افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 July , 2024
2

حفظ سبک زندگی سالم تا آخر عمر

  • کد خبر : 597
حفظ سبک زندگی سالم تا آخر عمر

[ad_1] یک سبک زندگی سالم شامل تمام اجزای زندگی سالم ، خوردن غذایی که بدن شما بسیار مقوی می داند ، ورزش بدن به طور مداوم ، استراحت و خواب کافی ، نوشیدن مقدار زیادی آب شیرین و غیره است. راه واقعی برای حفظ این نوع سبک زندگی این است که در مورد همه موارد […]

[ad_1]

یک سبک زندگی سالم شامل تمام اجزای زندگی سالم ، خوردن غذایی که بدن شما بسیار مقوی می داند ، ورزش بدن به طور مداوم ، استراحت و خواب کافی ، نوشیدن مقدار زیادی آب شیرین و غیره است.

راه واقعی برای حفظ این نوع سبک زندگی این است که در مورد همه موارد فوق اقدام کنید مبنای ثابت. صرف داشتن یک وعده غذایی سالم هر چند وقت یکبار و بقیه وقت ها با خوردن غذاهای منجمد و فرآوری شده دیگر فایده ای ندارد. این فقط به درد شما نمی خورد. شما باید تمام وقت غذای عالی بخورید.

بله ، بارها و بارها همه ما بستنی یا پیتزا داریم و این خوب است ، من طرفدار یک رژیم غذایی دائمی نیستم ، در واقع خوردن غذای سالم مانند رژیم گرفتن نیست ، شما کالری را محاسبه نمی کنید یا غذاها را اندازه گیری نمی کنید. ، بیشتر از آنکه بخواهید به بدن خود آنچه را که لازم دارد ، می دهید.

بدن شما به غیر از غذایی که تمایل به ورزش هم دارد ، برای ورزش و حرکت منظم طراحی شده است. تمام مفاصل بدن ، زانوها ، آرنج و لگن شما به گونه ای طراحی شده اند که فشار و کشیدن در تمام مفاصل بدن شما را سالم نگه می دارد اما نه تنها بدن ، مفاصل و تاندون ها نیز سالم خواهد بود. سالم و اگر در سنین پیری به طور مداوم ورزش کنید ، آنها کل زندگی شما سالم خواهند ماند.

آیا مهمتر از خوب جلوه دادن در آینه نیست؟ چه فایده ای دارد که فقط می خواهیم عضله دوسر بزرگ و یک بسته شش تایی داشته باشیم و یا خانم ها خوش فرم و خوش فرم شوند؟ آیا حفظ سلامتی ، تحت کنترل نگه داشتن وزن و ورزش بدن برای حرکت در کل زندگی ، مهمتر از این نیست؟

بله ، من می دانم که همه می خواهند در ماه های تابستان با شلوارک یا لباس شنا زیبا به نظر برسند ، اما بهتر است یک هدف زندگی برای حفظ فرم و ساختن یک بدن قوی ، عملکردی و متعادل داشته باشید و آن بدن را در کل زندگی خود حفظ کنید نه فقط برای تابستان.

بزرگترین عاملی که به شما در حفظ این نوع سبک زندگی کمک می کند ، انضباط شخصی است. این نظم را داشته باشید که غذاهای مناسب بخورید ، اندازه سهم خود را کنترل کنید ، یک برنامه ورزشی را دنبال کنید و حتی اگر تمایلی به انجام آن ندارید ادامه دهید.

بنابراین حتی هنگامی که کمی احساس خستگی می کنید و دوست دارید مقداری شکلات و بستنی بخورید و کفش های خود را بیرون بیاورید و روی کاناپه بنشینید و تلویزیون تماشا کنید ، خود نظم و انضباطی دارید که بدانید انجام چنین کاری شما را به سمت خود سوق نمی دهد. هدف زندگی حفظ یا حرکت به سمت داشتن بدن کاملاً عملکردی و قوی.

این بدان معنی است که شما باید هر روز گام به گام و کم کم به خود فشار بیاورید و انجام این کار باعث می شود احساس خوبی داشته باشید ، عزت نفس و تصویر از خود بهبود می یابد زیرا می دانید که از معدود افرادی هستید که در این زمینه هستید سیاره ای که خود نظم و انضباط را برای حفظ سبک زندگی سالم دارد.

و مطمئناً با گذشت زمان ، عملکرد مداومی که اکنون ، همین حالا انجام می دهید ، به آرامی در بدن فیزیکی شما ظاهر می شود. این بدان معنی است که مردان و زنان در تمام طول سال و سال به سال بقیه زندگی خود را متناسب و متناسب و قوی نشان دهید.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=597

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.