دارد که با کمترین میزان مواد شوینده و یا حتی بدون هیچگونه مواد شوینده‌ای، نظافت محیط را انجام دهد.

خرید اسکرابر RCM از شرکت فرنام صنعت

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و خرید دستگاه زمین‌شوی برقی و اسکرابر با شرکت فرنام صنعت تماس بگیرید و مشاوره‌ای رایگان از کارشناسان فروش این مجموعه دریافت کنید. شرکت فرنام صنعت با بیش از 15 سال تجربه بعنوان یکی از معتبرترین تأمین‌کنندگان تجهیزات نظافت صنعتی شناخته می‌شود و آماده ارائه مشاوره و ارائه تجهیزات نظافتی به مجموعه‌های صنعتی و تجاری است.

 

شماره تلفن: 02158453000

آدرس وبسایت: farnamsanat.com

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4409

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.